SPOILER: Meer webshops...2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Discount2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trading markets2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao/Tmall2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kleurrijk zeg..quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:24 schreef shiznuts het volgende:
Another day, another China delivery.Vsonic GR07 Bass edition & NuForce NE-600M.
[ afbeelding ]
Nette verpakking! Ben benieuwd hoe ze klinkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:24 schreef shiznuts het volgende:
Another day, another China delivery.Vsonic GR07 Bass edition & NuForce NE-600M.
[ afbeelding ]
Voor jezelf gekocht Shizquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Ff iets anders, hè.Die chinezen ook:
Via http://sourcefed.com/china-is-selling-you-lies/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chinese corset advertisement
gelijk een doos besteld. (hoi douane vriendjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Ff iets anders, hè.Die chinezen ook:
Via http://sourcefed.com/china-is-selling-you-lies/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chinese corset advertisement
Alsjeblieft niet élke vrouw...quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit zou een standaard accessoire in iedere vrouw dr kast moeten zijn
Waar ga je hem weghalen en voor welke prijs?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:52 schreef redboyke het volgende:
ik ga wss die GPD G5A bestellen denk ik heb dit gezien:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Episode 25 : la GPD G5A
Misschien nog een tip voor je (en anderen)?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar ga je hem weghalen en voor welke prijs?
Vandaag weer 2 overhemden binnengekregen van www.itailor.com
Topkwaliteit weer, en goede pasvorm.
Ik had een ander overhemd besteld die niet goed was, maar dat kwam omdat ik zelf de maat te ruim had genomen (ik bleef maar groeien, maar door een blessure zakt het nu af dus is ie te groot)
Echt een aanrader voor mensen die een goed op maat gemaakt overhemd willen hebben voor 45 euro inclusief verzenden (33euro voor special deals).
De spijkerbroek die ik van hun heb laten verzenden is niet echt denderend. Dunne stof, en niet echt een pasvorm. Deze wordt dus ook als klusbroek gebruikt nu.
Twijfel nog om een pak op maat te laten maken door hun.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien nog een tip voor je (en anderen)?
Tja, heb verder geen ervaring met die tent en €5 is niet veel, maar ik dacht 'laat ik het i.i.g. vermelden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Mehdie paar euro verschil...
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm ziet er goed uit, Kost zowat net zoveel als eentje die niet op maat is gemaakt. Denk ik ook maar eens 1tje gaan bestellen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik had een ander overhemd besteld die niet goed was, maar dat kwam omdat ik zelf de maat te ruim had genomen (ik bleef maar groeien, maar door een blessure zakt het nu af dus is ie te groot)
Echt een aanrader voor mensen die een goed op maat gemaakt overhemd willen hebben voor 45 euro inclusief verzenden (33euro voor special deals).
Ja uiteraard bedankt voor de moeite!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, heb verder geen ervaring met die tent en €5 is niet veel, maar ik dacht 'laat ik het i.i.g. vermelden.![]()
Maar Shiz stopt mij in z'n koffer als hij straks naar de beurs in Hong Kong gaat; gaan we op de terugweg even lang Bangkok om daar voor een prikkie een maatpak (of een paar) te halenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hm ziet er goed uit, Kost zowat net zoveel als eentje die niet op maat is gemaakt. Denk ik ook maar eens 1tje gaan bestellen!
heb hem op geekbuying gekocht was iets van 107$ met coupon heb ook dropshipping gepakt en een of andere vage insurance dat erbij zit?ik laat wel iets weten als ik hem aankrijg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De spijkerbroek die ik van hun heb laten verzenden is niet echt denderend. Dunne stof, en niet echt een pasvorm. Deze wordt dus ook als klusbroek gebruikt nu.
Tevens telefoonhoesje voor mijn HTC One X van ebay binnen.
De 18e besteld. 9 dagen dus, erg netjes!
Nice net even ermee zitten spelen(de itailor custom design ding). Eens een overhemd bestellen om te proberen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tevens telefoonhoesje voor mijn HTC One X van ebay binnen.
De 18e besteld. 9 dagen dus, erg netjes!
Ik zelf dus nog niet, pakken gaan vanaf 119 euro meen ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice net even ermee zitten spelen(de itailor custom design ding). Eens een overhemd bestellen om te proberen.
Heb jij(of iemand anders hier) ook al eens een pak daar op maat besteld? Zo'n driedelige voor 229 is namelijk best interessant.
haal je zelf zulk soort spul al uit china xDquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:27 schreef rene90 het volgende:
Voor mensen die het zoeken, prima kwaliteit:
http://www.buyincoins.com/item/28342.html
Vandaag binnen gekregen (7-2 shipped).
Klopt goedkoopste versie is 119, maar ik zat naar de duurste te kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zelf dus nog niet, pakken gaan vanaf 119 euro meen ik.
Zit er wel sterk aan te denken om dit een keer te proberen... misschien over twee weken.
Ik check gewoon waar het het goedkoopst is, deze kost 10 euro hier in Nederland, dus 8 dollar met verzenden is primaquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
haal je zelf zulk soort spul al uit china xD
welkom bij de elite groep china shoppers
Je hebt gelijk, die dingen zijn nog duurder dan ik dacht..quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik check gewoon waar het het goedkoopst is, deze kost 10 euro hier in Nederland, dus 8 dollar met verzenden is prima
Hij kan beter mij in zijn koffer stoppenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar Shiz stopt mij in z'n koffer als hij straks naar de beurs in Hong Kong gaat; gaan we op de terugweg even lang Bangkok om daar voor een prikkie een maatpak (of een paar) te halen
Monkeybrain in Bangkok; dat zijn nou de zaken waar ik de details niet van wil wetenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:19 schreef monkeybrain het volgende:
Hij kan beter mij in zijn koffer stoppen![]()
Dan gaan er betere zaken gebeuren in Bangkok en dan kan hij gelijk zijn 4k camera uittesten
[ afbeelding ]
Nope, hier ook niet ontvangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Monkeybrain in Bangkok; dat zijn nou de zaken waar ik de details niet van wil weten...
Oh, en je plaatje doet het niet, gelukkig denk ik...
Ik zal trouwens vast niet de enige zijn die zijn $0.01 zaklampje van T-mart van november nooit ontvangen heeft? Kan me overigens ook niets schelen; klotelampje wat niets waard is.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Monkeybrain in Bangkok; dat zijn nou de zaken waar ik de details niet van wil weten...
Oh, en je plaatje doet het niet, gelukkig denk ik...
Ik zal trouwens vast niet de enige zijn die zijn $0.01 zaklampje van T-mart van november nooit ontvangen heeft? Kan me overigens ook niets schelen; klotelampje wat niets waard is.
Shaolin shoppers dan dus. hè.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
haal je zelf zulk soort spul al uit china xD
welkom bij de elite groep china shoppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop