lekker gek lekker andersquote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
Wat betekent 'pittig' eigenlijk als het over haar gaat
kort bij een vrouwtjequote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
Wat betekent 'pittig' eigenlijk als het over haar gaat
doeiquote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles goed? Nog gefapt? Nog afgevallen?
Sorry als ik irritant ben.
ben brak, maar ara bakt goddelijke pannekoekenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb net eten voor mn neus gekregen
met jou
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben brak, maar ara bakt goddelijke pannekoeken
wel, hij moet eens normale smalltalk lerenquote:
Leer mij dat dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel, hij moet eens normale smalltalk leren
Gezondquote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
Deze week gegeten pizza - pizza - patat - normaal - mac - en vandaag weer patat en morgen wéér mac![]()
wat is normaal?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
Deze week gegeten pizza - pizza - patat - normaal - mac - en vandaag weer patat en morgen wéér mac![]()
En ik dacht dat ik ongezond atquote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
mboleefquote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
Pizza.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gezond
Ik ga ook wat laten bezorgen vandaag maar ik weet nog niet wat
Spareribs natuurlijk!quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gezond
Ik ga ook wat laten bezorgen vandaag maar ik weet nog niet wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |