Mooie bak. Ga er maar van uit, dat je met mb veel zal kunnen uitlezen. Premium merken stoppen het graag vol met sensors.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef wihehin het volgende:
[..]
Thanks, vooral de motor- en oliestatus lijken me handig bij de Mercedes (C63=V8, dus die lust wel wat olie).
Het is ook de bril van Lennon uiteraard. Maar in de hoogtijdagen de gabbercultuur behoorde het lennonbrilletje tot de standaarduitrusting van de gabber. Daarnaast ben jij wat ouder dan ik denk ik, dus vandaar dat ik die connectie eerder met de jaren '90 leg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:34 schreef shiznuts het volgende:
Hakkuhbar? Moest aan Lennon denken juist.
Annuleren wil hij niet want hij zegt dat hij het geld nodig heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer besteld Jimbo?
[..]
Gewoon volledig annuleren, eventueel bij paypal een claim indienen voor een product dat niet overeenkomt met de omschrijving (nep dus). Maar als ik jou was zou ik helemaal niet meer in zee gaan met die knakker.
Ik gebruik een losse:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Mooie bak. Ga er maar van uit, dat je met mb veel zal kunnen uitlezen. Premium merken stoppen het graag vol met sensors.
Leesvoer: http://en.wikipedia.org/w(...)Diagnostic_connector
@Shiz, had m ook gevonden met de term "Lennon glasses"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef N22 het volgende:
[..]
Het is ook de bril van Lennon uiteraard. Maar in de hoogtijdagen de gabbercultuur behoorde het lennonbrilletje tot de standaarduitrusting van de gabber. Daarnaast ben jij wat ouder dan ik denk ik, dus vandaar dat ik die connectie eerder met de jaren '90 leg.
Thanks, helaas (nog) niet mijn auto's hoor ;-)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Mooie bak. Ga er maar van uit, dat je met mb veel zal kunnen uitlezen. Premium merken stoppen het graag vol met sensors.
Leesvoer: http://en.wikipedia.org/w(...)Diagnostic_connector
@Shiz, had m ook gevonden met de term "Lennon glasses"
Zo was het niet bedoeldquote:
Do not apply cold water.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier niets meer onderweg... What to buy, what to buy.
twee merkloze zonnenbrillen voor 15cent per stukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer besteld Jimbo?
[..]
Gewoon volledig annuleren, eventueel bij paypal een claim indienen voor een product dat niet overeenkomt met de omschrijving (nep dus). Maar als ik jou was zou ik helemaal niet meer in zee gaan met die knakker.
Dat zou wat zijn, genaaid worden met een boete omdat zij er een logo op rammen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
twee merkloze zonnenbrillen voor 15cent per stuk
Ze zullen er wel weer een merkje op geplakt hebben ofzoIk haal voortaan wel weer lales in nederland, de rekken bij de etos hebben die dingen ook voor 5eur hangen
scheelt me t gezeik weer
Daar moet je wel goed op letten. Ik had begrepen dat sommige iPhones niet helemaal hiermee overweg kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik gebruik een losse:
[ afbeelding ]
Misschien toch maar een bluetooth-ding keer bestellen, gewoon voor onderweg met m'n iPhone.
Prijzen zijn inderdaad uiteenlopend. Voor zover ik weet zijn er niet zoveel verschillen. Ik heb de laatste versie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:46 schreef Downstar het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar zon adaptertje, al waren ze voorheen inderdaad wel wat duurder..
echter, moet je wel opletten welke versie je neemt, qua ondersteuning van aantal modellen etc.
V1.5 is volgens mij de laatste en tevens het duurste..
Volgens mij zijn er op ondersteunende modellen na, geen verschillen met vorige versies ofwel?
iPad kan ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Daar moet je wel goed op letten. Ik had begrepen dat sommige iPhones niet helemaal hiermee overweg kunnen.
Haha, zo'n ouwe lul ben ik ook weer niet. Ik heb nog met haarstyle eilandje, in Nikes en Australian rondgelopen hoor. RTC, Thunderdome posters/flyers op m'n deur geplakt. Gabbers United vlag hangen. Ik en m'n matties waren geïnspireerd om gabber te zijn omdat er van die coole gasten op een bankje hingen bij het voetbalveldje in de buurt. Zelf waren we 11 ofzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef N22 het volgende:
[..]
Het is ook de bril van Lennon uiteraard. Maar in de hoogtijdagen de gabbercultuur behoorde het lennonbrilletje tot de standaarduitrusting van de gabber. Daarnaast ben jij wat ouder dan ik denk ik, dus vandaar dat ik die connectie eerder met de jaren '90 leg.
Fuck hé, ik dacht ook het eerst aan Lennon.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef N22 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:05 schreef rene90 het volgende:
Is er eigenlijk een soort android app waarbij je China trackings kan toevoegen en dat je een melding krijgt als de status is gewijzigd ofzo? 17track uit de playstore is kut, werkt niet fatsoenlijk en komt gelijk bagger mee.
Bron: OP.quote:Probeer ook eens deze Android-apps:
TrackPack • TrackChecker • Package Buddy
Haha butterfingers! Ja in amsterdam zuid oost bij oriental(soort van chinese groothandel). Daar hebben ze altijd veel geimporteerd snoep en repen van over de hele wereldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:19 schreef J.B. het volgende:
[..]
Mocht iemand weten waar je in Nederland ergens Nestlé Butterfingers kunt kopen houd ik me aanbevolen...
Disclaimer: Blijft waarschijnlijk geen jaar meer zo simpel, perfect en advertentieloosquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Downloaden naar je desktop en dan uploaden naar www.imgur.com .
Mooi dingetje, dat flikker je in een stuk vlees en bij een bepaalde temperatuur is het vlees gewoon goed? (linkje?)quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Disclaimer: Blijft waarschijnlijk geen jaar meer zo simpel, perfect en advertentieloos
Vandaag binnen:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nu nog hopen dat hij niet smelt in de oven
Linkjequote:Op woensdag 5 maart 2014 11:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mooi dingetje, dat flikker je in een stuk vlees en bij een bepaalde temperatuur is het vlees gewoon goed? (linkje?)
Tja, wat wil je er mee doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:49 schreef kovenant het volgende:
iemand een idee waar je een goede wifi IP cam kan bestellen bij een van de webshops ?
heb lightinthebox wel gezien maar alleen 14 euro verzend kosten, schiet niet echt op...
tsja wat doe je met een IP cam,quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, wat wil je er mee doen? Moet hij draaibaar zijn? Vast en voor wat voor prijs.
Goed =/= goedkoopquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:44 schreef kovenant het volgende:
[..]
tsja wat doe je met een IP cam,
mag draaibaar hoeft niet
neerzetten / vastschroeven niet echt boeiend.
prijs nou dat is dus beetje afhankelijk van wat hij kan.
euro of 30
Tja, negatief wordt ook niet altijd geplaatst bij die sites weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:59 schreef kovenant het volgende:
mjah vaak wel.
alleen dat model is ook in gebruik door verschillende merken (zo ook lightinthebox heeft er zo een te koop) alleen maar positieve reacties.
Nou dan voldoet zoiets welquote:http://www.lightinthebox.(...)art-wit_p209046.html
maar wat ik er echt mee wil , is kinderkamer in de gaten houden.
moet via web interface bereikbaar zijn
dus niet echt al teveel bijzonders
is dat een hint ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:33 schreef RobertNL het volgende:
Heb zelf nog een HD model staan waar ik niets mee doe.\
Nee, die valt buiten je budget gok ik zoquote:
Zit ik nu fout of waren die vorig jaar veel goedkoper? Dacht dat ik er toen een paar van 35 dollar all incl heb zien staanquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef davedavy het volgende:
Ik heb die Tenvis van 30¤ al 1 jaar buiten hangen; weliswaar onder een afdak maar werkt nog prima. Beeld kan er mee door
Waar gekocht? En hoe doet ie het? Ben ook nog naar een goede (maar niet te dure) op zoek.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Polarisatiefilter is binnenmisschien vanmiddag meteen testen
Goedkoper niet, maar de Aldi had ook zoiets in de aanbieding vorige week, voor 50 euro... Kost iets meer, maar dan heb je hem (hopelijk) wel direct, en als het niks is kun je die zo weer inleveren en je geld terugkrijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:48 schreef nlmx5 het volgende:
Iemand die een beter adres weet goedkoper met verzenden voor die light in the box ip cam??
Gewoon een Fotga halen, op eBay (Fotocola of een andere store).quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waar gekocht? En hoe doet ie het? Ben ook nog naar een goede (maar niet te dure) op zoek.
Een tip: check de C1000. Deze verkopen de Grape Mentos ook met enige regelmaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef davedavy het volgende:
Aangezien ze hem hier bij de Xenos niet meer hadden maar in Japan zelf besteld voor deze afzetprijs:
http://napajapan.net/Product.asp?product=148
Edit:
Dafuq, het word in Nederland gemaakt?
Maker: Perfetti Van Melle Breda, Holland
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2c7c65e635
Neuh, verslaafd niet echt, ik zit nu een beetje om me heen te kijken of ik ook iets nodig heb. Ik was altijd een beetje huiverig met Chinese webshops, maar dat valt me behoorlijk mee. (totdat de douane gaat zeiken). Ik heb afgelopen zondag voor het eerst wat besteld, is natuurlijk nog niet binnen, maar heb vanavond al weer wat besteld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon een Fotga halen, op eBay (Fotocola of een andere store).
@ .Neovo. Ah, nog een verslaafde erbij. Wij doen dit ook al langer dan een paar maandjes.
Ja, zo begint een verslaving.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Neuh, verslaafd niet echt, ik zit nu een beetje om me heen te kijken of ik ook iets nodig heb. Ik was altijd een beetje huiverig met Chinese webshops, maar dat valt me behoorlijk mee. (totdat de douane gaat zeiken). Ik heb afgelopen zondag voor het eerst wat besteld, is natuurlijk nog niet binnen, maar heb vanavond al weer wat besteld.
Ik zit wel onder de 20 euro, tot 22 euro kun je belastingvrij invoeren toch? Zien we dan wel.
In de Nederlandse winkels was ik wel een vermogen kwijt geweest denk ik.
Ah, vervelend, ook verdere schade?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef revpolen het volgende:
aangezien iemand anders me car dvd player ook mooi vond en deze weg nam zonder het te vragen... morgen komt er een nieuwe binnen! ( simpelere... andere had GPS en DVB-T)
http://www.lightinthebox.(...)-sd-usb_p834543.html
moet nu alleen nog kijken hoe ik de rekening van die oude kan insturen naar verzekering
Nou dit zijn dingen die ik wel vrij vaak gebruik (geen RC toys of ander speelgoed), maar een usb kabeltje, en verschillende dingen voor een computer netwerk (RJ45 plugs, tang, tester, etc)quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, zo begint een verslaving.'Nee hoor, ik kan stoppen wanneer ik wil' - 'ik heb toch niet echt iets nodig'.
Wij hebben sinds kort deze van Ikea.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:05 schreef rene90 het volgende:
Mooi dingetje, dat flikker je in een stuk vlees en bij een bepaalde temperatuur is het vlees gewoon goed? (linkje?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |