Hangt van je andere informatie afquote:Op zondag 2 maart 2014 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alleen voornaam kan toch geen kwaad?
Dat is waar, en toto weet die dingen en heeft wel eens wat geheims op het forum verteld!quote:
Ahwwwquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is waar, en toto weet die dingen en heeft wel eens wat geheims op het forum verteld!
Ik heb een AZ shirtquote:
Denk jequote:Op zondag 2 maart 2014 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alleen voornaam kan toch geen kwaad?
Nou je post hier genoeg, elke uitspraak hier kan uit zijn verband getrokken worden en dat staat dan onder jouw naam. Toekomstige baan etc. #paranoidquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ehh mag ik de mensen die over voetbal willen praten vriendelijk vragen om te vetrekken naar de voetbal SC?
Als jij geen voetbalposts wil zien, dan negeer je het tochquote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ehh mag ik de mensen die over voetbal willen praten vriendelijk vragen om te vetrekken naar de voetbal SC?
Nee joh ik heb geen toekomstige baan, ik ben te lui om te werken, geef mij maar een uitkering of laat mij de loterij winnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou je post hier genoeg, elke uitspraak hier kan uit zijn verband getrokken worden en dat staat dan onder jouw naam. Toekomstige baan etc. #paranoid
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij geen voetbalposts wil zien, dan negeer je het tochJe bent in ieder SC vrij om te posten wat je wil.
Ja nee dat snap ik wel, ik dwing ze daarom ook niet, daarom vraag ik ze het vriendelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij geen voetbalposts wil zien, dan negeer je het tochJe bent in ieder SC vrij om te posten wat je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |