Reageer hier eens op HMF.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hadden de steun duidelijk nodig na de 1-1. Tweede helft was er geen aanmoediging niks. Alleen: "wij worden weer genaaid"stelletje calimero's. Dat is echt gedrag wat normaal uit Eindhoven komt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
wil jij mij nog als je #typischformod campagneleider? dan zou ik me even normaal gaan gedragen ja
Eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hadden de steun duidelijk nodig na de 1-1. Tweede helft was er geen aanmoediging niks. Alleen: "wij worden weer genaaid"stelletje calimero's. Dat is echt gedrag wat normaal uit Eindhoven komt.
stijn gaat huilen binnen 3..2.. ow wachtquote:Op maandag 3 maart 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron verneukt de OP binnen 3.. 2.. 1..
Ik vind de opzet van die documentaire dan ook belachelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een film over jezelf maken als publiek hoort in dezelfde categorie thuis, mensen maken zichzelf veel te belangrijk
Het was een uiterst gezapige wedstrijd. Ik heb gewoon totaal geen gevoel gehad bij deze klassieker, hoogstens een paar minuutjes voor de wedstrijd (ik kon de cornervlag aan de overkant van het stadion niet zien door de hoeveelheid rookbommen, echt belachelijk gewoonquote:
Waarom is de OP weg dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
stijn gaat huilen binnen 3..2.. ow wacht
Dat patroontje hebben ze dus weggelatenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit is al lang bekend Typ. Uitshirt is ongeveer hetzelfde maar dan blauw met oranje.
Ik vind het wel leuk dat die klassieke leeuw erop staat en niet die KNVB-leeuw. Er schijnt ook een soort patroon op het shirt te zitten wat lijkt op dat van 1988, maar dat is op deze foto niet te zien.a
Wederom bewijs dat je geen smaak hebt. Clubvoorkeur gaf ook al zo'n indruk, als ook je voorkeur voor matige voetballers.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind nina dobrev mooier dan scarslet
Ik doelde meer op de orginele OP met de UIs etc. Maar ik maak uit je post op dat jij niet degene bent geweest die hem in eerste instantie heeft verwijderd.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind nina dobrev mooier dan scarslet
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wederom bewijs dat je geen smaak hebt. Clubvoorkeur gaf ook al zo'n indruk, als ook je voorkeur voor matige voetballers.
GGMM volgens mij.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de orginele OP met de UIs etc. Maar ik maak uit je post op dat jij niet degene bent geweest die hem in eerste instantie heeft verwijderd.
nopequote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de orginele OP met de UIs etc. Maar ik maak uit je post op dat jij niet degene bent geweest die hem in eerste instantie heeft verwijderd.
mensen die zo kortzichtig zijn hebben meestal een heel laag iqquote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wederom bewijs dat je geen smaak hebt. Clubvoorkeur gaf ook al zo'n indruk, als ook je voorkeur voor matige voetballers.
wtf, alweer?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ER ZIJN 2 VLIEGTUIGEN HET WORLD TRADE CENTER IN GEVLOGEN!!!!11!!
MICHAEL JACKSON IS DOOD!!!!!!!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ER ZIJN 2 VLIEGTUIGEN HET WORLD TRADE CENTER IN GEVLOGEN!!!!11!!
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef Tyron het volgende:
het legioen staat tenminste altijd achter feyenoord
behalve wanneer ze aan het verliezen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |