Turk?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en jij kan dan weer uitleggen hoe het als turk in nederland vertoeven is, zo kunnen we allemaal wat
Meer een wedstrijd als alle anderen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar HMF dit is toch de wedstrijd van het jaar?
Laatste kans voor wat? Kampioenschap? Lolwut. vCL? En dan wat? Alsof wij ooit een voorronde door komen joh pik.quote:Dit was toch jullie laatste kans?
Haha, behalve nee. De enige wedstrijd waarin jullie ooit sfeer hadden was Ajax - Twente, kampioenswedstrijd. Voor de rest is het daar echt gewoon dra-ma-tisch. Of je moet dat kattengejank met die kuttrommel van 410 sfeer beschouwen. Belachelijk. Echt triest.quote:Dan mag je er toch vanuit gaan dat er wat sfeer is. Je kan zeggen wat je wilt maar bij grote wedstrijden (Fey, PSV en Europees) is de Arena altijd zeer fanatiek (daarom is het contrast ook zo groot bij een wedstrijd tegen een NEC of NAC).
Kuipje viel tegen ja. Niemand had er echt zin in geloof ik. Mijn avondje ervoor was ook 40-45 keer spectaculairder dan de wedstrijd, met voetbal van echt extreem laag niveau.quote:De Kuip viel erg tegen. Verder geen haat naar de Kuip want ik weet ook wel dat het vaak anders is.
oke stijnquote:Op maandag 3 maart 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij geen moeite in je posts steekt, wisten we al.
Zonder dollen ik heb niks van Heracles - Hee meegekregen alleen de uitslag. Hoe was het?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat kan er nog slechter dan? Ze mogen dit jaar ook al de plee ofs in.
Jij hebt een hekel aan mensen die doen wat biologisch verantwoord is?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
echt een hekel aan zulke meisjes, ook al is deze 19 ofzo maar toch
ja meisjes die vervolgens je hele wall ondersneeuwen met foto's van baby's en het kind gekregen hebben omdat ze niet wisten hoe een condoom om moestquote:Op maandag 3 maart 2014 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan mensen die doen wat biologisch verantwoord is?
Laat me raden: jouw moeder was 43 toen ze je uitpoepte? Het zou een hoop verklaren.
Ouwe playert.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
echt een hekel aan zulke meisjes, ook al is deze 19 ofzo maar toch
Je zal een dergelijk levensveranderend moment - door velen beschreven als het mooiste van hun leven - maar op Facebook zetten. Dan ben je echt een mongoolquote:Op maandag 3 maart 2014 17:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja meisjes die vervolgens je hele wall ondersneeuwen met foto's van baby's en het kind gekregen hebben omdat ze niet wisten hoe een condoom om moest
Heracles eerste helft beter, maar door een vrije trap komt Heerenveen op 1-1. Na rust uth 1 op 1 maar hij miste weer en een minuut later scoorde Heerenveen. Toen gebeurde er 30 minuten niets en aan het einde miste Uth nogmaals een grote kans. Onterechte 3 punter voor Heerenveen, maar die tellen ook.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonder dollen ik heb niks van Heracles - Hee meegekregen alleen de uitslag. Hoe was het?
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin in VI vanavond. Hugo Borst en Derksen
Borst en zijn broer Laurens zijn vanzelfsprekend persoonlijke vrienden van de HMF.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin in VI vanavond. Hugo Borst en Derksen
Uth deed het juist toch heel goed? Iedereen ziet hem als goede opvolger voor Finn (die er echt niks van bakt).quote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles eerste helft beter, maar door een vrije trap komt Heerenveen op 1-1. Na rust uth 1 op 1 maar hij miste weer en een minuut later scoorde Heerenveen. Toen gebeurde er 30 minuten niets en aan het einde miste Uth nogmaals een grote kans. Onterechte 3 punter voor Heerenveen, maar die tellen ook.
SP-AR-TAquote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Borst en zijn broer Laurens zijn vanzelfsprekend persoonlijke vrienden van de HMF.
Roda JC eruitquote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben trouwens maar wat blij als Roda degradeert. Nooit meer naar Limburg
Wie niet. Die club wordt door heel Nederland uitgekotst.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben trouwens maar wat blij als Roda degradeert. Nooit meer naar Limburg
volgend jaar in de koelquote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Borst en zijn broer Laurens zijn vanzelfsprekend persoonlijke vrienden van de HMF.
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ken hem via mijn omaat. De alweer enkele jaren overleden Sparta Oma.
Nee Heracles gaat hem niet overkopen. Mist al 3 weken 100% kansen. Hadden gewoon 5 punten meer moeten hebben alleen al in de laatste 3 wedstrijden.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uth deed het juist toch heel goed? Iedereen ziet hem als goede opvolger voor Finn (die er echt niks van bakt).
Tegenvaller dus, al deed hij het wel goed in het begin.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee Heracles gaat hem niet overkopen. Mist al 3 weken 100% kansen. Hadden gewoon 5 punten meer moeten hebben alleen al in de laatste 3 wedstrijden.
Kutreclames ja. Maar iedereen die rookt mag wel gewoon effe dood zegmaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg echt agressieve aanvallen van die ''Roken kan echt niet meer'' reclames![]()
Roken is zo Pelle.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg echt agressieve aanvallen van die ''Roken kan echt niet meer'' reclames![]()
Interesseert me eigenlijk geen ene reet of je wel of niet rookt.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kutreclames ja. Maar iedereen die rookt mag wel gewoon effe dood zegmaar.
Idd in het begin was t wel goed, maar laatste weken verneukt die alles.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tegenvaller dus, al deed hij het wel goed in het begin.
Stinkt welquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interesseert me eigenlijk geen ene reet of je wel of niet rookt.
roken is domquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Roken is zooooo voor 2 clubs zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roken is zooooo voor 2 clubs zijn.HAHA LEUK. DIT GAAN MENSEN LIKEN. IK OOK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |