Stel dat het hier propvol zit met Marokkanen die zich autonoom Marokkaan voelen. Op een bepaald moment gaat het naar de tering hier. Dan ook maar de helicopters en masse laten binnenkomen vanuit daaro?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je schiet hier voorbij aan 1 cruciaal punt. Dat is dat de Belgen zich autonoom voelen. Dat is wel effe wat anders met de etnische Russen op de Krim dus ik begrijp eerlijk gezegd niet zo wat je bedoelt.
met jou?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
je wilde toch nog carnavallen
neem morgen vrij en ga mee
is toch allemaal geenszins te vergelijken manquote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stel dat het hier propvol zit met Marokkanen die zich autonoom Marokkaan voelen. Op een bepaald moment gaat het naar de tering hier. Dan ook maar de helicopters en masse laten binnenkomen vanuit daaro?
Verwacht antwoord: nee, want die Marokkanen waren hier niet al heel erg lang. In dat geval zou ik je de geschiedenis van de Krim laten doorzoeken.
jawel, ziekmelden en niks op feestboek zettenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met jou?
Ik kan niet zomaar vrij nemen een dag van te voren
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel, ziekmelden en niks op feestboek zetten
opgelost slotje
Nee klopt.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
is toch allemaal geenszins te vergelijken man
Je gaat niet serieus Carnavallen man. Dan neem ik je echt nooit meer serieusquote:Op maandag 3 maart 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel, ziekmelden en niks op feestboek zetten
opgelost slotje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel naar Breda he. Raken ze lekker opgefokt van Rotterdammers.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gaat niet serieus Carnavallen man. Dan neem ik je echt nooit meer serieusik ben zaterdag al geweest man, naar breda inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel naar Breda he. Raken ze lekker opgefokt van Rotterdammers.
Kansloze mensen man. Allemaal. Mongolen die zichzelf verkleden per definitie keihard afschieten. Is toch godverdomme geen eer aan te behalenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben zaterdag al geweest man, naar breda inderdaad
ik ga vandaag voor de derde dag op rijquote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kansloze mensen man. Allemaal. Mongolen die zichzelf verkleden per definitie keihard afschieten. Is toch godverdomme geen eer aan te behalen
wat jij er van vind boeit mij vrij weinig moet ik eerlijk bekennenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kansloze mensen man. Allemaal. Mongolen die zichzelf verkleden per definitie keihard afschieten. Is toch godverdomme geen eer aan te behalen
je kan ook mee naar go apres ski danquote:Op maandag 3 maart 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben zaterdag al geweest man, naar breda inderdaad
Mongool.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga vandaag voor de derde dag op rij
kom haten dan
Ook voor debielen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan ook mee nar go apres ski dan
wat is dat nu weerquote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan ook mee nar go apres ski dan
Dan moet je je ook verkledenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is dat nu weer
dat is toch niet het zelfde joh gekkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |