Reageer hier eens op HMF.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hadden de steun duidelijk nodig na de 1-1. Tweede helft was er geen aanmoediging niks. Alleen: "wij worden weer genaaid"stelletje calimero's. Dat is echt gedrag wat normaal uit Eindhoven komt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
wil jij mij nog als je #typischformod campagneleider? dan zou ik me even normaal gaan gedragen ja
Eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hadden de steun duidelijk nodig na de 1-1. Tweede helft was er geen aanmoediging niks. Alleen: "wij worden weer genaaid"stelletje calimero's. Dat is echt gedrag wat normaal uit Eindhoven komt.
stijn gaat huilen binnen 3..2.. ow wachtquote:Op maandag 3 maart 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron verneukt de OP binnen 3.. 2.. 1..
Ik vind de opzet van die documentaire dan ook belachelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een film over jezelf maken als publiek hoort in dezelfde categorie thuis, mensen maken zichzelf veel te belangrijk
Het was een uiterst gezapige wedstrijd. Ik heb gewoon totaal geen gevoel gehad bij deze klassieker, hoogstens een paar minuutjes voor de wedstrijd (ik kon de cornervlag aan de overkant van het stadion niet zien door de hoeveelheid rookbommen, echt belachelijk gewoonquote:
Waarom is de OP weg dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
stijn gaat huilen binnen 3..2.. ow wacht
Dat patroontje hebben ze dus weggelatenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit is al lang bekend Typ. Uitshirt is ongeveer hetzelfde maar dan blauw met oranje.
Ik vind het wel leuk dat die klassieke leeuw erop staat en niet die KNVB-leeuw. Er schijnt ook een soort patroon op het shirt te zitten wat lijkt op dat van 1988, maar dat is op deze foto niet te zien.a
Wederom bewijs dat je geen smaak hebt. Clubvoorkeur gaf ook al zo'n indruk, als ook je voorkeur voor matige voetballers.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind nina dobrev mooier dan scarslet
Ik doelde meer op de orginele OP met de UIs etc. Maar ik maak uit je post op dat jij niet degene bent geweest die hem in eerste instantie heeft verwijderd.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind nina dobrev mooier dan scarslet
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wederom bewijs dat je geen smaak hebt. Clubvoorkeur gaf ook al zo'n indruk, als ook je voorkeur voor matige voetballers.
GGMM volgens mij.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de orginele OP met de UIs etc. Maar ik maak uit je post op dat jij niet degene bent geweest die hem in eerste instantie heeft verwijderd.
nopequote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de orginele OP met de UIs etc. Maar ik maak uit je post op dat jij niet degene bent geweest die hem in eerste instantie heeft verwijderd.
mensen die zo kortzichtig zijn hebben meestal een heel laag iqquote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wederom bewijs dat je geen smaak hebt. Clubvoorkeur gaf ook al zo'n indruk, als ook je voorkeur voor matige voetballers.
wtf, alweer?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ER ZIJN 2 VLIEGTUIGEN HET WORLD TRADE CENTER IN GEVLOGEN!!!!11!!
MICHAEL JACKSON IS DOOD!!!!!!!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef Tyron het volgende:
het legioen staat tenminste altijd achter feyenoord
behalve wanneer ze aan het verliezen zijn
helemaal nietquote:Op maandag 3 maart 2014 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, wederom dus. Hij zei dat hij het "maar 1 keer per 500 topics" deed. Snelle 500 topics danquote:
Maar HMF dit is toch de wedstrijd van het jaar? Dit was toch jullie laatste kans? Dan mag je er toch vanuit gaan dat er wat sfeer is. Je kan zeggen wat je wilt maar bij grote wedstrijden (Fey, PSV en Europees) is de Arena altijd zeer fanatiek (daarom is het contrast ook zo groot bij een wedstrijd tegen een NEC of NAC).quote:Op maandag 3 maart 2014 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind de opzet van die documentaire dan ook belachelijk.. Zie mijn posts in het Feyenoordtopic.
[..]
Het was een uiterst gezapige wedstrijd. Ik heb gewoon totaal geen gevoel gehad bij deze klassieker, hoogstens een paar minuutjes voor de wedstrijd (ik kon de cornervlag aan de overkant van het stadion niet zien door de hoeveelheid rookbommen, echt belachelijk gewoon).
Ik had echt geen zin de club toe te zingen, beetje van 'ja het zal allemaal wel'. Denk dat meer mensen dat ervaren hebben.
Heb overigens erg gelachen om het 'We worden weer genaaid'.
Maar goed. Mag het goddomme ook eens. Ik heb me de afgelopen jaren veel te druk lopen maken aan de zijlijnen van het stadion. Is ook wel 'es goed zo.
Je maakt een grapje hé?quote:
in de kuip is er geen vak die 90 minuten lang gaat springen, hossen, trommelen en zingenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar HMF dit is toch de wedstrijd van het jaar? Dit was toch jullie laatste kans? Dan mag je er toch vanuit gaan dat er wat sfeer is. Je kan zeggen wat je wilt maar bij grote wedstrijden (Fey, PSV en Europees) is de Arena altijd zeer fanatiek (daarom is het contrast ook zo groot bij een wedstrijd tegen een NEC of NAC).
De Kuip viel erg tegen. Verder geen haat naar de Kuip want ik weet ook wel dat het vaak anders is.
preciesquote:Op maandag 3 maart 2014 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
helemaal niet
die vliegtuigen waren een hologram
Steek je vinger erin, misschien ga je naar een nieuwe dimensie waardoor we geen last meer hebben van je.quote:
Dat is ook niet nodig maar de ploeg naar voren schreeuwen is toch wat ze nodig hadden.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
in de kuip is er geen vak die 90 minuten lang gaat springen, hossen, trommelen en zingen
dus als het dan een zaaddodende wedstrijd is krijg je dit
graag gedaan
en jij kan precies uitleggen hoe het leven van een echte Ajacied is.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
precies
HMF is de camera man hier, die kan precies uitleggen hoe ze de hele wereld voor de gek hebben gehouden
wat ze nodig hebben is wat meer voetbalverstand en een goede rechtsbuitenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig maar de ploeg naar voren schreeuwen is toch wat ze nodig hadden.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen in je broek.
HI HA HO!!1!1!!!
en jij kan dan weer uitleggen hoe het als turk in nederland vertoeven is, zo kunnen we allemaal watquote:Op maandag 3 maart 2014 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en jij kan precies uitleggen hoe het leven van een echte Ajacied is.
Misschien wordt Orlando Engelaar wel gehaald uit Australië.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat ze nodig hebben is wat meer voetbalverstand en een goede rechtsbuiten
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen in je broek.
HI HA HO!!1!1!!!
Ik moet morgen werken.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow ik ga morgen een nieuwe broek kopen - als ik daar tijd voor heb
jij?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen in je broek.
HI HA HO!!1!1!!!
Turk?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en jij kan dan weer uitleggen hoe het als turk in nederland vertoeven is, zo kunnen we allemaal wat
Meer een wedstrijd als alle anderen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar HMF dit is toch de wedstrijd van het jaar?
Laatste kans voor wat? Kampioenschap? Lolwut. vCL? En dan wat? Alsof wij ooit een voorronde door komen joh pik.quote:Dit was toch jullie laatste kans?
Haha, behalve nee. De enige wedstrijd waarin jullie ooit sfeer hadden was Ajax - Twente, kampioenswedstrijd. Voor de rest is het daar echt gewoon dra-ma-tisch. Of je moet dat kattengejank met die kuttrommel van 410 sfeer beschouwen. Belachelijk. Echt triest.quote:Dan mag je er toch vanuit gaan dat er wat sfeer is. Je kan zeggen wat je wilt maar bij grote wedstrijden (Fey, PSV en Europees) is de Arena altijd zeer fanatiek (daarom is het contrast ook zo groot bij een wedstrijd tegen een NEC of NAC).
Kuipje viel tegen ja. Niemand had er echt zin in geloof ik. Mijn avondje ervoor was ook 40-45 keer spectaculairder dan de wedstrijd, met voetbal van echt extreem laag niveau.quote:De Kuip viel erg tegen. Verder geen haat naar de Kuip want ik weet ook wel dat het vaak anders is.
oke stijnquote:Op maandag 3 maart 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij geen moeite in je posts steekt, wisten we al.
Zonder dollen ik heb niks van Heracles - Hee meegekregen alleen de uitslag. Hoe was het?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat kan er nog slechter dan? Ze mogen dit jaar ook al de plee ofs in.
Jij hebt een hekel aan mensen die doen wat biologisch verantwoord is?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
echt een hekel aan zulke meisjes, ook al is deze 19 ofzo maar toch
ja meisjes die vervolgens je hele wall ondersneeuwen met foto's van baby's en het kind gekregen hebben omdat ze niet wisten hoe een condoom om moestquote:Op maandag 3 maart 2014 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan mensen die doen wat biologisch verantwoord is?
Laat me raden: jouw moeder was 43 toen ze je uitpoepte? Het zou een hoop verklaren.
Ouwe playert.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
echt een hekel aan zulke meisjes, ook al is deze 19 ofzo maar toch
Je zal een dergelijk levensveranderend moment - door velen beschreven als het mooiste van hun leven - maar op Facebook zetten. Dan ben je echt een mongoolquote:Op maandag 3 maart 2014 17:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja meisjes die vervolgens je hele wall ondersneeuwen met foto's van baby's en het kind gekregen hebben omdat ze niet wisten hoe een condoom om moest
Heracles eerste helft beter, maar door een vrije trap komt Heerenveen op 1-1. Na rust uth 1 op 1 maar hij miste weer en een minuut later scoorde Heerenveen. Toen gebeurde er 30 minuten niets en aan het einde miste Uth nogmaals een grote kans. Onterechte 3 punter voor Heerenveen, maar die tellen ook.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonder dollen ik heb niks van Heracles - Hee meegekregen alleen de uitslag. Hoe was het?
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin in VI vanavond. Hugo Borst en Derksen
Borst en zijn broer Laurens zijn vanzelfsprekend persoonlijke vrienden van de HMF.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Uth deed het juist toch heel goed? Iedereen ziet hem als goede opvolger voor Finn (die er echt niks van bakt).quote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles eerste helft beter, maar door een vrije trap komt Heerenveen op 1-1. Na rust uth 1 op 1 maar hij miste weer en een minuut later scoorde Heerenveen. Toen gebeurde er 30 minuten niets en aan het einde miste Uth nogmaals een grote kans. Onterechte 3 punter voor Heerenveen, maar die tellen ook.
SP-AR-TAquote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Borst en zijn broer Laurens zijn vanzelfsprekend persoonlijke vrienden van de HMF.
Roda JC eruitquote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben trouwens maar wat blij als Roda degradeert. Nooit meer naar Limburg
Wie niet. Die club wordt door heel Nederland uitgekotst.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben trouwens maar wat blij als Roda degradeert. Nooit meer naar Limburg
volgend jaar in de koelquote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Borst en zijn broer Laurens zijn vanzelfsprekend persoonlijke vrienden van de HMF.
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ken hem via mijn omaat. De alweer enkele jaren overleden Sparta Oma.
Nee Heracles gaat hem niet overkopen. Mist al 3 weken 100% kansen. Hadden gewoon 5 punten meer moeten hebben alleen al in de laatste 3 wedstrijden.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uth deed het juist toch heel goed? Iedereen ziet hem als goede opvolger voor Finn (die er echt niks van bakt).
Tegenvaller dus, al deed hij het wel goed in het begin.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee Heracles gaat hem niet overkopen. Mist al 3 weken 100% kansen. Hadden gewoon 5 punten meer moeten hebben alleen al in de laatste 3 wedstrijden.
Kutreclames ja. Maar iedereen die rookt mag wel gewoon effe dood zegmaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg echt agressieve aanvallen van die ''Roken kan echt niet meer'' reclames![]()
Roken is zo Pelle.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg echt agressieve aanvallen van die ''Roken kan echt niet meer'' reclames![]()
Interesseert me eigenlijk geen ene reet of je wel of niet rookt.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kutreclames ja. Maar iedereen die rookt mag wel gewoon effe dood zegmaar.
Idd in het begin was t wel goed, maar laatste weken verneukt die alles.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tegenvaller dus, al deed hij het wel goed in het begin.
Stinkt welquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interesseert me eigenlijk geen ene reet of je wel of niet rookt.
roken is domquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Roken is zooooo voor 2 clubs zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roken is zooooo voor 2 clubs zijn.HAHA LEUK. DIT GAAN MENSEN LIKEN. IK OOK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Waarom altijd die overacting, Rens.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HAHA LEUK. DIT GAAN MENSEN LIKEN. IK OOK.
Ik vind het wel stinken, ook als ze niet rokenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit een bar binnengelopen waar je spontaan een ziekte aan je slijmvliezen oploopt van de geur.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al meegemaakt dat er kinderen in de eerste klas roken als ze 12/13 jaar zijn. Ik snap daar werkelijk niets van.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel stinken, ook als ze niet roken
stoer doenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al meegemaakt dat er kinderen in de eerste klas roken als ze 12/13 jaar zijn. Ik snap daar werkelijk niets van.
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Tyron het volgende:
dat twitchplayspokemon is aan hun tweede pokemon spel bezig haha
ik rookte ook mijn eerste peuk in de zomervakantie van groep 8 naar de eerstequote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al meegemaakt dat er kinderen in de eerste klas roken als ze 12/13 jaar zijn. Ik snap daar werkelijk niets van.
dat is niet waarquote:Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie niet. Die club wordt door heel Nederland uitgekotst.
Over de dominee gesproken:quote:Op maandag 3 maart 2014 17:13 schreef hafcfan het volgende:
De betweter van Fox is ook weg.Opgerot naar Slavia
![]()
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 03-03-2014 om 17:12:49De aanvoerdersband van #Feyenoord gaat voor de rest van het seizoen naar Jordy Clasie reageer retweet
Vertel me er serieus meer over. Wat bezielde je?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik rookte ook mijn eerste peuk in de zomervakantie van groep 8 naar de eerste
gelijk de laatste geweest, dat dan weer wel
clasie is dan ook een fantastisch leiderquote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op maandag 03-03-2014 om 17:12:49De aanvoerdersband van #Feyenoord gaat voor de rest van het seizoen naar Jordy Clasie reageer retweet
Vertel me er serieus meer over. Wat bezielde je?
Ik kan dus niet tegen die Aillsavers.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Over de dominee gesproken:
[ afbeelding ]
ja weet nietquote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op maandag 03-03-2014 om 17:12:49De aanvoerdersband van #Feyenoord gaat voor de rest van het seizoen naar Jordy Clasie reageer retweet
kijk stijn jij komt nooit buitenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Google Chrome. Lekker geen privacy etc.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan dus niet tegen die Aillsavers.
Gelijk weer naar Opera gegaan als browser.
lijderquote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
clasie is dan ook een fantastisch leider
aldus clasie
Jouw sarcasme is een middelvinger waard.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
clasie is dan ook een fantastisch leider
aldus clasie
Mee lopen. Stoer willen doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tyron weetquote:Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
kijk stijn jij komt nooit buiten
maar vroeger toen ik 12 was had je een reputatie bij de chicks en matties en dat hield je hoog door gewoon een peuk op te steken en te roken, niet over de longen natuurlijk (al zei je van wel) en zo vond iedereen je stoer
snap je
Ik leef ingetogen en op een correcte manier.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar vroeger toen ik 12 was had je een reputatie bij de chicks en matties en dat hield je hoog door gewoon een peuk op te steken en te roken, niet over de longen natuurlijk (al zei je van wel) en zo vond iedereen je stoer
snap je
Zou ook nog kunnen. Ik deed het om indruk te maken op zo'n meisje. Wel gelijk de laatste keer geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
of gewoon uit willen proberen
of is dat een gekke gedachte?
ik hield ermee op toen mijn moeder erachter kwam dat ik sigaretten van haar gestolen hadquote:Op maandag 3 maart 2014 17:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen. Ik deed het om indruk te maken op zo'n meisje. Wel gelijk de laatste keer geweest.
ik heb het ook geprobeerd als jochie maar inderdaad te smerigquote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
of gewoon uit willen proberen
of is dat een gekke gedachte?
Haha. Wat.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Clasie is i.t.t Veltman geen sympathieke jongen. Nare maniertjes en een vervelend hoofd. Altijd dat woonwagenmachogedoe en bij een opstootje altijd vooraan staan en dan vervolgens klagen bij de scheids.
hij is klein, dan ziet het er een beetje knullig uitquote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Clasie is i.t.t Veltman geen sympathieke jongen. Nare maniertjes en een vervelend hoofd. Altijd dat woonwagenmachogedoe en bij een opstootje altijd vooraan staan en dan vervolgens klagen bij de scheids.
Waarom dan altijd overal vooraan staan samen met Lexquote:Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha. Wat.
Clasie is een van de zachtaardigste jongens uit onze selectie. Kan heel slecht tegen spanningen.
heb je teenwolf weleens gekekenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, beetje druk gehad
Omdat de rest van het slappe zooitje zijn bek niet opentrekt. DAT is pas ergerlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom dan altijd overal vooraan staan samen met Lex. Klagen klagen klagen.
Wanneer kom jij nou weer in de Gamma?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie doet me denken aan een Gamma-medewerker.
Onzin, jij mag daar niet eens naar binnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Door middel van het uitbreiden van hun machtspositie? Alsof de VS of de EU ook maar iets van hun stoere praat waarmakenquote:
stijn is raarquote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou weer in de Gamma?
Jouw UI op zwart. Wat is er aan de hand Stijn?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
De beurs. -12%.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door middel van het uitbreiden van hun machtspositie? Alsof de VS of de EU ook maar iets van hun stoere praat waarmaken
Bewijs het maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin, jij mag daar niet eens naar binnen.
Ik vind dat zuid Europese systeem veel beter, degene met de meeste wedstrijden aanvoerder, heb je er ook geen discussie overquote:Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha. Wat.
Clasie is een van de zachtaardigste jongens uit onze selectie. Kan heel slecht tegen spanningen.
Niets.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw UI op zwart. Wat is er aan de hand Stijn?
Gewoon terecht dat die Russen beschermen wat eigenlijk van hun was.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door middel van het uitbreiden van hun machtspositie? Alsof de VS of de EU ook maar iets van hun stoere praat waarmaken
Als ik een plaat voor mijn kop zoek..quote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou weer in de Gamma?
Beetje een mindfuck, deze zin.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik een plaat voor mijn kop zoek..
Ik ga zelf groentesoep maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:22 schreef Tyron het volgende:
ik heb trek, denk dat ik alvast mijn avondeten ga klaarmaken, vroeg maarja boeie
wat ga je etenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:22 schreef Tyron het volgende:
ik heb trek, denk dat ik alvast mijn avondeten ga klaarmaken, vroeg maarja boeie
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
aardappeltjes, rode bieten en een speklap
lekkerquote:Op maandag 3 maart 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik eh
bahquote:Op maandag 3 maart 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik eh
ook wel leuk, alleen die hoofdrolspeler is echt een mongool en niet echt goede acteur, die jackson is dan wel weer tofquote:Op maandag 3 maart 2014 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja seizoen 1 gezien, seizoen 2 en 3 moet ik nog kijken
omdat het een keeper isquote:Op maandag 3 maart 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap echt niet waarom die Diego Lopez in het doel staat bij Real Madrid.
Die is lekker jaquote:Op maandag 3 maart 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ook wel leuk, alleen die hoofdrolspeler is echt een mongool en niet echt goede acteur, die jackson is dan wel weer tof
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga vanvaond kanjer hard alle fastfood eten die ik ken
Inderdaad. Ik zeg dat we België binnenvallen om onze Belgische burgers te beschermen tegen Frankrijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon terecht dat die Russen beschermen wat eigenlijk van hun was.MOTHER RUSSIA
Wat een totaal on relevante opmerking plaats je hier toch.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zeg dat we België binnenvallen om onze Belgische burgers te beschermen tegen Frankrijk.
heej je bent erquote:Op maandag 3 maart 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga vanvaond kanjer hard alle fastfood eten die ik ken
russen zijn nog in de middeleeuwen blijven hangen op veel vlakkenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een van de beste wereldleiders aller tijden.
Boekjes Internationalquote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Belgie is ooit ook van ons geweest. Stel dat daar de tering uitbreekt tussen Waaltjes (Frans tuigh) en Vlaminkjes, mogen we dat dan ook weer overnemen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een totaal on relevante opmerking plaats je hier toch.
aaah, daarom speelt ie altijd zo slecht als het er echt om gaatquote:Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha. Wat.
Goed maar volgende keer ga ik een jaar wegquote:Op maandag 3 maart 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe bevalt de leef in nederland weer
als wij net zo machtig zijn als rusland, ja hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Belgie is ooit ook van ons geweest. Stel dat daar de tering uitbreekt tussen Waaltjes (Frans tuigh) en Vlaminkjes, mogen we dat dan ook weer overnemen?
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roken is zooooo voor 2 clubs zijn.HAHAHAHA JA HESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
doe nietquote:Op maandag 3 maart 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen alle feyenoord wedstrijden terug kijken
dit wordt niet grappig
Dat is de vlag van Lingo manquote:Op maandag 3 maart 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Libië, wat een bazen. Gewoon deze vlag als landsvlag gehad 34 jaar![]()
Dit zou een post van Insomnia_ kunnen zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
snap je
dat is een groen rechthoekquote:Op maandag 3 maart 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Libië, wat een bazen. Gewoon deze vlag als landsvlag gehad 34 jaar![]()
je topic loopt achterquote:Op maandag 3 maart 2014 17:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit zou een post van Insomnia_ kunnen zijn.
Je schiet hier voorbij aan 1 cruciaal punt. Dat is dat de Belgen zich autonoom voelen. Dat is wel effe wat anders met de etnische Russen op de Krim dus ik begrijp eerlijk gezegd niet zo wat je bedoelt.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Belgie is ooit ook van ons geweest. Stel dat daar de tering uitbreekt tussen Waaltjes (Frans tuigh) en Vlaminkjes, mogen we dat dan ook weer overnemen?
Stel dat het hier propvol zit met Marokkanen die zich autonoom Marokkaan voelen. Op een bepaald moment gaat het naar de tering hier. Dan ook maar de helicopters en masse laten binnenkomen vanuit daaro?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je schiet hier voorbij aan 1 cruciaal punt. Dat is dat de Belgen zich autonoom voelen. Dat is wel effe wat anders met de etnische Russen op de Krim dus ik begrijp eerlijk gezegd niet zo wat je bedoelt.
met jou?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
je wilde toch nog carnavallen
neem morgen vrij en ga mee
is toch allemaal geenszins te vergelijken manquote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stel dat het hier propvol zit met Marokkanen die zich autonoom Marokkaan voelen. Op een bepaald moment gaat het naar de tering hier. Dan ook maar de helicopters en masse laten binnenkomen vanuit daaro?
Verwacht antwoord: nee, want die Marokkanen waren hier niet al heel erg lang. In dat geval zou ik je de geschiedenis van de Krim laten doorzoeken.
jawel, ziekmelden en niks op feestboek zettenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met jou?
Ik kan niet zomaar vrij nemen een dag van te voren
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel, ziekmelden en niks op feestboek zetten
opgelost slotje
Nee klopt.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
is toch allemaal geenszins te vergelijken man
Je gaat niet serieus Carnavallen man. Dan neem ik je echt nooit meer serieusquote:Op maandag 3 maart 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel, ziekmelden en niks op feestboek zetten
opgelost slotje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel naar Breda he. Raken ze lekker opgefokt van Rotterdammers.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gaat niet serieus Carnavallen man. Dan neem ik je echt nooit meer serieusik ben zaterdag al geweest man, naar breda inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel naar Breda he. Raken ze lekker opgefokt van Rotterdammers.
Kansloze mensen man. Allemaal. Mongolen die zichzelf verkleden per definitie keihard afschieten. Is toch godverdomme geen eer aan te behalenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben zaterdag al geweest man, naar breda inderdaad
ik ga vandaag voor de derde dag op rijquote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kansloze mensen man. Allemaal. Mongolen die zichzelf verkleden per definitie keihard afschieten. Is toch godverdomme geen eer aan te behalen
wat jij er van vind boeit mij vrij weinig moet ik eerlijk bekennenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kansloze mensen man. Allemaal. Mongolen die zichzelf verkleden per definitie keihard afschieten. Is toch godverdomme geen eer aan te behalen
je kan ook mee naar go apres ski danquote:Op maandag 3 maart 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben zaterdag al geweest man, naar breda inderdaad
Mongool.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga vandaag voor de derde dag op rij
kom haten dan
Ook voor debielen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan ook mee nar go apres ski dan
wat is dat nu weerquote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan ook mee nar go apres ski dan
Dan moet je je ook verkledenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is dat nu weer
dat is toch niet het zelfde joh gekkie
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je je ook verkleden
http://www.goapresski.nl/#sthash.Yn78yjZi.dpbs
deze man weetquote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
katequote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Adames het volgende:
carnaval is gewoon 3 dagen Koninginnedag (Koningsdag) achter elkaar en dan zonder het idee een koningshuis te aanbidden
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die voor de russen zijn kan ik niet serieus nemen
ik heb geen idee, maar kan de mensen die putin daadwerkelijk een baas vinden wel vooral heel erg alternatiefquote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
godverquote:Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Caland daar ook optrad?
Ja daarom ga ikquote:Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Caland daar ook optrad?
niks voor mijquote:
Alternatiefquote:Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar kan de mensen die putin daadwerkelijk een baas vinden wel vooral heel erg alternatief
putin als leider dan, als beervechter en wodkadrinker is het wel een baas
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
wow lang geen nederlands gesproken of getypt rare shit
Schoonmaken doet ze zeker wel goed op crystal meth?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
Chick komt met een mes binnengelopen
"Tonights the night..."
Scheel uit haar ogen kijkend.
Ik denk dat ik vanavond bij een maat slaap..
Neenee, dit kan echt niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schoonmaken doet ze zeker wel goed op crystal meth?
140% pro Rusland. Voor een nieuwe Slavische machtstaat. Dood aan zelfverzonnen nationalisten.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
140% pro Rusland. Voor een nieuwe Slavische machtstaat. Dood aan zelfverzonnen nationalisten.
twitter:Heflyrics twitterde op maandag 01-04-2013 om 14:22:37Ik lig op bed met een asbak, jerry, en een beat pompt reageer retweet
kutlevenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:02 schreef Doublepain het volgende:
twitter:Heflyrics twitterde op maandag 01-04-2013 om 14:22:37Ik lig op bed met een asbak, jerry, en een beat pompt reageer retweet
twitter:ms_chapel twitterde op maandag 30-12-2013 om 22:45:17@rtl7darts We WORDEN overbodig... jullie zijn het sukkels en vies dik
reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 03-03-2014 om 18:58:13Samen met collega @Mkrabby in polonaise naar #VITV in Hilversum. Infotainment. Duiding. Scherp als een mes. Lach of ik schiet. reageer retweet
#mikokoffiequote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 03-03-2014 om 18:58:13Samen met collega @Mkrabby in polonaise naar #VITV in Hilversum. Infotainment. Duiding. Scherp als een mes. Lach of ik schiet. reageer retweet
Krabbygod en Thijs van de Thijs Slegersshow, dat moet wel een topshow worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef Doublepain het volgende:
Ja, sommige jeugdzondes blijven Karina achtervolgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit vindt Stijn niet leuk Karina.twitter:ms_chapel twitterde op maandag 30-12-2013 om 22:45:17@rtl7darts We WORDEN overbodig... jullie zijn het sukkels en vies dik
reageer retweet
Wat is dit voor een kansloos bedankjequote:Op maandag 3 maart 2014 13:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
DonRaja was al niet zoveel meer online en heeft aangegeven geen tijd meer voor FOK! te kunnen vrijmaken.
DonRaja bedankt voor je VBL modwerk!
Komt goed. Ik heb besloten zijn taken over te nemen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is dit voor een kansloos bedankje
Don was een god als mod en dan zo'n bedankje_!!
Ik doe vandaag 42 pc's in de verkoop waarmee ik gemined heb.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom ben ik mijn aandacht daar voor verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |