Sugarmama.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dude.. Klus je bij als man-hoer, of hebbie gewoon een erg leuk betaalde baan..?
Great line, zal het m'n PR Team eens zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht van jou dan wel een mailconversatie in de trend van dit:
"ik reclame maak jouw, jij mij kolting geef"
Nice.quote:
Vrouwen gaan voor jou op de vlucht....quote:Op zondag 2 maart 2014 00:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dude.. Klus je bij als man-hoer, of hebbie gewoon een erg leuk betaalde baan..?
Is hun piloot!quote:
op banggood staat ook veel visspulquote:Op zondag 2 maart 2014 11:33 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb gisteren via ebay 72 onderlijnen, 10 rubberen visjes, 70 haakjes, 100 swivels en een onthaker gekocht. Al met al kostte het me maar een 10tje, waar het in de dierenwinkel al gauw 50 euro kost
Mooi weer er bij ookquote:Op zondag 2 maart 2014 10:14 schreef Magneet het volgende:
Ik heb net met de RC boot gevaren, echt wel lachen hoor.
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vrouwen gaan voor jou op de vlucht....
[..]
Is hun piloot!
heb het met m'n flipcam opgenomen en net de 'lege' stukken eruitgehaald. Doe hem straks wel uplloadenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mooi weer er bij ook![]()
Alvast een sneak-peak voor ons?
Wil je checken of je vriendin vreemd gaat?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Is dit http://www.tracking-syste(...)ps-tracking-key.html ook te koop via een Chinese webshop?
Nee man is voor mijn Meth labquote:Op zondag 2 maart 2014 12:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wil je checken of je vriendin vreemd gaat?
Thanksquote:Op zondag 2 maart 2014 12:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon bij chinaprices.us zoeken op gps track, genoeg opties
Nice, waar heb je 'm weg?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:10 schreef Magneet het volgende:
de boot:
wil er wel nog at meer mee klooien
Ik haal zelf genoeg spul uit China hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
China spul is gewild, zolang de mensen het zelf maar niet hoeven te halen
Was algemeen bedoeld en niet persoonlijk richting jouquote:Op zondag 2 maart 2014 13:39 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik haal zelf genoeg spul uit China hoor.
Als Rene er toch niets mee doet, dan kan ik hem net zo goed overnemen toch?
lekker achter de eendjes aanquote:Op zondag 2 maart 2014 13:10 schreef Magneet het volgende:
de boot:
Ja inderdaad, het enige wat ik vreemd genoeg bijna niet kan vinden is lood. Maar ik denk dat dat te maken heeft met het gewicht ervan.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
op banggood staat ook veel visspul
ook wel mooie setjes met 30 blinkertjes/spinners enzo
voor 10 euro.
in NL betaal je al gauw 2,75-3 euro voor 1 stuk
http://www.banggood.com/Wholesale-Fishing-c-1760.html
Ah oke, ik dacht dat je op de koper van die quadcopter doelde (dat ben ik dusquote:Op zondag 2 maart 2014 13:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Was algemeen bedoeld en niet persoonlijk richting jou
Hangt van de verkoper af, je moet aliexpress zien als een soort ebay / marktplaats voor ''professionele'' verkopers. Kan nu dus maximaal nog 12 dagen duuren voordat ze versturenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:35 schreef redboyke het volgende:
ik snap aliexpress niet goed. ik heb iets besteld maar hoe lang duurt het voor het verzonden word:
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel zo'n boot hebben maar dan staan er gelijk een groep irritante bontkraagjes erbijquote:Op zondag 2 maart 2014 13:10 schreef Magneet het volgende:
de boot:
ok thx ben altijd zo ongeduldig als het op china aankomt.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hangt van de verkoper af, je moet aliexpress zien als een soort ebay / marktplaats voor ''professionele'' verkopers. Kan nu dus maximaal nog 12 dagen duuren voordat ze versturen.
Als je terug gaat naar de order zie je dit figuur staan [ afbeelding ], klik er op en chat met de verkoper (en vraag wanneer het verzonden word).
3,5 dag mag ik hopen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:49 schreef RobertNL het volgende:
Kan nu dus maximaal nog 12 dagen duuren voordat ze versturen
neuh in een dorpje. Het is daar wel een plek waar veel hangjeugd hangt maar om 10 uur smorgens op carnavalszondag zie je die daar nog nietquote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n boot hebben maar dan staan er gelijk een groep irritante bontkraagjes erbij![]()
Blijkbaar woon jij niet in de ghetto
Verkochten ze ook geen tasers in China?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n boot hebben maar dan staan er gelijk een groep irritante bontkraagjes erbij![]()
Blijkbaar woon jij niet in de ghetto
Maar dat trekt weer andere aandacht van mannen in het flikkergroen in dat park... kan ik gaan rennenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Verkochten ze ook geen tasers in China?![]()
Beter oplossing: Gewoon een grote dildo kopen, formaat paard. Meenemen in de weekendtas die je mee het park in neemt met je RF bootje. Komen er een paar van die gassies aan, ding beetpakken en er achteraan rennen terwijl je je eigen broek demonstratief openknoopt.. Homofoob als ze zijn, blijven ze wel uit de buurt voortaan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |