Heeft mn vriendin niet zo'n zin inquote:
Je hoeft toch niet per se hetzelfde te eten? Of is dat een ongeschreven regel ofzo?quote:
Wat diepquote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan het mbo'er uit het mbo halen maar je kan het mbo niet uit de mbo'er halen
alsof snow je vriendin isquote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan trap je haar toch terug de kelder in. werkte bij snow ook altijd
omy pas je op, straks kan ik wp niet meer fatty noemen, zonder jou ook zo te noemen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
Deze week gegeten pizza - pizza - patat - normaal - mac - en vandaag weer patat en morgen wéér mac![]()
Geen aanleg om dik te wordenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omy pas je op, straks kan ik wp niet meer fatty noemen, zonder jou ook zo te noemen.
Nja nee das waar. Maar ik weet niet of spareribs van de turk een beetje te eten zijn zodat zij wat anders kan nemenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se hetzelfde te eten? Of is dat een ongeschreven regel ofzo?
Wel gevaarlijkquote:
Ik schrijf een telefoonboek, wat is je nummer?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schrijf een telefoonboek, wat is je nummer?
ik heb hem alquote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nja nee das waar. Maar ik weet niet of spareribs van de turk een beetje te eten zijn zodat zij wat anders kan nemen
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je niet ver mee gekomenquote:
ze is ook 15 dus thnx maar neequote:Op zondag 2 maart 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je niet ver mee gekomen
pedoquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik ben van haar, dus niemand maakt kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |