Boekjes Internationalquote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin in VI vanavond. Hugo Borst en Derksen
Belgie is ooit ook van ons geweest. Stel dat daar de tering uitbreekt tussen Waaltjes (Frans tuigh) en Vlaminkjes, mogen we dat dan ook weer overnemen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een totaal on relevante opmerking plaats je hier toch.
aaah, daarom speelt ie altijd zo slecht als het er echt om gaatquote:Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha. Wat.
Clasie is een van de zachtaardigste jongens uit onze selectie. Kan heel slecht tegen spanningen.
Goed maar volgende keer ga ik een jaar wegquote:Op maandag 3 maart 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe bevalt de leef in nederland weer
als wij net zo machtig zijn als rusland, ja hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Belgie is ooit ook van ons geweest. Stel dat daar de tering uitbreekt tussen Waaltjes (Frans tuigh) en Vlaminkjes, mogen we dat dan ook weer overnemen?
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roken is zooooo voor 2 clubs zijn.HAHAHAHA JA HESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
doe nietquote:Op maandag 3 maart 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen alle feyenoord wedstrijden terug kijken
dit wordt niet grappig
Dat is de vlag van Lingo manquote:Op maandag 3 maart 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Libië, wat een bazen. Gewoon deze vlag als landsvlag gehad 34 jaar![]()
Dit zou een post van Insomnia_ kunnen zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
kijk stijn jij komt nooit buiten
maar vroeger toen ik 12 was had je een reputatie bij de chicks en matties en dat hield je hoog door gewoon een peuk op te steken en te roken, niet over de longen natuurlijk (al zei je van wel) en zo vond iedereen je stoer
snap je
dat is een groen rechthoekquote:Op maandag 3 maart 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Libië, wat een bazen. Gewoon deze vlag als landsvlag gehad 34 jaar![]()
je topic loopt achterquote:Op maandag 3 maart 2014 17:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit zou een post van Insomnia_ kunnen zijn.
Je schiet hier voorbij aan 1 cruciaal punt. Dat is dat de Belgen zich autonoom voelen. Dat is wel effe wat anders met de etnische Russen op de Krim dus ik begrijp eerlijk gezegd niet zo wat je bedoelt.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Belgie is ooit ook van ons geweest. Stel dat daar de tering uitbreekt tussen Waaltjes (Frans tuigh) en Vlaminkjes, mogen we dat dan ook weer overnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |