En pc/laptop/mobiel/tablet voor #MolTalk natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef DaMart het volgende:
Na 3 weken eindelijk weer een reden om de tv aan te zetten.
Nee, laptop om hier mee te praten over de aflevering en dan belangrijke aanwijzingen te missenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:17 schreef MrTinux het volgende:
[..]
En pc/laptop/mobiel/tablet voor #MolTalk natuurlijk
Hoop het niet. Tygo is een baasquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef Stickertje het volgende:
zoveel mensen in de prono die denken dat tygo vanavond naar huis gaat
Nee joh, Freek gaat eruitquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef Stickertje het volgende:
zoveel mensen in de prono die denken dat tygo vanavond naar huis gaat
Zolang geleden, we weten het nietmeerquote:
Dat hoop ik ook, al was het maar voor de prono.quote:
Preciesquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:29 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zolang geleden, we weten het nietmeer
Eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:30 schreef Paxcon het volgende:
weg met die erectiestoornis
en beginnen
Toch heb ik me wel vermaakt met de owsquote:
Ik was hier altijd al.quote:
En uiteindelijk zitten we weer eind maartquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef Felagund het volgende:
Hoelang duurt het nog? Nog 2 afleveringen tot de finale, dan de finale en nog een terugblik?
Dat wel ja. Maar tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef AF_ het volgende:
[..]
Toch heb ik me wel vermaakt met de ows
Geen idee eigenlijk. Hangt er vanaf of er iedere aflevering iemand uitgaat, of er misschien nog iemand terugkomt en hoe de finale eruit zietquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef Felagund het volgende:
Hoelang duurt het nog? Nog 2 afleveringen tot de finale, dan de finale en nog een terugblik?
Eindelijk weerquote:
Alleen die keukenreclame?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef zoem het volgende:
Deze keukenreclame is zo tenenkrommend
Die vrouw komt me heel bekend voorquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef zoem het volgende:
Deze keukenreclame is zo tenenkrommend
Die muzikale aanwijzingen kunnen op iedereen slaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sofie gaat eruit geloof ik, dat bleek uit de muzikale aanwijzing.
Misschien omdat dit er niet was tijdens de OWSquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen voor de OWS
Van de plusquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die vrouw komt me heel bekend voor
Is ook wel nodig.quote:
oh het was super de boerquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh hm... er gaat geen lichtje branden
quote:
#stillloveyouquote:
Heuj jij hierquote:
aah! thanks mattiequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
oh het was super de boer
quote:
Schrok nu alquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niet schrikken als ik straks ineens BOX! roep
Boksquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niet schrikken als ik straks ineens BOX! roep
Nee dat is als JW eruit gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de serie tot nu toe.
Staren magquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jenniferde vriendin van een huisgenoot van me ziet er net zo uit. Moet mn best doen niet te lang naar haar te staren
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:38 schreef Zaktabak het volgende:
* Zaktabak is er ook weer
Goedemiddag!
ikquote:
Het begint inderdaad een beetje zielig te worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Paxcon het volgende:
JW wist dit
de mol is nu wel erg duidelijk
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het begint inderdaad een beetje zielig te worden.
Wat heeft de mol eraan hierbij goed te antwoorden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het begint inderdaad een beetje zielig te worden.
Zo'n slechte dat de productie nep aanwijzingen naar andere kandidaten erin moest gooienquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef zoem het volgende:
Als JW de mol is, is het wel een hele slechte
Beetje spannend maken waarop het alsnog mislukt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat heeft de mol eraan hierbij goed te antwoorden?
Of Freek. Die heeft het slimst gedaan als hij de mol zou zijn.quote:
sponserquote:
Een voorzichtig gesponsord programma.quote:
Susan is de mol.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of Freek. Die heeft het slimst gedaan als hij de mol zou zijn.
Ik vroeg me al af waar ik dit van konquote:
Ik nu ook nogquote:
*kendequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar ik dit van kon
ja?quote:
Hij kan de opdracht zometeen nog verklotenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Willem is een beetje aan het ontmollen vandaag.
Oh ja hij gaat dat nu doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij kan de opdracht zometeen nog verkloten.
Ligt aan jouquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die filmpjes een beetje eng
Let's put a smile on that ffaaceeeequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die filmpjes een beetje eng
Idd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Freek, jan willem en susan. De drie grootste mol kandidaten.
Sofie en Tygo ook nog.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
claustrofobie in combinatie met hoogtevreesquote:
Susan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iddquote:
Ik vind de thuisladder al irritantquote:
parachute tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
IddJe zal dan maar zo naar boven moeten
![]()
Of nog erger, weer terug naar beneden
De lijst van de hoop.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jennifer staat ook nog op mijn lijstje.
Maar dat is een heel ander lijstje.
Boven Alba?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
to do list?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef Yaku het volgende:
Ze maken het wel een beetje obvious zo.
En waar johannes_vermeer is, zijn kinderen. En waar kinderen zijn daar is geld, en waar geld is, daar is Bassie!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar hoop is, is johannes_vermeer.
iedereen zegt altijd hoogtevrees te hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:50 schreef Dos37 het volgende:
Als je hoogtevrees hebt doe je dat echt niet
Laat die ouders uit Wassenaar maar komen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En waar johannes_vermeer is, zijn kinderen. En waar kinderen zijn daar is geld, en waar geld is, daar is Bassie!
Precies.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef AF_ het volgende:
Jan willem pompt wat geld naarbinnen. Geen mol dus
Of hij weet dat er nog iets komt waardoor het geld weer weg gaat... Is ook al vaker voorgekomenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef AF_ het volgende:
Of hij weet dat er bij het volgende spel heel wat geld uit de pot kan gaan weer...quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef AF_ het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of hij weet dat er nog iets komt waardoor het geld weer weg gaat... Is ook al vaker voorgekomen
Tunnelvisiequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of hij weet dat er bij het volgende spel heel wat geld uit de pot kan gaan weer...
forever alonequote:
quote:
sorryquote:
mij ookquote:
Nee, heb terug gespoeld.. bedrag verkeerd gehoordquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JW heeft gewoon 1000 weg laten waaien.
Hij is de mol
ook sorryquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk nu aan Jennifer in de regen
Jennifer inkijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk nu aan Jennifer in de regen
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een faal.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een faal.
daaaaaaaaaamnquote:
Die dingen gaan natuurlijk meteen kapot.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:56 schreef essnhills het volgende:
Portofoonopdracht! Instant succes!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:56 schreef essnhills het volgende:
Portofoonopdracht! Instant succes!
leek welquote:
molquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |