In TV ergensquote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar staat dat GoT topic eigenlijk?!
6 aprilquote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Cosmo. het volgende:
got begint bijna weer toch? of ben ik in de war?
quote:
In april pas.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Cosmo. het volgende:
got begint bijna weer toch? of ben ik in de war?
Ja, tijd gaat snelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Cosmo. het volgende:
Dat is maar 2 maandenvoor mijn gevoel was het vorige week nog oud en nieuw
Ik heb ze gekocht maar ook nog niet gelezenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met de boeken, maar ben niet echt een lezer.
Had alles tot nu toe in 1 gedownload, 6003 bladzijden
Is dat niet onzettend duur voor iets dat je gratis kan jatten op het internet ?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik heb ze gekocht maar ook nog niet gelezen
Ik haat lezen op een scherm, papier is veel relaxterquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat niet onzettend duur voor iets dat je gratis kan jatten op het internet ?
kun je ook iets betaald jatten?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat niet onzettend duur voor iets dat je gratis kan jatten op het internet ?
quote:
Dat is gewoon 3 tentamens en een shitload aan presentaties en verslagen verder.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1 maand en 4 dagen is toch niet zo lang?
Gewoon even wennen. Maar ik heb vroeger nooit echt veel papier gelezen, misschien 10 boeken in totaal including groep 1 tot en met 8. Dus je bent het vast meer gewend dan ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik haat lezen op een scherm, papier is veel relaxter
Door jou heb ik ineens geen zin meer om naar de uni te gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is gewoon 3 tentamens en een shitload aan presentaties en verslagen verder.
Ah, ja zit met gemak boven de 100quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon even wennen. Maar ik heb vroeger nooit echt veel papier gelezen, misschien 10 boeken in totaal including groep 1 tot en met 8. Dus je bent het vast meer gewend dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |