quote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin in VI vanavond. Hugo Borst en Derksen
Borst en zijn broer Laurens zijn vanzelfsprekend persoonlijke vrienden van de HMF.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin in VI vanavond. Hugo Borst en Derksen
Uth deed het juist toch heel goed? Iedereen ziet hem als goede opvolger voor Finn (die er echt niks van bakt).quote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles eerste helft beter, maar door een vrije trap komt Heerenveen op 1-1. Na rust uth 1 op 1 maar hij miste weer en een minuut later scoorde Heerenveen. Toen gebeurde er 30 minuten niets en aan het einde miste Uth nogmaals een grote kans. Onterechte 3 punter voor Heerenveen, maar die tellen ook.
SP-AR-TAquote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Borst en zijn broer Laurens zijn vanzelfsprekend persoonlijke vrienden van de HMF.
Roda JC eruitquote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben trouwens maar wat blij als Roda degradeert. Nooit meer naar Limburg
Wie niet. Die club wordt door heel Nederland uitgekotst.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben trouwens maar wat blij als Roda degradeert. Nooit meer naar Limburg
volgend jaar in de koelquote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Borst en zijn broer Laurens zijn vanzelfsprekend persoonlijke vrienden van de HMF.
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ken hem via mijn omaat. De alweer enkele jaren overleden Sparta Oma.
Nee Heracles gaat hem niet overkopen. Mist al 3 weken 100% kansen. Hadden gewoon 5 punten meer moeten hebben alleen al in de laatste 3 wedstrijden.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uth deed het juist toch heel goed? Iedereen ziet hem als goede opvolger voor Finn (die er echt niks van bakt).
Tegenvaller dus, al deed hij het wel goed in het begin.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee Heracles gaat hem niet overkopen. Mist al 3 weken 100% kansen. Hadden gewoon 5 punten meer moeten hebben alleen al in de laatste 3 wedstrijden.
Kutreclames ja. Maar iedereen die rookt mag wel gewoon effe dood zegmaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg echt agressieve aanvallen van die ''Roken kan echt niet meer'' reclames![]()
Roken is zo Pelle.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg echt agressieve aanvallen van die ''Roken kan echt niet meer'' reclames![]()
Interesseert me eigenlijk geen ene reet of je wel of niet rookt.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kutreclames ja. Maar iedereen die rookt mag wel gewoon effe dood zegmaar.
Idd in het begin was t wel goed, maar laatste weken verneukt die alles.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tegenvaller dus, al deed hij het wel goed in het begin.
Stinkt welquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interesseert me eigenlijk geen ene reet of je wel of niet rookt.
roken is domquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Roken is zooooo voor 2 clubs zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roken is zooooo voor 2 clubs zijn.HAHA LEUK. DIT GAAN MENSEN LIKEN. IK OOK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |