Dankjewel voor de aanbeveling, maar het moet sowieso een bedrade muis zijn. Ik ben klaar met ontvangers en kapotte onderdelen. En ik mis flashy flash LEDs.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zoek is op de Fühlen X100 als je een serieus goede muis wilt![]()
(Evt met kleurtjes, die je los kan bedienen ook trouwens)
Die Cobra muis is er volgens mij ook met rode leds(ipv blauw) hele fijne muis..quote:Op maandag 3 maart 2014 11:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dankjewel voor de aanbeveling, maar het moet sowieso een bedrade muis zijn. Ik ben klaar met ontvangers en kapotte onderdelen. En ik mis flashy flash LEDs.
Mooie muis! Dat gaat de goede kant op. Hij lijkt mij alleen wel wat smal en ik zoek iets wat een best massieve muis is en mooi naast een CMStorm Trigger past. Ik ben bang dat dit er niet robuust genoeg uit ziet.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die Cobra muis is er volgens mij ook met rode leds(ipv blauw) hele fijne muis..
in review topic staat mijn review wel over het muisje
Thanks voor je PM, maar ik kan over 6 dagen pas reagerenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
op banggood staat ook veel visspul
ook wel mooie setjes met 30 blinkertjes/spinners enzo
voor 10 euro.
in NL betaal je al gauw 2,75-3 euro voor 1 stuk
http://www.banggood.com/Wholesale-Fishing-c-1760.html
Hahah ah okequote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Thanks voor je PM, maar ik kan over 6 dagen pas reageren
OT: Knuffels zijn op ebay blijkbaar ook knettergoedkoop, zo'n 40" teddybeer voor een 10tje terwijl ik me nog kan herinneren dat toen ik mijn zusje 1 gaf hij minstens 30 euro was.
O.a. Aliexpress en BIC hebben van die grote knuffels.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef Downstar het volgende:
Knuffels 10tje maar? mijn beleving is dat china qua pluche niks niet goedkoop is
10 euro voor een 40 incher wil ik wel zien!? ( komt er zker 40 euro verzending bij ofzo xD?)
Ik vis op snoekbaars (Is tenminste nuttig, kun je etenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hahah ah oke
dan via hier; waar vis je op?
Knuffels 10tje maar? mijn beleving is dat china qua pluche niks niet goedkoop is
10 euro voor een 40 incher wil ik wel zien!? ( komt er zker 40 euro verzending bij ofzo xD?)
Uiteraard gaat 'ie de boel niet kunnen annuleren voor je als het al verstuurd is. Maar aangezien je het vanochtend pas besteld hebt, zal dit het geval wel niet zijn. Als het nog niet verstuurd is, is het meestal geen probleem als je het gewoon met de verkoper netjes communiceert.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef Tasjee het volgende:
Ik zie dat er niet over nepartikelen gepraat mag worden.. ik hoop dat dit wel mag.. ik heb vanmorgen een nepartikel gekocht en kwam er later pas achter na research (jaja dom) dat dat niet mocht (blijkt een verschil te zitten tussen onlineaankoop en zelf meenemen). Heb de verkoper net bericht of hij aankoop wilt annuleren en daarvoor in de plaats wat anders koop. Mijn vraag is of er een mogelijkheid is om dit nog op te lossen in het geval dat de verkoper het al verstuurd heeft?
Excuses als ik dit hier echt niet mag plaatsen.
Wat dacht je van...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als ik kijk bij de Order Tracking van DX, zie ik bij beide artikelen die ik besteld heb dat er sinds 24-02-2014 staat "Fully Shipped". Heeft iemand enig idee hoelang het dan nog duurt voor de dingen hier zijn?
quote:Doorsnee duur: 7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat, goed mogelijk dat het zelfs langer dan een maand duurt
Ahh kijk, duidelijkquote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Uiteraard gaat 'ie de boel niet kunnen annuleren voor je als het al verstuurd is. Maar aangezien je het vanochtend pas besteld hebt, zal dit het geval wel niet zijn. Als het nog niet verstuurd is, is het meestal geen probleem als je het gewoon met de verkoper netjes communiceert.
[..]
Wat dacht je van...
[..]
Die dingen kosten echt niets meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef .Neovo. het volgende:
Aha. Ik had mijn bestelling geannuleerd, na 1 maand was die nog niet verzonden. Had via PayPal betaald, dus direct geld weer terug.
Gaat trouwens om een elm327 OBD2 adapter. Die prik je in je auto en dan kun je die dmv Bluetooth op je telefoon uitlezen. Brandstofverbruik, temperatuur, fouten, etc kun je dan uitlezen..
Ik zag 'em in de newsletter voorbijkomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:26 schreef Magneet het volgende:
De boot review is nog niet af en ik weet het volgende artikel al van tmart.com helaas geen lamp maar een nano quadcopter : http://www.tmart.com/Worl(...)ler-RTF_p238995.html
Ah, ies special plice.quote:This product is on PRESALE. It CANNOT be shipped within 3-7 days.
The Pre-sale will last till early March, 2014.
Ja ik heb hem bij tmart besteld, geen geldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zag 'em in de newsletter voorbijkomen.Is quasi een Estes 4606 Proto X Nano, maar dan van WLToys. Die kost op Amazon zo'n 45 dollah. Alleen is de controller daarvan ook nano...
Als je daar geen RSI van krijgt...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Omdat: WLToys, krijg je gelukkig hun standaard remote.Ff vergelijkje met m'n Hubsan:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Stuk kleiner nog dus. How magic cute! (^^,)
En als ik eens rondzoek, hè... bij Banggood hebben ze hem nog niet eens.Wel bij Aurabuy... maar die verkopen hem voor 38.77 USD
, is nogal een verschil met 29.99 USD van die bij Tmart dunkt me.
[..]
Ah, ies special plice.
NuForce had ik al van gezegd dat ze nice waren!quote:
Waar heb je de nuforces vandaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
NuForce had ik al van gezegd dat ze nice waren!
De GR07 Bass... ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik compleet weggeblazen zou worden en dat ik zoiets nog nooit beleefd had. Maar ik vind het eigenlijk niks bijzonders zo op de eerste ervaring. Wat eigenlijk niet kan zijn, als je alle enthousiastelingen mag geloven. Dus ik geef 'em wel meer burn-in en kijk hoe het zich ontwikkelt..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |