SPOILER: Meer webshops...2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Discount2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trading markets2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao/Tmall2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kleurrijk zeg..quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:24 schreef shiznuts het volgende:
Another day, another China delivery.Vsonic GR07 Bass edition & NuForce NE-600M.
[ afbeelding ]
Nette verpakking! Ben benieuwd hoe ze klinkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:24 schreef shiznuts het volgende:
Another day, another China delivery.Vsonic GR07 Bass edition & NuForce NE-600M.
[ afbeelding ]
Voor jezelf gekocht Shizquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Ff iets anders, hè.Die chinezen ook:
Via http://sourcefed.com/china-is-selling-you-lies/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chinese corset advertisement
gelijk een doos besteld. (hoi douane vriendjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Ff iets anders, hè.Die chinezen ook:
Via http://sourcefed.com/china-is-selling-you-lies/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chinese corset advertisement
Alsjeblieft niet élke vrouw...quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit zou een standaard accessoire in iedere vrouw dr kast moeten zijn
Waar ga je hem weghalen en voor welke prijs?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:52 schreef redboyke het volgende:
ik ga wss die GPD G5A bestellen denk ik heb dit gezien:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Episode 25 : la GPD G5A
Misschien nog een tip voor je (en anderen)?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar ga je hem weghalen en voor welke prijs?
Vandaag weer 2 overhemden binnengekregen van www.itailor.com
Topkwaliteit weer, en goede pasvorm.
Ik had een ander overhemd besteld die niet goed was, maar dat kwam omdat ik zelf de maat te ruim had genomen (ik bleef maar groeien, maar door een blessure zakt het nu af dus is ie te groot)
Echt een aanrader voor mensen die een goed op maat gemaakt overhemd willen hebben voor 45 euro inclusief verzenden (33euro voor special deals).
De spijkerbroek die ik van hun heb laten verzenden is niet echt denderend. Dunne stof, en niet echt een pasvorm. Deze wordt dus ook als klusbroek gebruikt nu.
Twijfel nog om een pak op maat te laten maken door hun.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien nog een tip voor je (en anderen)?
Tja, heb verder geen ervaring met die tent en €5 is niet veel, maar ik dacht 'laat ik het i.i.g. vermelden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Mehdie paar euro verschil...
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm ziet er goed uit, Kost zowat net zoveel als eentje die niet op maat is gemaakt. Denk ik ook maar eens 1tje gaan bestellen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik had een ander overhemd besteld die niet goed was, maar dat kwam omdat ik zelf de maat te ruim had genomen (ik bleef maar groeien, maar door een blessure zakt het nu af dus is ie te groot)
Echt een aanrader voor mensen die een goed op maat gemaakt overhemd willen hebben voor 45 euro inclusief verzenden (33euro voor special deals).
Ja uiteraard bedankt voor de moeite!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, heb verder geen ervaring met die tent en €5 is niet veel, maar ik dacht 'laat ik het i.i.g. vermelden.![]()
Maar Shiz stopt mij in z'n koffer als hij straks naar de beurs in Hong Kong gaat; gaan we op de terugweg even lang Bangkok om daar voor een prikkie een maatpak (of een paar) te halenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hm ziet er goed uit, Kost zowat net zoveel als eentje die niet op maat is gemaakt. Denk ik ook maar eens 1tje gaan bestellen!
heb hem op geekbuying gekocht was iets van 107$ met coupon heb ook dropshipping gepakt en een of andere vage insurance dat erbij zit?ik laat wel iets weten als ik hem aankrijg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De spijkerbroek die ik van hun heb laten verzenden is niet echt denderend. Dunne stof, en niet echt een pasvorm. Deze wordt dus ook als klusbroek gebruikt nu.
Tevens telefoonhoesje voor mijn HTC One X van ebay binnen.
De 18e besteld. 9 dagen dus, erg netjes!
Nice net even ermee zitten spelen(de itailor custom design ding). Eens een overhemd bestellen om te proberen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tevens telefoonhoesje voor mijn HTC One X van ebay binnen.
De 18e besteld. 9 dagen dus, erg netjes!
Ik zelf dus nog niet, pakken gaan vanaf 119 euro meen ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice net even ermee zitten spelen(de itailor custom design ding). Eens een overhemd bestellen om te proberen.
Heb jij(of iemand anders hier) ook al eens een pak daar op maat besteld? Zo'n driedelige voor 229 is namelijk best interessant.
haal je zelf zulk soort spul al uit china xDquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:27 schreef rene90 het volgende:
Voor mensen die het zoeken, prima kwaliteit:
http://www.buyincoins.com/item/28342.html
Vandaag binnen gekregen (7-2 shipped).
Klopt goedkoopste versie is 119, maar ik zat naar de duurste te kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zelf dus nog niet, pakken gaan vanaf 119 euro meen ik.
Zit er wel sterk aan te denken om dit een keer te proberen... misschien over twee weken.
Ik check gewoon waar het het goedkoopst is, deze kost 10 euro hier in Nederland, dus 8 dollar met verzenden is primaquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
haal je zelf zulk soort spul al uit china xD
welkom bij de elite groep china shoppers
Je hebt gelijk, die dingen zijn nog duurder dan ik dacht..quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik check gewoon waar het het goedkoopst is, deze kost 10 euro hier in Nederland, dus 8 dollar met verzenden is prima
Hij kan beter mij in zijn koffer stoppenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar Shiz stopt mij in z'n koffer als hij straks naar de beurs in Hong Kong gaat; gaan we op de terugweg even lang Bangkok om daar voor een prikkie een maatpak (of een paar) te halen
Monkeybrain in Bangkok; dat zijn nou de zaken waar ik de details niet van wil wetenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:19 schreef monkeybrain het volgende:
Hij kan beter mij in zijn koffer stoppen![]()
Dan gaan er betere zaken gebeuren in Bangkok en dan kan hij gelijk zijn 4k camera uittesten
[ afbeelding ]
Nope, hier ook niet ontvangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Monkeybrain in Bangkok; dat zijn nou de zaken waar ik de details niet van wil weten...
Oh, en je plaatje doet het niet, gelukkig denk ik...
Ik zal trouwens vast niet de enige zijn die zijn $0.01 zaklampje van T-mart van november nooit ontvangen heeft? Kan me overigens ook niets schelen; klotelampje wat niets waard is.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Monkeybrain in Bangkok; dat zijn nou de zaken waar ik de details niet van wil weten...
Oh, en je plaatje doet het niet, gelukkig denk ik...
Ik zal trouwens vast niet de enige zijn die zijn $0.01 zaklampje van T-mart van november nooit ontvangen heeft? Kan me overigens ook niets schelen; klotelampje wat niets waard is.
Shaolin shoppers dan dus. hè.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
haal je zelf zulk soort spul al uit china xD
welkom bij de elite groep china shoppers
Haha, geweldige comment had die persoon.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef monkeybrain het volgende:
Ebay spullen binnen![]()
Accu terrorisatie in China![]()
Touw armband, echt waardeloze comfort![]()
Knoppie voor camera
Duim steun voor de hotshoe
[ afbeelding ]
Er is een persoon (waarvan ik de naam niet ga noemen) die het nodig vond om mij via de PM voor een clown uit te maken omdat ik deze knop heb gekochtHet was allemaal nicht profi genoeg volgens hem
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het een hele goede upgrade als je camera een schroefdraad heeft. Je vinger past veel beter op de knop en geeft veel meer grip. Beide hebben zo hun voordeel. De bolle is wat kleiner en grijpt/zakt in de vingertop. De holle voelt veel groter aan en geeft een echte knop gevoel.
Ze zijn ook verkrijgbaar in andere kleuren dus aub geen PM sturen dat het een mcdonalds prul is... danke schön
Gewoon om de zo veel tijd vervangenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:52 schreef dud0r het volgende:
Net op aliexpress 10 screen protectors besteld. Was bijna net zo duur als 1
Nou nog nog bedenken wat ik met de overige 9 ga doen.
"Sale date: 02/27/14quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
Collectie slijpstenen kopen, kijken hoe die zijn uit China![]()
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item23324e4614
Als je zegt wat je probleem is wel, ik ga geen 288 topics doorscrollen op zoek naar je postquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:14 schreef Haikantje het volgende:
Nog iemand die mij kon helpen met mijn probleem?
Als Pino gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:14 schreef Haikantje het volgende:
Nog iemand die mij kon helpen met mijn probleem?
AliBaba. 14ct p/stuk. MOQ 100 stuks? 20 USD shipping?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef davedavy het volgende:
Heeft iemand hier al eens pennen laten bedrukken? Ik heb nu contact met verschillende verkopers op Aliexpress, het lijkt allemaal heet goedkoop: 4usd voor 10 stuks incl logo. "Zogenaamd". Want ze doen er allemaal 100-200usd extra free op als je een logo erop wilt
Dank voor je reactie shiznuts. Ik had inderdaad gelezen over Escrow echter was het me nog niet volledig duidelijk wat dit inhield. Oke, ik zal contact onderhouden en hopelijk wordt het volledige bedrag verder vergoed. Dankjewel voor je hulp:)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt toch in de OP gelezen over Escrow?
Je betaalt het bedrag aan AliExpress.
Zodra je voor 'tevreden ontvangst' tekent door een knopje te drukken dat alles in orde is, wordt door AliExpress het bedrag aan de daadwerkelijke verkoper doorgesluisd.
Qua claimen... ik weet niet precies hoe daar de disputes zijn gegaan en of de claim is afgesloten met een akkoord. Als 'ie gesloten is, is het waarschijnlijk einde verhaal, met de overeengekomen/door AliExpress besloten oplossing. Maar ik zou gewoon in contact blijven met zowel de verkoper als ook AliExpress om dit nog eens recht te trekken en de boel nog eens kort en duidelijk uiteen te zetten en dan alsnog je gelijk en geld proberen te halen. Moet je bij hen wezen. Wij kunnen nog minder met de situatie dan jij.
action heeft dat spul toch liggen? volgens mij wel onder de 4 euro.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:00 schreef Kuhly het volgende:
Ik zoek wegwerpcamera's alleen vind ik ze in Nederland goedkoper dan in China, dat moet niet kloppen
Iemand ooit van die dingen tegengekomen onder de 4 eu?
Ah, kan ook wel idd. Straks eens even kijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
action heeft dat spul toch liggen? volgens mij wel onder de 4 euro.
en anders:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:07 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Ah, kan ook wel idd. Straks eens even kijken
:/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
en anders:
http://www.blokker.nl/web(...)&s2m_exaffid=1532470
beetje research levert aardig wat results..
jij zit vast nog in de wolken, door die mooie pot van gister xDquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:14 schreef Kuhly het volgende:
[..]
:/
Vraag me echt af waar ik dan mee bezig ben, tijd voor koffie.
Het door u geselecteerde artikel is helaas niet meer op voorraad in onze webshop.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
en anders:
http://www.blokker.nl/web(...)&s2m_exaffid=1532470
beetje research levert aardig wat results..
Dat moet het zijn!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij zit vast nog in de wolken, door die mooie pot van gister xD
Idd, kwam ik ook al tegen net, evengoed bedankt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef shiznuts het volgende:
Via http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=wegwerpcamera ?
Da's altijd wel een handige site op zich.
Tezamen met https://www.google.nl/sea(...)era&oq=wegwerpcamera cover je dan aardig wat.
Webshop niet nee, maar mogelijk in lokale winkels wel..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het door u geselecteerde artikel is helaas niet meer op voorraad in onze webshop.
Soms is het product uit een warehouse dichter bij huis duuder..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:12 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Dat moet het zijn!
Als je bij banggood besteld moet je dan aangeven vanuit welk magazijn het komt? Of kiezen zij gewoon de dichtstbijzijnde?
Want ik zag later pas dat je links UK Warehouse kunt selecteren, maar ik had het gewoon via de site gedaan.
[..]
Idd, kwam ik ook al tegen net, evengoed bedankt.
Maar toch, gewoon, het idee, china duurder..![]()
Ah Alibaba kan ik idd ook nog eens proberen. Zal eens een 5tal mensen contacteren daar en uiteraard ervaringen delen hier want er waren wel vaker mensen hier die pennen bedrukt wouden als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
AliBaba. 14ct p/stuk. MOQ 100 stuks? 20 USD shipping?
Zoiets zou je toch wel verwachten.
AliExpress zijn vaak weer afnemers van fabrikanten... ik zou het dus gewoon direct over AliBaba proberen.
Dan liever wat meer bestelen en dan uiteindelijk nog minder kwijt zijn ook, toch?
Kijk hier eens: http://www.alibaba.com/Promotional-Pens_pid100003733
Hij zegt dat hij ze allemaal hangt aan een spijker in de muur. Dat geloofde ik een aantal jaar terug wel... nu niet meer. Dat moet nu wel een hele verrotte muur zijn gewordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:39 schreef wihehin het volgende:
@shiz, hoe ruim jij (netjes) al jouw oordopjes op? Ik zoek een mooie manier om het te doen, heb jij tips?
Google adwords erop, en een mooie bijverdienstequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef shiznuts het volgende:
Misschien ClieOS met z'n inearmatters.net offrippen en een myearsmattertoo.com starten.![]()
Als dat echt allemaal aan de muur hangt... foto graagquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:47 schreef shiznuts het volgende:
Een wall of doom met spijkertjes. Als dat niet meer te doen is alles verhuizen naar dubbelzijdige koffertjes met sorteervakjes.
Ik heb hier nog wel een quadcopter voor je liggen die je voor 26,75 mag overkopen, is de hubsan x4 en heb er nog een grotere accu voor gekocht. Verder nog compleet gewoon, alleen de doos niet meer. http://www.banggood.com/N(...)dcopter-p-71838.htmlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Gezien ik op dit moment erg veel vrije tijd heb overweeg ik ook om een RC heli/quadcopter aan te schaffen. Ik heb me hier en daar wat ingelezen (ook op Fok teruggezocht) en ik denk dat of een V911 of een V929 goeie instappers zijn, niet?
Wat is volgens jullie het grote verschil tussen een heli en quadcopter? Waar beleven jullie meer plezier aan? Ik neem aan dat beiden goede keuzes zijn voor een noob als ik op dit gebied?
4-channel heli kan flink wild/wendbaar vliegen maar is wel vrij moeilijk om onder de knie te krijgen. Als je goed bent is het zeker nr.1quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Gezien ik op dit moment erg veel vrije tijd heb overweeg ik ook om een RC heli/quadcopter aan te schaffen. Ik heb me hier en daar wat ingelezen (ook op Fok teruggezocht) en ik denk dat of een V911 of een V929 goeie instappers zijn, niet?
Wat is volgens jullie het grote verschil tussen een heli en quadcopter? Waar beleven jullie meer plezier aan? Ik neem aan dat beiden goede keuzes zijn voor een noob als ik op dit gebied?
Doe ze in een lege toiletrol in een doos.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:39 schreef wihehin het volgende:
@shiz, hoe ruim jij (netjes) al jouw oordopjes op? Ik zoek een mooie manier om het te doen, heb jij tips?
Heerlijk met al die poep/pies bacteriën op die rol, hup zo in je oorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doe ze in een lege toiletrol in een doos.
Hm, zou een mooie deal zijn. Alleen zit ik op dit moment voor een paar maanden in Taiwan. Dus verzendkosten zullen de pan uit rijzen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een quadcopter voor je liggen die je voor 26,75 mag overkopen, is de hubsan x4 en heb er nog een grotere accu voor gekocht. Verder nog compleet gewoon, alleen de doos niet meer. http://www.banggood.com/N(...)dcopter-p-71838.html
Dingetje is eigenlijk voor jouw doeleinden prima om mee te beginnen, ook veel spare parts voor te krijgen als je hem goed weet te crashen en makkelijk te vliegen dit ding.
Ha thanks, duidelijk. Ik las dat de afstandbediening met beide te gebruiken zijn. Dus dat laatste zou nog wel een optie zijn ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
4-channel heli kan flink wild/wendbaar vliegen maar is wel vrij moeilijk om onder de knie te krijgen. Als je goed bent is het zeker nr.1
3-channel heli is heel simpel te vliegen maar vliegt vrij recht rond en niet heel spectaculair.
Quad zit er een beetje tussen qua moeilijkheid/mogelijkheden en zijn wat steviger om te crashen, vooral met zo'n stootbumper erbij. Het UFO gehalte is echt hoog, goede presentatie
Heli's zijn heel mooi maar als je een beetje loopt te klooien in een gemiddelde huiskamer gaan ze vrij snel kapot omdat het veel kleine onderdeeltjes heeft bij de wieken. Daarom heb ik nu een quad waar de wieken rechtstreeks op de motor zitten![]()
Quad en heli moet je eigenlijk allebei een keer hebben
Dan schiet het niet op nee, dan houdt het op. Dat model is wel leuk om mee te beginnen trouwens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm, zou een mooie deal zijn. Alleen zit ik op dit moment voor een paar maanden in Taiwan. Dus verzendkosten zullen de pan uit rijzen.
Waarom doe je hem weg?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een quadcopter voor je liggen die je voor 26,75 mag overkopen, is de hubsan x4 en heb er nog een grotere accu voor gekocht. Verder nog compleet gewoon, alleen de doos niet meer. http://www.banggood.com/N(...)dcopter-p-71838.html
Dingetje is eigenlijk voor jouw doeleinden prima om mee te beginnen, ook veel spare parts voor te krijgen als je hem goed weet te crashen en makkelijk te vliegen dit ding.
Maak er geen gebruik van simpelweg, heb al iemand die hem heeft over gekocht inmiddels dus hij heeft al een nieuw baasjequote:
China spul is gewild, zolang de mensen het zelf maar niet hoeven te halenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maak er geen gebruik van simpelweg, heb al iemand die hem heeft over gekocht inmiddels dus hij heeft al een nieuw baasje
Ach ik heb het hier liggen en doe er niks mee, nu kan ik weer ander spul halen uit China (tablet is onderweg, en die huawei usb 3g stick.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
China spul is gewild, zolang de mensen het zelf maar niet hoeven te halen
Geen idee, zat er geen brief bij of iets dergelijks? En waarmee was het verzonden?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:19 schreef NameUnknown het volgende:
Pakketje ontvangen met douanewaarde euro 21 en toch 17,40 af mogen rekenen. Is er iets fout gegaan Of betreft de 22 euro vrijstelling iets anders?
17track gewoon werkt prima hier.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:50 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een naaiers zijn het ook hè.[ afbeelding ]
Krijg je woensdag een mail dat je item is verzonden; krijg ik vanmorgen op de app een bericht dat ze het pakket vandaag pas hebben ontvangen.*
Ah wel...
En kennen we deze nog van de Action? -->
Is vanmorgen getest in een auto op een slecht wegdek en beeld viel harstikke mee om eerlijk te zijn.![]()
Wel moeten we nog wat gaan verzinnen m.w.b. de bevestiging; want beeld schokt wel erg. (kan dus deels aan de weg liggen).
Aan de bevestiging van de auto kan het niet liggen; die camera zit vast aan een draadbout van een roll cage. Dus eventuele beweging zit in de (plastic) bevestiging van de camera en de camerabehuizing zelf.
* Daarover gesproken; de China post trackingsite in de OP doet het niet hier.
Daarom deze site gebruikt. Misschien voor (bij) in de OP?
De 3e trackingsite bedoel ik:quote:
quote:http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp (China Post | CN)
Nu nog wachten op de remote bestuurbare mug.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Cute
En gekocht![]()
De quad stoft aardig in de kast... maar gewoon kijken en willen kopenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Cute
En gekocht![]()
En dan ga je maar een site gebruiken met een Comic Sans-headerlogo?quote:
Ik heb helaas een krap budget deze maand omdat ik vorige maand ruim 3000 euro aan gadgets heb uitgegeven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De quad stoft aardig in de kast... maar gewoon kijken en willen kopen![]()
Wat zijn die dingen toch sexy. Binnenkort weer beter weer, misschien over een maandje kopen
Wat...the...fuck. Dat is wel heel bizar, korte lijst met wat je in godsnaam hebt gekocht dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:16 schreef shiznuts het volgende:
ik vorige maand ruim 3000 euro aan gadgets heb uitgegeven.
Wordt jij ook niet gesponsord door de chinese webshops?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En dan ga je maar een site gebruiken met een Comic Sans-headerlogo?
Overigens kun je ook wel uitvindig maken dat http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp het wel gewoon doet.
[..]
Ik heb helaas een krap budget deze maand omdat ik vorige maand ruim 3000 euro aan gadgets heb uitgegeven.Maar in de zomer wil ik ook wel aan de DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal.
[/care]quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:16 schreef shiznuts het volgende:
En dan ga je maar een site gebruiken met een Comic Sans-headerlogo?
Maar dus niet de link zoals die nu in de OP staat.quote:Overigens kun je ook wel uitvindig maken dat http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp het wel gewoon doet.
Dude.. Klus je bij als man-hoer, of hebbie gewoon een erg leuk betaalde baan..?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:16 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb helaas een krap budget deze maand omdat ik vorige maand ruim 3000 euro aan gadgets heb uitgegeven.Maar in de zomer wil ik ook wel aan de DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal.
ik verwacht van jou dan wel een mailconversatie in de trend van dit:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:32 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg ik alles wat binnenkomt maar kostenloos.
Sugarmama.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dude.. Klus je bij als man-hoer, of hebbie gewoon een erg leuk betaalde baan..?
Great line, zal het m'n PR Team eens zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht van jou dan wel een mailconversatie in de trend van dit:
"ik reclame maak jouw, jij mij kolting geef"
Nice.quote:
Vrouwen gaan voor jou op de vlucht....quote:Op zondag 2 maart 2014 00:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dude.. Klus je bij als man-hoer, of hebbie gewoon een erg leuk betaalde baan..?
Is hun piloot!quote:
op banggood staat ook veel visspulquote:Op zondag 2 maart 2014 11:33 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb gisteren via ebay 72 onderlijnen, 10 rubberen visjes, 70 haakjes, 100 swivels en een onthaker gekocht. Al met al kostte het me maar een 10tje, waar het in de dierenwinkel al gauw 50 euro kost
Mooi weer er bij ookquote:Op zondag 2 maart 2014 10:14 schreef Magneet het volgende:
Ik heb net met de RC boot gevaren, echt wel lachen hoor.
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vrouwen gaan voor jou op de vlucht....
[..]
Is hun piloot!
heb het met m'n flipcam opgenomen en net de 'lege' stukken eruitgehaald. Doe hem straks wel uplloadenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mooi weer er bij ook![]()
Alvast een sneak-peak voor ons?
Wil je checken of je vriendin vreemd gaat?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Is dit http://www.tracking-syste(...)ps-tracking-key.html ook te koop via een Chinese webshop?
Nee man is voor mijn Meth labquote:Op zondag 2 maart 2014 12:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wil je checken of je vriendin vreemd gaat?
Gewoon bij chinaprices.us zoeken op gps track, genoeg optiesquote:
Thanksquote:Op zondag 2 maart 2014 12:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon bij chinaprices.us zoeken op gps track, genoeg opties
Nice, waar heb je 'm weg?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:10 schreef Magneet het volgende:
de boot:wil er wel nog at meer mee klooienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FOK! FT009 review
Ik haal zelf genoeg spul uit China hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
China spul is gewild, zolang de mensen het zelf maar niet hoeven te halen
Was algemeen bedoeld en niet persoonlijk richting jouquote:Op zondag 2 maart 2014 13:39 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik haal zelf genoeg spul uit China hoor.
Als Rene er toch niets mee doet, dan kan ik hem net zo goed overnemen toch?
lekker achter de eendjes aanquote:Op zondag 2 maart 2014 13:10 schreef Magneet het volgende:
de boot:wil er wel nog at meer mee klooienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FOK! FT009 review
Ja inderdaad, het enige wat ik vreemd genoeg bijna niet kan vinden is lood. Maar ik denk dat dat te maken heeft met het gewicht ervan.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
op banggood staat ook veel visspul
ook wel mooie setjes met 30 blinkertjes/spinners enzo
voor 10 euro.
in NL betaal je al gauw 2,75-3 euro voor 1 stuk
http://www.banggood.com/Wholesale-Fishing-c-1760.html
Ah oke, ik dacht dat je op de koper van die quadcopter doelde (dat ben ik dusquote:Op zondag 2 maart 2014 13:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Was algemeen bedoeld en niet persoonlijk richting jou
Hangt van de verkoper af, je moet aliexpress zien als een soort ebay / marktplaats voor ''professionele'' verkopers. Kan nu dus maximaal nog 12 dagen duuren voordat ze versturenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:35 schreef redboyke het volgende:
ik snap aliexpress niet goed. ik heb iets besteld maar hoe lang duurt het voor het verzonden word:
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel zo'n boot hebben maar dan staan er gelijk een groep irritante bontkraagjes erbijquote:Op zondag 2 maart 2014 13:10 schreef Magneet het volgende:
ik accepteer de cookies.
FOK! FT009 review
ok thx ben altijd zo ongeduldig als het op china aankomt.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hangt van de verkoper af, je moet aliexpress zien als een soort ebay / marktplaats voor ''professionele'' verkopers. Kan nu dus maximaal nog 12 dagen duuren voordat ze versturen.
Als je terug gaat naar de order zie je dit figuur staan [ afbeelding ], klik er op en chat met de verkoper (en vraag wanneer het verzonden word).
3,5 dag mag ik hopen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:49 schreef RobertNL het volgende:
Kan nu dus maximaal nog 12 dagen duuren voordat ze versturen
neuh in een dorpje. Het is daar wel een plek waar veel hangjeugd hangt maar om 10 uur smorgens op carnavalszondag zie je die daar nog nietquote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n boot hebben maar dan staan er gelijk een groep irritante bontkraagjes erbij![]()
Blijkbaar woon jij niet in de ghetto
Verkochten ze ook geen tasers in China?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n boot hebben maar dan staan er gelijk een groep irritante bontkraagjes erbij![]()
Blijkbaar woon jij niet in de ghetto
Maar dat trekt weer andere aandacht van mannen in het flikkergroen in dat park... kan ik gaan rennenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Verkochten ze ook geen tasers in China?![]()
Beter oplossing: Gewoon een grote dildo kopen, formaat paard. Meenemen in de weekendtas die je mee het park in neemt met je RF bootje. Komen er een paar van die gassies aan, ding beetpakken en er achteraan rennen terwijl je je eigen broek demonstratief openknoopt.. Homofoob als ze zijn, blijven ze wel uit de buurt voortaan.
[ afbeelding ]
Zoek is op de Fühlen X100 als je een serieus goede muis wiltquote:Op zondag 2 maart 2014 22:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw muisje naast mijn CM Storm Trigger met rode Leds. Ik wilde iets moois en kwam op deze twee uit:
http://www.ebay.com/itm/8(...)&hash=item53fe5ac03c
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item540513005b
Ik vind de tweede mooier en beter passen, maar die kan geen rode leds op de hoogste DPI... Iemand tips?
Oh, nog even terugkomende op de X100quote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zoek is op de Fühlen X100 als je een serieus goede muis wilt![]()
(Evt met kleurtjes, die je los kan bedienen ook trouwens)
Vis lood is in Nederland niet (heel) duur.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:42 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het enige wat ik vreemd genoeg bijna niet kan vinden is lood. Maar ik denk dat dat te maken heeft met het gewicht ervan.
Dankjewel voor de aanbeveling, maar het moet sowieso een bedrade muis zijn. Ik ben klaar met ontvangers en kapotte onderdelen. En ik mis flashy flash LEDs.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zoek is op de Fühlen X100 als je een serieus goede muis wilt![]()
(Evt met kleurtjes, die je los kan bedienen ook trouwens)
Die Cobra muis is er volgens mij ook met rode leds(ipv blauw) hele fijne muis..quote:Op maandag 3 maart 2014 11:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dankjewel voor de aanbeveling, maar het moet sowieso een bedrade muis zijn. Ik ben klaar met ontvangers en kapotte onderdelen. En ik mis flashy flash LEDs.
Mooie muis! Dat gaat de goede kant op. Hij lijkt mij alleen wel wat smal en ik zoek iets wat een best massieve muis is en mooi naast een CMStorm Trigger past. Ik ben bang dat dit er niet robuust genoeg uit ziet.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die Cobra muis is er volgens mij ook met rode leds(ipv blauw) hele fijne muis..
in review topic staat mijn review wel over het muisje
Thanks voor je PM, maar ik kan over 6 dagen pas reagerenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
op banggood staat ook veel visspul
ook wel mooie setjes met 30 blinkertjes/spinners enzo
voor 10 euro.
in NL betaal je al gauw 2,75-3 euro voor 1 stuk
http://www.banggood.com/Wholesale-Fishing-c-1760.html
Hahah ah okequote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Thanks voor je PM, maar ik kan over 6 dagen pas reageren
OT: Knuffels zijn op ebay blijkbaar ook knettergoedkoop, zo'n 40" teddybeer voor een 10tje terwijl ik me nog kan herinneren dat toen ik mijn zusje 1 gaf hij minstens 30 euro was.
O.a. Aliexpress en BIC hebben van die grote knuffels.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef Downstar het volgende:
Knuffels 10tje maar? mijn beleving is dat china qua pluche niks niet goedkoop is
10 euro voor een 40 incher wil ik wel zien!? ( komt er zker 40 euro verzending bij ofzo xD?)
Ik vis op snoekbaars (Is tenminste nuttig, kun je etenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hahah ah oke
dan via hier; waar vis je op?
Knuffels 10tje maar? mijn beleving is dat china qua pluche niks niet goedkoop is
10 euro voor een 40 incher wil ik wel zien!? ( komt er zker 40 euro verzending bij ofzo xD?)
Uiteraard gaat 'ie de boel niet kunnen annuleren voor je als het al verstuurd is. Maar aangezien je het vanochtend pas besteld hebt, zal dit het geval wel niet zijn. Als het nog niet verstuurd is, is het meestal geen probleem als je het gewoon met de verkoper netjes communiceert.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef Tasjee het volgende:
Ik zie dat er niet over nepartikelen gepraat mag worden.. ik hoop dat dit wel mag.. ik heb vanmorgen een nepartikel gekocht en kwam er later pas achter na research (jaja dom) dat dat niet mocht (blijkt een verschil te zitten tussen onlineaankoop en zelf meenemen). Heb de verkoper net bericht of hij aankoop wilt annuleren en daarvoor in de plaats wat anders koop. Mijn vraag is of er een mogelijkheid is om dit nog op te lossen in het geval dat de verkoper het al verstuurd heeft?
Excuses als ik dit hier echt niet mag plaatsen.
Wat dacht je van...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als ik kijk bij de Order Tracking van DX, zie ik bij beide artikelen die ik besteld heb dat er sinds 24-02-2014 staat "Fully Shipped". Heeft iemand enig idee hoelang het dan nog duurt voor de dingen hier zijn?
quote:Doorsnee duur: 7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat, goed mogelijk dat het zelfs langer dan een maand duurt
Ahh kijk, duidelijkquote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Uiteraard gaat 'ie de boel niet kunnen annuleren voor je als het al verstuurd is. Maar aangezien je het vanochtend pas besteld hebt, zal dit het geval wel niet zijn. Als het nog niet verstuurd is, is het meestal geen probleem als je het gewoon met de verkoper netjes communiceert.
[..]
Wat dacht je van...
[..]
Die dingen kosten echt niets meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef .Neovo. het volgende:
Aha. Ik had mijn bestelling geannuleerd, na 1 maand was die nog niet verzonden. Had via PayPal betaald, dus direct geld weer terug.
Gaat trouwens om een elm327 OBD2 adapter. Die prik je in je auto en dan kun je die dmv Bluetooth op je telefoon uitlezen. Brandstofverbruik, temperatuur, fouten, etc kun je dan uitlezen..
Ik zag 'em in de newsletter voorbijkomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:26 schreef Magneet het volgende:
De boot review is nog niet af en ik weet het volgende artikel al van tmart.com helaas geen lamp maar een nano quadcopter : http://www.tmart.com/Worl(...)ler-RTF_p238995.html
Ah, ies special plice.quote:This product is on PRESALE. It CANNOT be shipped within 3-7 days.
The Pre-sale will last till early March, 2014.
Ja ik heb hem bij tmart besteld, geen geldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zag 'em in de newsletter voorbijkomen.Is quasi een Estes 4606 Proto X Nano, maar dan van WLToys. Die kost op Amazon zo'n 45 dollah. Alleen is de controller daarvan ook nano...
Als je daar geen RSI van krijgt...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Omdat: WLToys, krijg je gelukkig hun standaard remote.Ff vergelijkje met m'n Hubsan:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Stuk kleiner nog dus. How magic cute! (^^,)
En als ik eens rondzoek, hè... bij Banggood hebben ze hem nog niet eens.Wel bij Aurabuy... maar die verkopen hem voor 38.77 USD
, is nogal een verschil met 29.99 USD van die bij Tmart dunkt me.
[..]
Ah, ies special plice.
NuForce had ik al van gezegd dat ze nice waren!quote:
Waar heb je de nuforces vandaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
NuForce had ik al van gezegd dat ze nice waren!
De GR07 Bass... ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik compleet weggeblazen zou worden en dat ik zoiets nog nooit beleefd had. Maar ik vind het eigenlijk niks bijzonders zo op de eerste ervaring. Wat eigenlijk niet kan zijn, als je alle enthousiastelingen mag geloven. Dus ik geef 'em wel meer burn-in en kijk hoe het zich ontwikkelt..?
Mja, in feite kun je ze net zo goed van Amazon.de ofzo halen geloof ik. Ben je niks meer kwijt.quote:
Die van mij was iets duurder: 6 euro. Ik heb wel de mini versie, de grote past niet goed in de auto (het past wel, alleen zit er voor de aansluiting in de auto een afschermklep, dan moet ik dus zonder klep gaan rijden, geen zin in) Dus de kleine versie maar genomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die dingen kosten echt niets meerhalf jaar geleden ook zo'n ding gekocht voor nog geen 5 euro. Werkt prima, kon alleen eerst de odb aansluiting niet vinden
Via ebay goedkoper van dezelfde toko gok ik:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef davedavy het volgende:
Aangezien ze hem hier bij de Xenos niet meer hadden maar in Japan zelf besteld voor deze afzetprijs:
http://napajapan.net/Product.asp?product=148
Zag het iddquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Via ebay goedkoper van dezelfde toko gok ik:
http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item5afbee57eb
Als ik jou was zou ik gewoon de fabriek in Breda een berichtje sturen, vragen of je een doosje kan kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zag het iddAchja maakt niet uit, volgende keer beter. Wel stom dat ze het alleen daar verkopen en het in Breda word gemaakt
Ligt ook vaak bij de Action. Kan me ook nog de cola smaak herinneren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef davedavy het volgende:
Aangezien ze hem hier bij de Xenos niet meer hadden maar in Japan zelf besteld voor deze afzetprijs:
Edit:
Dafuq, het word in Nederland gemaakt?
Maker: Perfetti Van Melle Breda, Holland
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2c7c65e635
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ligt ook vaak bij de Action. Kan me ook nog de cola smaak herinneren?
boot kwam bij mij via Zwitzerland en de accu via Zweden. Gaat dan inderdaad echt via dat land volgens mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef rene90 het volgende:
Is dit gunstig...mijn tablet is vanuit China met Sweden post verstuurd. Volgens mij gaat het dan eerst naar Zweden, en vanuit Zweden naar Nederland? Dan zou het toch al binnen de EU zijn, dus minder kans op douane kosten? Of zie ik het te rooskleurig in?
Ligt eraan..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef rene90 het volgende:
Is dit gunstig...mijn tablet is vanuit China met Sweden post verstuurd. Volgens mij gaat het dan eerst naar Zweden, en vanuit Zweden naar Nederland? Dan zou het toch al binnen de EU zijn, dus minder kans op douane kosten? Of zie ik het te rooskleurig in?
Damn, had er eentje hier liggen het afgelopen jaar maar volgens mij twee weken geleden weggegooid. Ik had verkeerd gelezen (micro-usb las ik).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:45 schreef Shefkee het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een Mini-HDMI naar HDMI kabel of verloopstukje(HDMI naar mini) liggen en te koop? Heb er een nodig, zsm, maar die prijzen op internet zijn wel belachelijk >10euro.
Mooi dat hij goed binnen is gekomenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef wihehin het volgende:
Vandaag de Hubsan X4 binnengekregen (tweedehands). Leuk dingetje, paar keer (hard) gecrasht maar het gaat steeds beter. Wel een stuk kleiner dan gedacht! Nu kan mijn penis-helikopter-plan niet doorgaan
Ja het gelukt.. de verkoper zei dat ik wat anders mocht kiezen ipv het nepproduct. Alleen vraag ik me wel af of ik niet teveel betaal voor deze horloge:quote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Uiteraard gaat 'ie de boel niet kunnen annuleren voor je als het al verstuurd is. Maar aangezien je het vanochtend pas besteld hebt, zal dit het geval wel niet zijn. Als het nog niet verstuurd is, is het meestal geen probleem als je het gewoon met de verkoper netjes communiceert.
Foto doet het nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Ja het gelukt.. de verkoper zei dat ik wat anders mocht kiezen ipv het nepproduct. Alleen vraag ik me wel af of ik niet teveel betaal voor deze horloge:
[ afbeelding ]
Voor het nepproduct heb ik 30 dollar betaald en nu vraagt de verkoper voor 38 dollar extra voor deze horloge..
Heb vaak schijnbaar aparte zooi bij op m'n werk. Krijg ook af en toe opmerkingen in de trant van: "ah, dus jij bent dan zo iemand die zulke zooi daadwerkelijk meeneemt uit de supermarkt en zo? Vroeg me al af wie zulke aparte troep nu daadwerkelijk zou kopen."quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ligt ook vaak bij de Action. Kan me ook nog de cola smaak herinneren?
Snoep eten is zo zielig maar ik koop wel graag speciale snoep als uitzondering. Laatst hadden ze witte Twix bij de Actionook speciale Snickers met extra pinda's of extra caramel
![]()
Ik moet zeggen, je kan altijd nog inpakker worden.quote:
Ik heb het geleerd van de beste inpakkers ter wereld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:04 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je kan altijd nog inpakker worden.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat kan je nou voor (nuttige) dingen doen met dat apparaatje? Ik zie hem de laatste tijd heel vaak voorbijkomen, en volgens mij ook eentje die je in het 12V kan doen, wat is het verschil daarin?quote:
Een foto die in jouw mail staat, kunnen wij natuurlijk niet zienquote:
Hoe plaats ik een foto dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:11 schreef wihehin het volgende:
[..]
Een foto die in jouw mail staat, kunnen wij natuurlijk niet zien
Ik heb geen idee welke afbeelding je wilt plaatsen, maar als hij in je mail staat (via nieuwsbrief oid?) dan kan je het beste een link naar die (openbare) site volgen, en dan de afbeeldingsURL kopieren.quote:
Of facebook, en dan op "alleen ik" en dan die link kopiëren en plakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Downloaden naar je desktop en dan uploaden naar www.imgur.com .
Thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef shiznuts het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef Rzr101 het volgende:
En nog in bestelling:
Retro brillenhttp://www.banggood.com/L(...)glasses-p-87543.html
• Wat kan je nou voor (nuttige) dingen doen met dat apparaatje?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:11 schreef wihehin het volgende:
[..]
Wat kan je nou voor (nuttige) dingen doen met dat apparaatje? Ik zie hem de laatste tijd heel vaak voorbijkomen, en volgens mij ook eentje die je in het 12V kan doen, wat is het verschil daarin?
Derde, en laatste, vraag: werkt hij met elke auto? (Wij hebben Volvo en Mercedes)
Ik heb je even geholpen, je moet de code die eindigt op .jpg hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Thanks
Hopen dat hij het nu doet:
[ afbeelding ]
Mocht iemand weten waar je in Nederland ergens Nestlé Butterfingers kunt kopen houd ik me aanbevolen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb vaak schijnbaar aparte zooi bij op m'n werk. Krijg ook af en toe opmerkingen in de trant van: "ah, dus jij bent dan zo iemand die zulke zooi daadwerkelijk meeneemt uit de supermarkt en zo? Vroeg me al af wie zulke aparte troep nu daadwerkelijk zou kopen."
Hoog op het nog-eens-vreten/testen-lijstje staan nog deze;
http://www.amazon.co.uk/J(...)=8-3&keywords=kitkat
&
http://www.amazon.co.uk/J(...)=8-2&keywords=kitkat
..maar om het dan daadwerkelijk ergens online in het buitenland te kopen is ook weer zowat. Ben ook nog in the market voor echte goeie, Chinese thee.. Mocht iemand suggesties hebben..
quote:
Dankje! Ik dacht even dat het me gelukt was..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb je even geholpen, je moet de code die eindigt op .jpg hebbenEventueel rechtermuisknop op de foto->afbeeldings URL kopieren
Houston, we have contact.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Thanks
Hopen dat hij het nu doet:
[ afbeelding ]
Wat is het typenummer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Dankje! Ik dacht even dat het me gelukt was..
Nou.. Is dat horloge echt 68 dollar waard?
Thanks, vooral de motor- en oliestatus lijken me handig bij de Mercedes (C63=V8, dus die lust wel wat oliequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
• Wat kan je nou voor (nuttige) dingen doen met dat apparaatje?
Foutcodes uitlezen (olie is oud, katalysator lekt + 3000 foutcodes d8ik). En de motor status uitlezen. Handig als je wil weten of hij goed loopt (bijv. als je optrekt: hoe ziet de rpm/snelheid grafiek eruit? Zitten daar rare vervormingen in? Kan duiden op aanstaand onderhoud).
(...)
Ik lees: 019A -> http://www.aliexpress.com(...)=chenxi+019a&catId=0quote:
Let op dat de uit te lezen waardes verschilt per merk/model.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef wihehin het volgende:
[..]
Thanks, vooral de motor- en oliestatus lijken me handig bij de Mercedes (C63=V8, dus die lust wel wat olie).
Wordt ze gewoon weer genaaidquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik lees: 019A -> http://www.aliexpress.com(...)=chenxi+019a&catId=0
Geen idee.. De verkoper heeft mij dit per mail gestuurd. Heb daar ook naar gevraagd maar die doet daar wat vaag over.quote:
Wat heb je nu weer besteld Jimbo?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:
ets, dus dan ligt ie waarsch daar. Erg jammer weer dit
Gewoon volledig annuleren, eventueel bij paypal een claim indienen voor een product dat niet overeenkomt met de omschrijving (nep dus). Maar als ik jou was zou ik helemaal niet meer in zee gaan met die knakker.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:30 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Geen idee.. De verkoper heeft mij dit per mail gestuurd. Heb daar ook naar gevraagd maar die doet daar wat vaag over.
Ik zie ze nog steeds best vaak op feestenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:20 schreef Rzr101 het volgende:
[..]![]()
![]()
Let maar op: 2014, uiterlijk 2015 komt ie terug!
Mooie bak. Ga er maar van uit, dat je met mb veel zal kunnen uitlezen. Premium merken stoppen het graag vol met sensors.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef wihehin het volgende:
[..]
Thanks, vooral de motor- en oliestatus lijken me handig bij de Mercedes (C63=V8, dus die lust wel wat olie).
Het is ook de bril van Lennon uiteraard. Maar in de hoogtijdagen de gabbercultuur behoorde het lennonbrilletje tot de standaarduitrusting van de gabber. Daarnaast ben jij wat ouder dan ik denk ik, dus vandaar dat ik die connectie eerder met de jaren '90 leg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:34 schreef shiznuts het volgende:
Hakkuhbar? Moest aan Lennon denken juist.
Annuleren wil hij niet want hij zegt dat hij het geld nodig heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer besteld Jimbo?
[..]
Gewoon volledig annuleren, eventueel bij paypal een claim indienen voor een product dat niet overeenkomt met de omschrijving (nep dus). Maar als ik jou was zou ik helemaal niet meer in zee gaan met die knakker.
Ik gebruik een losse:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Mooie bak. Ga er maar van uit, dat je met mb veel zal kunnen uitlezen. Premium merken stoppen het graag vol met sensors.
Leesvoer: http://en.wikipedia.org/w(...)Diagnostic_connector
@Shiz, had m ook gevonden met de term "Lennon glasses"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef N22 het volgende:
[..]
Het is ook de bril van Lennon uiteraard. Maar in de hoogtijdagen de gabbercultuur behoorde het lennonbrilletje tot de standaarduitrusting van de gabber. Daarnaast ben jij wat ouder dan ik denk ik, dus vandaar dat ik die connectie eerder met de jaren '90 leg.
Thanks, helaas (nog) niet mijn auto's hoor ;-)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Mooie bak. Ga er maar van uit, dat je met mb veel zal kunnen uitlezen. Premium merken stoppen het graag vol met sensors.
Leesvoer: http://en.wikipedia.org/w(...)Diagnostic_connector
@Shiz, had m ook gevonden met de term "Lennon glasses"
Zo was het niet bedoeldquote:
Do not apply cold water.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier niets meer onderweg... What to buy, what to buy.
twee merkloze zonnenbrillen voor 15cent per stukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer besteld Jimbo?
[..]
Gewoon volledig annuleren, eventueel bij paypal een claim indienen voor een product dat niet overeenkomt met de omschrijving (nep dus). Maar als ik jou was zou ik helemaal niet meer in zee gaan met die knakker.
Dat zou wat zijn, genaaid worden met een boete omdat zij er een logo op rammen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
twee merkloze zonnenbrillen voor 15cent per stuk
Ze zullen er wel weer een merkje op geplakt hebben ofzoIk haal voortaan wel weer lales in nederland, de rekken bij de etos hebben die dingen ook voor 5eur hangen
scheelt me t gezeik weer
Daar moet je wel goed op letten. Ik had begrepen dat sommige iPhones niet helemaal hiermee overweg kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik gebruik een losse:
[ afbeelding ]
Misschien toch maar een bluetooth-ding keer bestellen, gewoon voor onderweg met m'n iPhone.
Prijzen zijn inderdaad uiteenlopend. Voor zover ik weet zijn er niet zoveel verschillen. Ik heb de laatste versie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:46 schreef Downstar het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar zon adaptertje, al waren ze voorheen inderdaad wel wat duurder..
echter, moet je wel opletten welke versie je neemt, qua ondersteuning van aantal modellen etc.
V1.5 is volgens mij de laatste en tevens het duurste..
Volgens mij zijn er op ondersteunende modellen na, geen verschillen met vorige versies ofwel?
iPad kan ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Daar moet je wel goed op letten. Ik had begrepen dat sommige iPhones niet helemaal hiermee overweg kunnen.
Haha, zo'n ouwe lul ben ik ook weer niet. Ik heb nog met haarstyle eilandje, in Nikes en Australian rondgelopen hoor. RTC, Thunderdome posters/flyers op m'n deur geplakt. Gabbers United vlag hangen. Ik en m'n matties waren geïnspireerd om gabber te zijn omdat er van die coole gasten op een bankje hingen bij het voetbalveldje in de buurt. Zelf waren we 11 ofzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef N22 het volgende:
[..]
Het is ook de bril van Lennon uiteraard. Maar in de hoogtijdagen de gabbercultuur behoorde het lennonbrilletje tot de standaarduitrusting van de gabber. Daarnaast ben jij wat ouder dan ik denk ik, dus vandaar dat ik die connectie eerder met de jaren '90 leg.
Fuck hé, ik dacht ook het eerst aan Lennon.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef N22 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:05 schreef rene90 het volgende:
Is er eigenlijk een soort android app waarbij je China trackings kan toevoegen en dat je een melding krijgt als de status is gewijzigd ofzo? 17track uit de playstore is kut, werkt niet fatsoenlijk en komt gelijk bagger mee.
Bron: OP.quote:Probeer ook eens deze Android-apps:
TrackPack • TrackChecker • Package Buddy
Nog in de OP gekeken maar blijkbaar niet goed gekekenquote:
Haha butterfingers! Ja in amsterdam zuid oost bij oriental(soort van chinese groothandel). Daar hebben ze altijd veel geimporteerd snoep en repen van over de hele wereldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:19 schreef J.B. het volgende:
[..]
Mocht iemand weten waar je in Nederland ergens Nestlé Butterfingers kunt kopen houd ik me aanbevolen...
Disclaimer: Blijft waarschijnlijk geen jaar meer zo simpel, perfect en advertentieloosquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Mooi dingetje, dat flikker je in een stuk vlees en bij een bepaalde temperatuur is het vlees gewoon goed? (linkje?)quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Disclaimer: Blijft waarschijnlijk geen jaar meer zo simpel, perfect en advertentieloos
Vandaag binnen:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nu nog hopen dat hij niet smelt in de oven
Linkjequote:Op woensdag 5 maart 2014 11:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mooi dingetje, dat flikker je in een stuk vlees en bij een bepaalde temperatuur is het vlees gewoon goed? (linkje?)
Tja, wat wil je er mee doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:49 schreef kovenant het volgende:
iemand een idee waar je een goede wifi IP cam kan bestellen bij een van de webshops ?
heb lightinthebox wel gezien maar alleen 14 euro verzend kosten, schiet niet echt op...
tsja wat doe je met een IP cam,quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, wat wil je er mee doen? Moet hij draaibaar zijn? Vast en voor wat voor prijs.
Goed =/= goedkoopquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:44 schreef kovenant het volgende:
[..]
tsja wat doe je met een IP cam,
mag draaibaar hoeft niet
neerzetten / vastschroeven niet echt boeiend.
prijs nou dat is dus beetje afhankelijk van wat hij kan.
euro of 30
Tja, negatief wordt ook niet altijd geplaatst bij die sites weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:59 schreef kovenant het volgende:
mjah vaak wel.
alleen dat model is ook in gebruik door verschillende merken (zo ook lightinthebox heeft er zo een te koop) alleen maar positieve reacties.
Nou dan voldoet zoiets welquote:http://www.lightinthebox.(...)art-wit_p209046.html
maar wat ik er echt mee wil , is kinderkamer in de gaten houden.
moet via web interface bereikbaar zijn
dus niet echt al teveel bijzonders
is dat een hint ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:33 schreef RobertNL het volgende:
Heb zelf nog een HD model staan waar ik niets mee doe.\
Nee, die valt buiten je budget gok ik zoquote:
Zit ik nu fout of waren die vorig jaar veel goedkoper? Dacht dat ik er toen een paar van 35 dollar all incl heb zien staanquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef davedavy het volgende:
Ik heb die Tenvis van 30€ al 1 jaar buiten hangen; weliswaar onder een afdak maar werkt nog prima. Beeld kan er mee door
Waar gekocht? En hoe doet ie het? Ben ook nog naar een goede (maar niet te dure) op zoek.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Polarisatiefilter is binnenmisschien vanmiddag meteen testen
Goedkoper niet, maar de Aldi had ook zoiets in de aanbieding vorige week, voor 50 euro... Kost iets meer, maar dan heb je hem (hopelijk) wel direct, en als het niks is kun je die zo weer inleveren en je geld terugkrijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:48 schreef nlmx5 het volgende:
Iemand die een beter adres weet goedkoper met verzenden voor die light in the box ip cam??
Gewoon een Fotga halen, op eBay (Fotocola of een andere store).quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar gekocht? En hoe doet ie het? Ben ook nog naar een goede (maar niet te dure) op zoek.
Een tip: check de C1000. Deze verkopen de Grape Mentos ook met enige regelmaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef davedavy het volgende:
Edit:
Dafuq, het word in Nederland gemaakt?
Maker: Perfetti Van Melle Breda, Holland
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2c7c65e635
Neuh, verslaafd niet echt, ik zit nu een beetje om me heen te kijken of ik ook iets nodig heb. Ik was altijd een beetje huiverig met Chinese webshops, maar dat valt me behoorlijk mee. (totdat de douane gaat zeiken). Ik heb afgelopen zondag voor het eerst wat besteld, is natuurlijk nog niet binnen, maar heb vanavond al weer wat besteld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon een Fotga halen, op eBay (Fotocola of een andere store).
@ .Neovo. Ah, nog een verslaafde erbij. Wij doen dit ook al langer dan een paar maandjes.
Ja, zo begint een verslaving.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Neuh, verslaafd niet echt, ik zit nu een beetje om me heen te kijken of ik ook iets nodig heb. Ik was altijd een beetje huiverig met Chinese webshops, maar dat valt me behoorlijk mee. (totdat de douane gaat zeiken). Ik heb afgelopen zondag voor het eerst wat besteld, is natuurlijk nog niet binnen, maar heb vanavond al weer wat besteld.
Ik zit wel onder de 20 euro, tot 22 euro kun je belastingvrij invoeren toch? Zien we dan wel.
In de Nederlandse winkels was ik wel een vermogen kwijt geweest denk ik.
Ah, vervelend, ook verdere schade?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef revpolen het volgende:
aangezien iemand anders me car dvd player ook mooi vond en deze weg nam zonder het te vragen... morgen komt er een nieuwe binnen! ( simpelere... andere had GPS en DVB-T)
http://www.lightinthebox.(...)-sd-usb_p834543.html
moet nu alleen nog kijken hoe ik de rekening van die oude kan insturen naar verzekering
Nou dit zijn dingen die ik wel vrij vaak gebruik (geen RC toys of ander speelgoed), maar een usb kabeltje, en verschillende dingen voor een computer netwerk (RJ45 plugs, tang, tester, etc)quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, zo begint een verslaving.'Nee hoor, ik kan stoppen wanneer ik wil' - 'ik heb toch niet echt iets nodig'.
Wij hebben sinds kort deze van Ikea.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:05 schreef rene90 het volgende:
Mooi dingetje, dat flikker je in een stuk vlees en bij een bepaalde temperatuur is het vlees gewoon goed? (linkje?)
Nice, ziet er prima uit die van de ikeaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef Iemand91 het volgende:
Wij hebben sinds kort deze van Ikea.
Kost ook niets en hier kun je de pen in het vlees steken en de meter (met magneet) aan de oven/koelkast klikken. Ovendeur kan gewoon dicht met het draad ertussen.
Kapotte zijruit en me vorige car dvd wegquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, vervelend, ook verdere schade?
Ga je in één van de aankomende maanden wellicht nog even een keer stalken aangezien jij ervaring hebt en ik er wellicht 1 wil.
Bij DX gekocht. Heb 'm er vandaag even op gehad, maar het was nogal mistig en difuus licht dus weinig van het polarisatie-effect gemerktquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar gekocht? En hoe doet ie het? Ben ook nog naar een goede (maar niet te dure) op zoek.
Weet niet of die code werkt, onder je account komt een veel langere (premium) code te staan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:57 schreef dud0r het volgende:
BIC code "gewonnen" met hun wheel of fortune
WAJULY8BIC 8% korting op Jewelry & Watches.
Veel plezier voor degene die 'm wil gebruiken.
Niet in mijn maat, 40.5mm, helaas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon een Fotga halen, op eBay (Fotocola of een andere store).
@ .Neovo. Ah, nog een verslaafde erbij. Wij doen dit ook al langer dan een paar maandjes.
Oh dan moet ik even kijken wat daar onder staat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Weet niet of die code werkt, onder je account komt een veel langere (premium) code te staan.
Ik kreeg een coin
Und? Je hebt toch step-up / step-down ringen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:45 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Niet in mijn maat, 40.5mm, helaas.
inb4 'haha kleine pener'..
Geen idee hoe vorig jaar de koers stond maar ik heb hem hier bij BIC gekocht en de prijs lijkt onveranderdquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit ik nu fout of waren die vorig jaar veel goedkoper? Dacht dat ik er toen een paar van 35 dollar all incl heb zien staan.
Ah bedankt voor de tip. Zal de eerstvolgende keer eens kijken. Ik kom er helaas niet meer zo vaak omdat Jumbo alle filialen hier in de buurt overneemt :/quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:04 schreef toimoi het volgende:
[..]
Een tip: check de C1000. Deze verkopen de Grape Mentos ook met enige regelmaat.
Is niet zo raar dat ze alles overnemen: http://www.jumbosupermark(...)ersterkt-Jumbo-merk/quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tip. Zal de eerstvolgende keer eens kijken. Ik kom er helaas niet meer zo vaak omdat Jumbo alle filialen hier in de buurt overneemt :/
--------------
Congratulations, You have won a 6% coupon for all Computer Cables & Adapters items! Coupon Code: COMCABAD6. You can see your coupon
Veel plezier ermeeAls deze überhaupt werkt zoals Robert al aangaf.
en er dan achterkomen dat het veel te klein/groot isquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:45 schreef J.B. het volgende:
Voor mij een nieuw record wat verzendtijd betreft, shirtje besteld op aliexpress, zaterdag 1 maart verzonden en zojuist stond Postnl al aan de deur![]()
Ah, bale. Het is toch onder de 22 euro? Moet je nu ook extra kosten betalen omdat ze het hebben onderschept?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:32 schreef rene90 het volgende:
Pakketje ligt bij de douane, is de huawei internet dongle van 19 dollar. Zal wel tering lang duren nu.
Ik ook al.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:32 schreef rene90 het volgende:
Pakketje ligt bij de douane, is de huawei internet dongle van 19 dollar. Zal wel tering lang duren nu.
Sinds 2005 niet meer gepakt. Fingers crossed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:41 schreef Jimbo het volgende:
Lees heel veel dat de douane veel pakjes eruit haalt
Erg jammer dit.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:44 schreef Dromer het volgende:
[..]
Sinds 2005 niet meer gepakt. Fingers crossed.
Dit jaar al 3 telefoons en 2 tablets binnen zonder problemen. Hopelijk morgen de 3e tablet.
Op ebay is er 1tje 90% off: GC / [Chinese Webshops] Topic #288 Shaolin shopperquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Neuh, 40 dollar meer. De S.M.S.L sApII Pro. Jwt. Heeft er trouwens ook niet al te rap over gedaan.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:06 schreef shiznuts het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij niet. Wat je nu krijgt is dat ze het blijkbaar hebben open gemaakt en de waarde gaan schatten, ik neem aan dat ze bij het zien van 1 usb stick waar een simkaart in kan wel snappen dat het niet meer dan 20 euro kostquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah, bale. Het is toch onder de 22 euro? Moet je nu ook extra kosten betalen omdat ze het hebben onderschept?
Proberen kan altijd natuurlijkquote:
Geen idee of het wat isquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef Tjacka het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)t-Watch-p-57579.html
dacht zo iets voor neefje
En Xenon, Action e.d.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:04 schreef toimoi het volgende:
Een tip: check de C1000. Deze verkopen de Grape Mentos ook met enige regelmaat.
Hm ziet er goed uit! Ben ATM op zoek naar een fatsoenlijke koptelefoon naar jaren headsets te hebben gehad. Zat naar DT770s te kijken maar moet je blijkbaar een amp voor hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh, 40 dollar meer. De S.M.S.L sApII Pro. Jwt. Heeft er trouwens ook niet al te rap over gedaan.
[..]
Waarom doe je me dit aanquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Captain_koek het volgende:
Top tip: spigen telefoon cases van aliexpres! Echt goed spul voor top prijs. Ook strak design
Klopt. Die Little Bear B-1 had wel soul en is natuurlijk gewoon mooi want: tube ampquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hm ziet er goed uit! Ben ATM op zoek naar een fatsoenlijke koptelefoon naar jaren headsets te hebben gehad. Zat naar DT770s te kijken maar moet je blijkbaar een amp voor hebben.
Tenzij jij nog wat anders aanraad (Is daar geen audiophile achtig topic van hier op FOK?)
Ik wist dat ik toen die bear amp hier had gezien maar die mag je dus niet tegelijkertijd opladen.
Zijn die niet fake dan? De echte kan je namelijk nergens voor die prijs die de Chinezen ervoor vragen krijgen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Captain_koek het volgende:
Top tip: spigen telefoon cases van aliexpres! Echt goed spul voor top prijs. Ook strak design
http://www.aliexpress.com(...)wireless+sensor+bellquote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:14 schreef Coelho het volgende:
Ik ben op zoek naar een draadloze bel die ik op mijn garagedeur kan zetten en die belt als er iemand binnen komt. Weet niet of het bestaat, maar wanneer ik zoek op deurbel kom ik niet tegen wat ik zoek. Ik stel me voor dat het bijvoorbeeld als een magneetcontact werkt met een deel op het kozijn en een deel op de deur, net zoals een alarm dus.
Iemand die weet of iets dergelijks tegen een mooi bedrag vanuit China naar me toe kan komen?
Lol, Same here.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:02 schreef CrashO het volgende:
DX defaulte net met alle prijzen bij mij naar RoebelsTerwijl er wel braaf bleef staan "Free shipping to NL". Dus hun regiodetectie werkt wel.
Proberen ze hiermee iets te zeggen?
Ze anticiperen alvast op de toekomstquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:02 schreef CrashO het volgende:
DX defaulte net met alle prijzen bij mij naar RoebelsTerwijl er wel braaf bleef staan "Free shipping to NL". Dus hun regiodetectie werkt wel.
Proberen ze hiermee iets te zeggen?
Bij veel (fatsoenlijke) dopjes zit er wel 1, tenminste in mijn collectie welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:53 schreef Guul het volgende:
Wellicht handig voor de verzamelaars van koptelefoontjes...
http://www.ebay.de/itm/li(...)_rvr_id=598290241192
Ja maar is dat handig? Dan moet ik die step up er de hele tijd afschroeven als ik de camera opberg in de tas. Maar toch, ik kan er eens naar kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Und? Je hebt toch step-up / step-down ringen?
Cokin P-spul is ook leuk overigens. Alleen die 'compatible' CPL filter, was niet compatible.
Hm daar had ik ook 'last' van gisteren. Eén bestelling, waarvan één artikel een ander warehouse heeft. Dus wordt de order opgesplitst in tweeën, logisch. Maar nu werd de andere order (met een stuk of 5 artikelen ook opgesplitst, maar de reden daarvan is me onduidelijk want de artikelen liggen in dezelfde warehouse (volgens BG).quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:33 schreef N22 het volgende:
[...]
Nu nog wachten op de tweede helft van mijn BG-bestelling, die splitsten zij automatisch op . Zal wel iets met verschillende warehouses te maken hebben?
Doorlinkservicequote:ALL5OFFBIC = 5% off all site.
COMCABAD6 = 6% coupon for all Computer Cables & Adapters items.
6CLOTHESWO = 6% coupon for all Women's Clothing items.
WAJULY8BIC = 8% coupon for all Jewelry & Watches.
BUY30GET2OFF = 2$ korting bij min 30$ besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop