Ja ik ben daar (ook) heen geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
One Republic?
Of was het iemand anders die daarheen ging
Het lijkt mij ook niet iets voor jou.quote:
Haha dat had ik begrepen, ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige bikkels staan er nu alweer
Maar was het leuk?
Oh echt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet iets voor jou.
Ach hoort erbij toch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet iets voor jou.
[..]
Haha dat had ik begrepen, ja.
En ja, ik heb echt een toffe avond gehad. Ik had beetje medelijden met de chicks voor ons. Vriendinnen en ik hebben onszelf namelijk schor gezongen
jaaaquote:
Dat soort lui snap ik ook nooit. Ik heb een paar foto's gemaakt, maar dat eeuwige gefilm doet echt af aan het concert. Ook fucking hinderlijk om continu tegen een telefoon aan te moeten kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach hoort erbij toch.Beter dan een avond lang een filmend mobieltje in je nek hebben terwijl de officiële opnames toch wel beter zijn
En je mist heel de beleving die het gaan naar optredens het waard maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jaaa
[..]
Dat soort lui snap ik ook nooit. Ik heb een paar foto's gemaakt, maar dat eeuwige gefilm doet echt af aan het concert. Ook fucking hinderlijk om continu tegen een telefoon aan te moeten kijken.
Dus dat ben ik met je eens.
True. Ik vind staanplaatsen tevens ook altijd leuker dan zitplaatsen ook vanwege de beleving.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je mist heel de beleving die het gaan naar optredens het waard maken.
Ach ja... Levert af en toe leuke youtube filmpjes op voor de nostalgie zonder er zelf wat voor te hoeven doen.
Niet vervelend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gloednieuwe VW Jetta met 170 paarden onder de motorkap afleveren.
Ik heb mijn TC quotum voor deze week wel weer bereikt. Mijn indrukwekkende fysiek moet natuurlijk wel spannend blijven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
Komen er nog schatjes op Tinychat?
http://tinychat.com/flipsje
Mooie dames op de cam.
Oh en jullie moeten weer eens wat posten in het fobo van Kore.
Dan heb ik het geluk dat ik voornamelijk naar kleinschalige optredens ga los van festivals waar het begrip staan/zitplaatsen geeneens bestaatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Ik vind staanplaatsen tevens ook altijd leuker dan zitplaatsen ook vanwege de beleving.
Ach die youtube filmpjes vind ik ook niet altijd interessant. Dan luister ik liever 'gewoon' het nummer.
Oke dan geen mooie dames voor jou achter de cam.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn TC quotum voor deze week wel weer bereikt. Mijn indrukwekkende fysiek moet natuurlijk wel spannend blijven.
[..]
Dan heb ik het geluk dat ik voornamelijk naar kleinschalige optredens ga los van festivals waar het begrip staan/zitplaatsen geeneens bestaat
Ja oke, festivals telde ik hier dan ook niet meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn TC quotum voor deze week wel weer bereikt. Mijn indrukwekkende fysiek moet natuurlijk wel spannend blijven.
[..]
Dan heb ik het geluk dat ik voornamelijk naar kleinschalige optredens ga los van festivals waar het begrip staan/zitplaatsen geeneens bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |