Waarom altijd die overacting, Rens.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HAHA LEUK. DIT GAAN MENSEN LIKEN. IK OOK.
Ik vind het wel stinken, ook als ze niet rokenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interesseert me eigenlijk geen ene reet of je wel of niet rookt.
Jij bent nog nooit een bar binnengelopen waar je spontaan een ziekte aan je slijmvliezen oploopt van de geur.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interesseert me eigenlijk geen ene reet of je wel of niet rookt.
Ik heb al meegemaakt dat er kinderen in de eerste klas roken als ze 12/13 jaar zijn. Ik snap daar werkelijk niets van.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel stinken, ook als ze niet roken
stoer doenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al meegemaakt dat er kinderen in de eerste klas roken als ze 12/13 jaar zijn. Ik snap daar werkelijk niets van.
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Tyron het volgende:
dat twitchplayspokemon is aan hun tweede pokemon spel bezig haha
ik rookte ook mijn eerste peuk in de zomervakantie van groep 8 naar de eerstequote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al meegemaakt dat er kinderen in de eerste klas roken als ze 12/13 jaar zijn. Ik snap daar werkelijk niets van.
dat is niet waarquote:Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie niet. Die club wordt door heel Nederland uitgekotst.
Over de dominee gesproken:quote:Op maandag 3 maart 2014 17:13 schreef hafcfan het volgende:
De betweter van Fox is ook weg.Opgerot naar Slavia
![]()
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 03-03-2014 om 17:12:49De aanvoerdersband van #Feyenoord gaat voor de rest van het seizoen naar Jordy Clasie reageer retweet
Vertel me er serieus meer over. Wat bezielde je?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik rookte ook mijn eerste peuk in de zomervakantie van groep 8 naar de eerste
gelijk de laatste geweest, dat dan weer wel
clasie is dan ook een fantastisch leiderquote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op maandag 03-03-2014 om 17:12:49De aanvoerdersband van #Feyenoord gaat voor de rest van het seizoen naar Jordy Clasie reageer retweet
Vertel me er serieus meer over. Wat bezielde je?
Ik kan dus niet tegen die Aillsavers.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Over de dominee gesproken:
[ afbeelding ]
ja weet nietquote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op maandag 03-03-2014 om 17:12:49De aanvoerdersband van #Feyenoord gaat voor de rest van het seizoen naar Jordy Clasie reageer retweet
kijk stijn jij komt nooit buitenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Google Chrome. Lekker geen privacy etc.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan dus niet tegen die Aillsavers.
Gelijk weer naar Opera gegaan als browser.
lijderquote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
clasie is dan ook een fantastisch leider
aldus clasie
Jouw sarcasme is een middelvinger waard.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
clasie is dan ook een fantastisch leider
aldus clasie
Mee lopen. Stoer willen doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tyron weetquote:Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
kijk stijn jij komt nooit buiten
maar vroeger toen ik 12 was had je een reputatie bij de chicks en matties en dat hield je hoog door gewoon een peuk op te steken en te roken, niet over de longen natuurlijk (al zei je van wel) en zo vond iedereen je stoer
snap je
Ik leef ingetogen en op een correcte manier.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
kijk stijn jij komt nooit buiten
maar vroeger toen ik 12 was had je een reputatie bij de chicks en matties en dat hield je hoog door gewoon een peuk op te steken en te roken, niet over de longen natuurlijk (al zei je van wel) en zo vond iedereen je stoer
snap je
Zou ook nog kunnen. Ik deed het om indruk te maken op zo'n meisje. Wel gelijk de laatste keer geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
of gewoon uit willen proberen
of is dat een gekke gedachte?
ik hield ermee op toen mijn moeder erachter kwam dat ik sigaretten van haar gestolen hadquote:Op maandag 3 maart 2014 17:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen. Ik deed het om indruk te maken op zo'n meisje. Wel gelijk de laatste keer geweest.
ik heb het ook geprobeerd als jochie maar inderdaad te smerigquote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
of gewoon uit willen proberen
of is dat een gekke gedachte?
Haha. Wat.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Clasie is i.t.t Veltman geen sympathieke jongen. Nare maniertjes en een vervelend hoofd. Altijd dat woonwagenmachogedoe en bij een opstootje altijd vooraan staan en dan vervolgens klagen bij de scheids.
hij is klein, dan ziet het er een beetje knullig uitquote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Clasie is i.t.t Veltman geen sympathieke jongen. Nare maniertjes en een vervelend hoofd. Altijd dat woonwagenmachogedoe en bij een opstootje altijd vooraan staan en dan vervolgens klagen bij de scheids.
Waarom dan altijd overal vooraan staan samen met Lexquote:Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha. Wat.
Clasie is een van de zachtaardigste jongens uit onze selectie. Kan heel slecht tegen spanningen.
heb je teenwolf weleens gekekenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, beetje druk gehad
Omdat de rest van het slappe zooitje zijn bek niet opentrekt. DAT is pas ergerlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom dan altijd overal vooraan staan samen met Lex. Klagen klagen klagen.
Wanneer kom jij nou weer in de Gamma?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie doet me denken aan een Gamma-medewerker.
Onzin, jij mag daar niet eens naar binnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Door middel van het uitbreiden van hun machtspositie? Alsof de VS of de EU ook maar iets van hun stoere praat waarmakenquote:
stijn is raarquote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou weer in de Gamma?
Jouw UI op zwart. Wat is er aan de hand Stijn?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
De beurs. -12%.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door middel van het uitbreiden van hun machtspositie? Alsof de VS of de EU ook maar iets van hun stoere praat waarmaken
Bewijs het maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin, jij mag daar niet eens naar binnen.
Ik vind dat zuid Europese systeem veel beter, degene met de meeste wedstrijden aanvoerder, heb je er ook geen discussie overquote:Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha. Wat.
Clasie is een van de zachtaardigste jongens uit onze selectie. Kan heel slecht tegen spanningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |