Nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ehh mag ik de mensen die over voetbal willen praten vriendelijk vragen om te vetrekken naar de voetbal SC?
Ik kan jou namelijk met onderstaand post ook verzoeken om voortaan lekker naar de reeks voor GoT te gaan. En dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik wel, ik dwing ze daarom ook niet, daarom vraag ik ze het vriendelijk
quote:
Je kan hier over alles praten he..quote:
Okay, je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan jou namelijk met onderstaand post ook verzoeken om voortaan lekker naar de reeks voor GoT te gaan. En dat slaat natuurlijk nergens op.
[..]
Weet wat je zegt..quote:
Kaneelbroodjesquote:
jaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is er wat bijzonders in de sc geweest wat ik gemist heb?
okquote:
April toch.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Cosmo. het volgende:
got begint bijna weer toch? of ben ik in de war?
nice ik zit al klaar whoopwhoopquote:
In TV ergensquote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar staat dat GoT topic eigenlijk?!
6 aprilquote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Cosmo. het volgende:
quote:
In april pas.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Cosmo. het volgende:
Ja, tijd gaat snelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Cosmo. het volgende:
Dat is maar 2 maandenvoor mijn gevoel was het vorige week nog oud en nieuw
Ik heb ze gekocht maar ook nog niet gelezenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met de boeken, maar ben niet echt een lezer.
Had alles tot nu toe in 1 gedownload, 6003 bladzijden
Is dat niet onzettend duur voor iets dat je gratis kan jatten op het internet ?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik heb ze gekocht maar ook nog niet gelezen
Ik haat lezen op een scherm, papier is veel relaxterquote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat niet onzettend duur voor iets dat je gratis kan jatten op het internet ?
kun je ook iets betaald jatten?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat niet onzettend duur voor iets dat je gratis kan jatten op het internet ?
quote:
Dat is gewoon 3 tentamens en een shitload aan presentaties en verslagen verder.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1 maand en 4 dagen is toch niet zo lang?
Gewoon even wennen. Maar ik heb vroeger nooit echt veel papier gelezen, misschien 10 boeken in totaal including groep 1 tot en met 8. Dus je bent het vast meer gewend dan ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik haat lezen op een scherm, papier is veel relaxter
Door jou heb ik ineens geen zin meer om naar de uni te gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is gewoon 3 tentamens en een shitload aan presentaties en verslagen verder.
Ah, ja zit met gemak boven de 100quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon even wennen. Maar ik heb vroeger nooit echt veel papier gelezen, misschien 10 boeken in totaal including groep 1 tot en met 8. Dus je bent het vast meer gewend dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |