Nee, eigenlijk nooitquote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n gigantische klit/knoop in je haar die er gewoon niet uitgaat zodat je de helft van je crèmespoeling gebruikt om er nog door heen te kunnen komen
Had ik vroeger veel last vanquote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n gigantische klit/knoop in je haar die er gewoon niet uitgaat zodat je de helft van je crèmespoeling gebruikt om er nog door heen te kunnen komen
best herkenbaar jaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
Nee, mijn haar is lekker kort, lekker pittig.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb voor zulke grappen te kort haar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
Mijne is lang maar nog steeds pittigquote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mijn haar is lekker kort, lekker pittig.
Extensionsquote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb voor zulke grappen te kort haar.
Jouw pittig kapseltjequote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb voor zulke grappen te kort haar.
Mijn kapster zei dat ik mijn haar moest laten groeienquote:
quote:
lekker gek lekker andersquote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
Wat betekent 'pittig' eigenlijk als het over haar gaat
kort bij een vrouwtjequote:Op zondag 2 maart 2014 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
Wat betekent 'pittig' eigenlijk als het over haar gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |