SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik hoop altijd dat elk voetbal team verliest, helaas is er altijd wel een winnaarquote:Op zondag 2 maart 2014 14:53 schreef richolio het volgende:
Ik hoop stiekem dat Feyenoord verliest want dan wordt iedereen boos en das grappug
Ik heb het niet over voetbal.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:53 schreef richolio het volgende:
Ik hoop stiekem dat Feyenoord verliest want dan wordt iedereen boos en das grappug
Inderdaad. Voetbalquote:Op zondag 2 maart 2014 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat elk voetbal team verliest, helaas is er altijd wel een winnaar
Klote spel.
Dat is toch omgekeerd net zoquote:Op zondag 2 maart 2014 14:58 schreef richolio het volgende:
En dan gaan die Feyenoord supporters de spelerbus van Ajax op lopen wachtenEn het dan raar vinden dat ze niet bij elkaar op bezoek mogen komen bij wedstrijden
Het is gewoon de illuminati. Vieze facistensport. Corrupte zooi daar. Ziekelingen. Sukkels.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is toch omgekeerd net zoEn as if alle supporters dat doen iets met goede onder kwaaie
Ik ben eigenlijk voor az grgrquote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die spelletjes te serieus nemen
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is gewoon de illuminati. Vieze facistensport. Corrupte zooi daar. Ziekelingen. Sukkels.
Sorry
Uberhaupt voor een club zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor az grgr
[..]![]()
Schattig wel ja.
Hangt van je andere informatie afquote:Op zondag 2 maart 2014 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alleen voornaam kan toch geen kwaad?
Dat is waar, en toto weet die dingen en heeft wel eens wat geheims op het forum verteld!quote:
Ahwwwquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is waar, en toto weet die dingen en heeft wel eens wat geheims op het forum verteld!
Ik heb een AZ shirtquote:
Denk jequote:Op zondag 2 maart 2014 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alleen voornaam kan toch geen kwaad?
Nou je post hier genoeg, elke uitspraak hier kan uit zijn verband getrokken worden en dat staat dan onder jouw naam. Toekomstige baan etc. #paranoidquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ehh mag ik de mensen die over voetbal willen praten vriendelijk vragen om te vetrekken naar de voetbal SC?
Als jij geen voetbalposts wil zien, dan negeer je het tochquote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ehh mag ik de mensen die over voetbal willen praten vriendelijk vragen om te vetrekken naar de voetbal SC?
Nee joh ik heb geen toekomstige baan, ik ben te lui om te werken, geef mij maar een uitkering of laat mij de loterij winnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou je post hier genoeg, elke uitspraak hier kan uit zijn verband getrokken worden en dat staat dan onder jouw naam. Toekomstige baan etc. #paranoid
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij geen voetbalposts wil zien, dan negeer je het tochJe bent in ieder SC vrij om te posten wat je wil.
Ja nee dat snap ik wel, ik dwing ze daarom ook niet, daarom vraag ik ze het vriendelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij geen voetbalposts wil zien, dan negeer je het tochJe bent in ieder SC vrij om te posten wat je wil.
Nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan jou namelijk met onderstaand post ook verzoeken om voortaan lekker naar de reeks voor GoT te gaan. En dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik wel, ik dwing ze daarom ook niet, daarom vraag ik ze het vriendelijk
quote:
Je kan hier over alles praten he..quote:
Okay, je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan jou namelijk met onderstaand post ook verzoeken om voortaan lekker naar de reeks voor GoT te gaan. En dat slaat natuurlijk nergens op.
[..]
Weet wat je zegt..quote:
Kaneelbroodjesquote:
jaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is er wat bijzonders in de sc geweest wat ik gemist heb?
okquote:
April toch.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Cosmo. het volgende:
got begint bijna weer toch? of ben ik in de war?
nice ik zit al klaar whoopwhoopquote:
In TV ergensquote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar staat dat GoT topic eigenlijk?!
6 aprilquote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Cosmo. het volgende:
quote:
In april pas.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Cosmo. het volgende:
Ja, tijd gaat snelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Cosmo. het volgende:
Dat is maar 2 maandenvoor mijn gevoel was het vorige week nog oud en nieuw
Ik heb ze gekocht maar ook nog niet gelezenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met de boeken, maar ben niet echt een lezer.
Had alles tot nu toe in 1 gedownload, 6003 bladzijden
Is dat niet onzettend duur voor iets dat je gratis kan jatten op het internet ?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik heb ze gekocht maar ook nog niet gelezen
Ik haat lezen op een scherm, papier is veel relaxterquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat niet onzettend duur voor iets dat je gratis kan jatten op het internet ?
kun je ook iets betaald jatten?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat niet onzettend duur voor iets dat je gratis kan jatten op het internet ?
quote:
Dat is gewoon 3 tentamens en een shitload aan presentaties en verslagen verder.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1 maand en 4 dagen is toch niet zo lang?
Gewoon even wennen. Maar ik heb vroeger nooit echt veel papier gelezen, misschien 10 boeken in totaal including groep 1 tot en met 8. Dus je bent het vast meer gewend dan ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik haat lezen op een scherm, papier is veel relaxter
Door jou heb ik ineens geen zin meer om naar de uni te gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is gewoon 3 tentamens en een shitload aan presentaties en verslagen verder.
Ah, ja zit met gemak boven de 100quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon even wennen. Maar ik heb vroeger nooit echt veel papier gelezen, misschien 10 boeken in totaal including groep 1 tot en met 8. Dus je bent het vast meer gewend dan ik.
Say whatquote:Op zondag 2 maart 2014 15:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tuurlijk, netflix vind ik dat wel een beetje.
Pretstudie gaan doen dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Door jou heb ik ineens geen zin meer om naar de uni te gaan.
Met Netflix kun je allemaal verschillende films/series kijken en het kost een 10tje per maand ofzo, maar eigenlijk is het niet jatten maar toch vind ik het een beetje goedkoop.quote:
Dat is mijn afstudeeropdracht bijna af, verder.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is gewoon 3 tentamens en een shitload aan presentaties en verslagen verder.
Technische Bestuurskunde en Industrieel Ontwerpen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn er ook technische pretstudies? Noem er eens een paar.
Dat klinkt wel leukquote:
Een baan krijgenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk
Maar krijg ik dan ook een baan of kan ik wat uitvinden waardoor ik nooit meer hoef te werken?
Slijmen bij de baas en je tieten forceren. En ohja, iets met goed je best doen ofzoquote:
Je moet er wel wat moeite voor over hebbenquote:
Je vergeet het gedeelte van even onder het bureau te gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Slijmen bij de baas en je tieten forceren. En ohja, iets met goed je best doen ofzo
Ja man, als ontwerper vind je gewoon even een tijdmachine uit en dan is het hoeren neuken, nooit meer werken.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk
Maar krijg ik dan ook een baan of kan ik wat uitvinden waardoor ik nooit meer hoef te werken?
Ik moet maar eens hard aan mijn discipline werken dan, heeft iemand tips?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je moet er wel wat moeite voor over hebbenHet is niet zo van; Ik doe die en die opleiding dus ik krijg een baan.
Trainingskamp in Pakistan volgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet maar eens hard aan mijn discipline werken dan, heeft iemand tips?
Maar ik geloof dat tijdreizen niet echt bestaatquote:Op zondag 2 maart 2014 15:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, als ontwerper vind je gewoon even een tijdmachine uit en dan is het hoeren neuken, nooit meer werken.
Tuurlijk bestaat dat wel, maar niet zoals wij het kennen vanuit de scifi.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat tijdreizen niet echt bestaat
Je bedoelt water?quote:Maar als ik nou gewoon iets uitvind zoals een ehh zoutverwijderaar dan moet ik toch miljonair worden.
Nee ik bedoel een zoutverwijderaar zonder dat iets nat wordt!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat dat wel, maar niet zoals wij het kennen vanuit de scifi.
[..]
Je bedoelt water?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een zoutverwijderaar zonder dat iets nat wordt!
Dus stel je hebt ergens teveel zout op gedaan zoals pistache nootjes dat je een deel weghaalt zonder dat je de smaak verpest door water. Een soort van stofzuiger hmm.
succesquote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ohkay, ik heb mijn idee gedaan,nu nog even 2 weken bellen naar mobiel bedrijven dan nooit meer te hoeven werken
Nee, eigenlijk nooitquote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n gigantische klit/knoop in je haar die er gewoon niet uitgaat zodat je de helft van je crèmespoeling gebruikt om er nog door heen te kunnen komen
Had ik vroeger veel last vanquote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n gigantische klit/knoop in je haar die er gewoon niet uitgaat zodat je de helft van je crèmespoeling gebruikt om er nog door heen te kunnen komen
best herkenbaar jaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
Nee, mijn haar is lekker kort, lekker pittig.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb voor zulke grappen te kort haar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
Mijne is lang maar nog steeds pittigquote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mijn haar is lekker kort, lekker pittig.
Extensionsquote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb voor zulke grappen te kort haar.
Jouw pittig kapseltjequote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb voor zulke grappen te kort haar.
Mijn kapster zei dat ik mijn haar moest laten groeienquote:
quote:
lekker gek lekker andersquote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
Wat betekent 'pittig' eigenlijk als het over haar gaat
kort bij een vrouwtjequote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
Wat betekent 'pittig' eigenlijk als het over haar gaat
doeiquote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles goed? Nog gefapt? Nog afgevallen?
Sorry als ik irritant ben.
ben brak, maar ara bakt goddelijke pannekoekenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb net eten voor mn neus gekregen
met jou
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben brak, maar ara bakt goddelijke pannekoeken
wel, hij moet eens normale smalltalk lerenquote:
Leer mij dat dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel, hij moet eens normale smalltalk leren
Gezondquote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
Deze week gegeten pizza - pizza - patat - normaal - mac - en vandaag weer patat en morgen wéér mac![]()
wat is normaal?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
Deze week gegeten pizza - pizza - patat - normaal - mac - en vandaag weer patat en morgen wéér mac![]()
En ik dacht dat ik ongezond atquote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
mboleefquote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
Pizza.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gezond
Ik ga ook wat laten bezorgen vandaag maar ik weet nog niet wat
Spareribs natuurlijk!quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gezond
Ik ga ook wat laten bezorgen vandaag maar ik weet nog niet wat
Heeft mn vriendin niet zo'n zin inquote:
Je hoeft toch niet per se hetzelfde te eten? Of is dat een ongeschreven regel ofzo?quote:
Wat diepquote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan het mbo'er uit het mbo halen maar je kan het mbo niet uit de mbo'er halen
alsof snow je vriendin isquote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan trap je haar toch terug de kelder in. werkte bij snow ook altijd
omy pas je op, straks kan ik wp niet meer fatty noemen, zonder jou ook zo te noemen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
Geen aanleg om dik te wordenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omy pas je op, straks kan ik wp niet meer fatty noemen, zonder jou ook zo te noemen.
Nja nee das waar. Maar ik weet niet of spareribs van de turk een beetje te eten zijn zodat zij wat anders kan nemenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se hetzelfde te eten? Of is dat een ongeschreven regel ofzo?
Wel gevaarlijkquote:
Ik schrijf een telefoonboek, wat is je nummer?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schrijf een telefoonboek, wat is je nummer?
ik heb hem alquote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nja nee das waar. Maar ik weet niet of spareribs van de turk een beetje te eten zijn zodat zij wat anders kan nemen
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je niet ver mee gekomenquote:
ze is ook 15 dus thnx maar neequote:Op zondag 2 maart 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je niet ver mee gekomen
pedoquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik ben van haar, dus niemand maakt kans.
Oh dat kan dan best.quote:
Ik dacht dat spetters alleen uit de kraan kwamenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga er zelf een verzinnen:
''Ik ben mijn geheugen aan het trainen, mag ik je nummer om te oefenen.''
Ik
je bent net 19 ofzoquote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat kan dan best.
10 jaar verschil maar.
Dan ben je wel erg dom, regen spettert ook vaak zat.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht dat spetters alleen uit de kraan kwamen
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht dat spetters alleen uit de kraan kwamen
Jaquote:
Hey. Was ik echt zo awkward?quote:
Dus eigenlijk werkte het gewoon totaal niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Ik moet nu eigenlijk een smoes bedenken maar ik wil eigenlijk gewoon neuken" leek ook te werken.
Jammer alleen dat ze alles voor loog daarna
Ik herken mezelf soms nietquote:
Nope.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus eigenlijk werkte het gewoon totaal niet?
Helemaal niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hey. Was ik echt zo awkward?
quote:
Rez, spetterquote:
Oh okay. Ara zei dat ik dat was bij jouquote:
Jij bent schattigquote:
Ik heb niks gemerkt?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh okay. Ara zei dat ik dat was bij jou
Wasda?quote:
quote:
Klootzakquote:
Sowiesoquote:Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ZEG JIJ!![]()
Als ik je ooit zie, verwacht een dikke knuffel ok.
AHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:
Duur?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ZEG JIJ!![]()
Als ik je ooit zie, verwacht een dikke knuffel ok.
Ja, al die extra kosten voor transacties en wisselen.quote:
10/10 zou rakenquote:
Oh, nja is volgens mij maar een paar cent. Maar het gaat wel sneller dan met een credit card toch? Ik gebruik mijn credit card eigenlijk nooitquote:Op zondag 2 maart 2014 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, al die extra kosten voor transacties en wisselen.
CC is gelijk, bij Paypal duurt het dagen voordat het geld op je rekening staat.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh, nja is volgens mij maar een paar cent. Maar het gaat wel sneller dan met een credit card toch? Ik gebruik mijn credit card eigenlijk nooit
wrm gebruik je dan niet ideal?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
CC is gelijk, bij Paypal duurt het dagen voordat het geld op je rekening staat.
Oh nja ik ontvang eigenlijk nooit betalingen via paypal. Ik betaal er alleen maar mee en dan gaat het wel gelijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
CC is gelijk, bij Paypal duurt het dagen voordat het geld op je rekening staat.
Rabobank is kutquote:Op zondag 2 maart 2014 16:23 schreef Snowbells het volgende:
Ipv de rabobank random reader komt er een fancy kleurcode ding. Ik had al moeite met die reader om te betalen laat staan met zo'n technisch nieuw ding
Je moet iets 3 codes invullenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet
ik heb 3 van die readers liggen ofzo
Random readers moeilijk vindenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:23 schreef Snowbells het volgende:
Ipv de rabobank random reader komt er een fancy kleurcode ding. Ik had al moeite met die reader om te betalen laat staan met zo'n technisch nieuw ding
Weet ikquote:
hater. rabo heeft geen storing, ING welquote:
Nope. Of misschien ook wel, dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb overal wel ooit een account op aangemaaktquote:
Nieuwe muziek ontdekken etc etcquote:Op zondag 2 maart 2014 16:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Nope. Of misschien ook wel, dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb overal wel ooit een account op aangemaaktWat kan ik daarmee?
abn hetzelfdequote:Op zondag 2 maart 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://allestoringen.nl/storing/rabobank/overzicht
Rabobank ook
:$ ik wist niet dat je boos zou wordenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH OOK, IK ONTKEN NIETS. JESUS
Gaat lekker met de bitcoin he?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
sowieso banken, gewoon 80% in Bitcoins en andere cryptocurrency hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |