Say whatquote:Op zondag 2 maart 2014 15:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tuurlijk, netflix vind ik dat wel een beetje.
Pretstudie gaan doen dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Door jou heb ik ineens geen zin meer om naar de uni te gaan.
Met Netflix kun je allemaal verschillende films/series kijken en het kost een 10tje per maand ofzo, maar eigenlijk is het niet jatten maar toch vind ik het een beetje goedkoop.quote:
Dat is mijn afstudeeropdracht bijna af, verder.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is gewoon 3 tentamens en een shitload aan presentaties en verslagen verder.
Technische Bestuurskunde en Industrieel Ontwerpen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn er ook technische pretstudies? Noem er eens een paar.
Dat klinkt wel leukquote:
Een baan krijgenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk
Maar krijg ik dan ook een baan of kan ik wat uitvinden waardoor ik nooit meer hoef te werken?
Slijmen bij de baas en je tieten forceren. En ohja, iets met goed je best doen ofzoquote:
Je moet er wel wat moeite voor over hebbenquote:
Je vergeet het gedeelte van even onder het bureau te gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Slijmen bij de baas en je tieten forceren. En ohja, iets met goed je best doen ofzo
Ja man, als ontwerper vind je gewoon even een tijdmachine uit en dan is het hoeren neuken, nooit meer werken.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk
Maar krijg ik dan ook een baan of kan ik wat uitvinden waardoor ik nooit meer hoef te werken?
Ik moet maar eens hard aan mijn discipline werken dan, heeft iemand tips?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je moet er wel wat moeite voor over hebbenHet is niet zo van; Ik doe die en die opleiding dus ik krijg een baan.
Trainingskamp in Pakistan volgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet maar eens hard aan mijn discipline werken dan, heeft iemand tips?
Maar ik geloof dat tijdreizen niet echt bestaatquote:Op zondag 2 maart 2014 15:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, als ontwerper vind je gewoon even een tijdmachine uit en dan is het hoeren neuken, nooit meer werken.
Tuurlijk bestaat dat wel, maar niet zoals wij het kennen vanuit de scifi.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat tijdreizen niet echt bestaat
Je bedoelt water?quote:Maar als ik nou gewoon iets uitvind zoals een ehh zoutverwijderaar dan moet ik toch miljonair worden.
Nee ik bedoel een zoutverwijderaar zonder dat iets nat wordt!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat dat wel, maar niet zoals wij het kennen vanuit de scifi.
[..]
Je bedoelt water?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een zoutverwijderaar zonder dat iets nat wordt!
Dus stel je hebt ergens teveel zout op gedaan zoals pistache nootjes dat je een deel weghaalt zonder dat je de smaak verpest door water. Een soort van stofzuiger hmm.
succesquote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ohkay, ik heb mijn idee gedaan,nu nog even 2 weken bellen naar mobiel bedrijven dan nooit meer te hoeven werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |