abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:54:02 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137482437



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:55:04 #2
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137482464
Voor mensen die een donkergrijs maatpak willen bestellen.

Nu bij itailor voor maar 99 euro.

Couponcode: isuitpromo
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:56:36 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137482507

Nogmaals alle coupons van BIC:
quote:
ALL5OFFBIC = 5% off all site.
COMCABAD6 = 6% coupon for all Computer Cables & Adapters items.
6CLOTHESWO = 6% coupon for all Women's Clothing items.
WAJULY8BIC = 8% coupon for all Jewelry & Watches.
BUY30GET2OFF = 2$ korting bij min 30$ besteden.
Het loont overigens wel om een keer te draaien, al twee coins binnen hier :)
Rad blijft tot 10/03

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 07-03-2014 14:02:11 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137485748
Als ik bijvoorbeeld wat leuks zoek op alieexpress is het dan vertrouwd om gewoon iets te bestellen uit de producten waar het meeste orders voor zijn gedaan? Of juist op andere manier zoeken?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:14:31 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137486796
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:39 schreef nlmx5 het volgende:
Als ik bijvoorbeeld wat leuks zoek op alieexpress is het dan vertrouwd om gewoon iets te bestellen uit de producten waar het meeste orders voor zijn gedaan? Of juist op andere manier zoeken?
Uit de OP:
quote:
AliExpress ( www.aliexpress.com ) is een soort internationale eBay voor bedrijven en handelaars die handel bedrijven met particulieren en kleine bedrijven. Net als eBay heeft AliExpress een feedbacksysteem en kopersbescherming. Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kort gezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt. Er zijn op AliExpress een aantal shops die opvallen door hun grote assortiment en goede service. Voorbeelden daarvan zijn: Elijah Store • UGoodBuy • Eternal Team • Grace Team • Grace Top Trade en Grace Intl . Natuurlijk zijn er op AliExpress wel meer betrouwbare handelaren te vinden, het helpt dan ook om naar de feedback die zo'n store heeft gekregen te kijken: hoeveel mensen voor jou daar succesvol hebben ingekocht en wat hun waardering was.
Je wilt natuurlijk het liefste zo goedkoop mogelijk uit zijn (sorteren op 1 piece only en laagste prijs eerst). Gelukkig willen andere mensen dat ook en is de goedkoopste optie waarschijnlijk ook het meeste besteld geweest.

Is iets zo verdacht goedkoop dat het eigenlijk onrealistisch is (zeg maar wat, een toffe quadcore smartphone voor 30 USD) en de handelaar heeft geen of weinig bestellingen op z'n naam staan (<50 ofzo), dan moet je je afvragen of je die gok wilt wagen. Je hebt altijd nog escrow-bescherming, maar wil je het echt zo ver laten komen en nodeloos lang laten doorslepen als je dat op voorhand al kunt voorkomen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137487030
wat is het voordeel van zulke sokken?
http://www.buyincoins.com/item/40917.html
:]
  roze vrijdag 7 maart 2014 @ 16:33:23 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137487455
Ik had 8 euro op mijn paypal staan schijnbaar dus heb even wat kleine dingen gekocht op Ebay, dingen die al mijn watchlist stonden:

- 2 Armbandjes
- Piloten zonnebril
- Roze zonnebril
- Etui voor in mijn tas
- Spiegeltje voor in die etui

En ik verwacht binnen een week nog mijn telefoonhoesje
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:45:46 #8
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137487857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef wootahH het volgende:
wat is het voordeel van zulke sokken?
http://www.buyincoins.com/item/40917.html
Dat gewone sokken niet in die speciale toeshoes (van Vibram, Adidas, Fila e.d.) passen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137496762
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor mensen die een donkergrijs maatpak willen bestellen.

Nu bij itailor voor maar 99 euro.

Couponcode: isuitpromo
Heb jij trouwens pics van je overhemd? Bevalt de kwaliteit een beetje en de pasvorm?
pi_137497321
Mijn pakketje is vrijgegeven door de douane blijkbaar, zonder brief / whatever dus ik neem aan dat ze het hebben geopend en zelf hebben ingeschat dat het een waarde onder de 20 euro heeft. De Chinees had een zwarte stick opgestuurd als het goed is, had nog even gechat en hij had er één gevonden die nog zwart was.

Het zal alleen niet door de brievenbus passen, hoe de neuk krijg je een usb stick bijna 600 gram :')?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:12:58 #11
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137497400
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Heb jij trouwens pics van je overhemd? Bevalt de kwaliteit een beetje en de pasvorm?
Wil je een foto dat ik ze draag, of zoals ze geleverd worden?
Of wil je dat ik gewoon wat foto's schiet van de algehele kwaliteit?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:13:02 #12
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_137497403
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 01:27 schreef Xetran het volgende:

[..]

Zijn die niet fake dan? De echte kan je namelijk nergens voor die prijs die de Chinezen ervoor vragen krijgen..
Eerlijk gezegd geen idee! Kreeg de mijne binnen in keurige cellofaan. Tips om te bekijken of dit echt is?
Wist niet dat dit een "bekend" merk was
Aigh aigh Captain!
pi_137497494
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wil je een foto dat ik ze draag, of zoals ze geleverd worden?
Of wil je dat ik gewoon wat foto's schiet van de algehele kwaliteit?
Liefst dragend en de kwaliteit als dat mogelijk is natuurlijk, Neem je tijd :P
Dan ga ik er namelijk ook eens een overhemd van bestellen ben wel benieuwd dan (Zoals ik laatst al zag staan "You can look like a million bucks in a 100$ suit and look like 10$ in a 3000$ suit" de fit is toch #1 prioriteit. :D)
pi_137498132
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Liefst dragend en de kwaliteit als dat mogelijk is natuurlijk, Neem je tijd :P
Dan ga ik er namelijk ook eens een overhemd van bestellen ben wel benieuwd dan (Zoals ik laatst al zag staan "You can look like a million bucks in a 100$ suit and look like 10$ in a 3000$ suit" de fit is toch #1 prioriteit. :D)
ik zou ook graag een pak op maat willen bestellen. een echte businiss pak:P
iemand tips?
-Real power isn't given, it must be taken-
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 21:35:26 #15
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137498235
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef henk3412 het volgende:

[..]

ik zou ook graag een pak op maat willen bestellen. een echte businiss pak:P
iemand tips?
staat veel meuk op taobao :P
15eur heb je dr een
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:36:53 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137498297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef henk3412 het volgende:

[..]

ik zou ook graag een pak op maat willen bestellen. een echte businiss pak:P
iemand tips?
Je kunt ook gewoon eens proberen te lezen natuurlijk, hè. ->
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor mensen die een donkergrijs maatpak willen bestellen.

Nu bij itailor voor maar 99 euro.

Couponcode: isuitpromo
Verder heb je ook gewoon Vögele, C&A, Neckermann, et cetera. :P Alleen is dat dan niet getailored.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137498305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:35 schreef Jimbo het volgende:

[..]

staat veel meuk op taobao :P
15eur heb je dr een
ik zoek die met 6 knopen op voorkant. die kenneth perez ook aan had op fox sports.
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_137498438
zoiets

-Real power isn't given, it must be taken-
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 21:42:41 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137498525
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:40 schreef henk3412 het volgende:
zoiets

[ afbeelding ]
kan je maken op die itailor :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:45:23 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137498638
Piloot worden en dan de strepen erafhalen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137498682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:40 schreef henk3412 het volgende:
zoiets

[ afbeelding ]
Zoals Jimbo zei die kan je het beste op itailor kopen. Dan heb je hem meteen op maat want als je hem in china koopt is hij toch meestal te groot of te klein/de pas vorm zit voor geen meter of het is gewoon slecht prul :P Pakken zijn wel dun had ik gehoord bij itailor.

Of even langs de lokale kleermaker gaan om te kijken of ze dat doen.
pi_137498880
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:46 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Zoals Jimbo zei die kan je het beste op itailor kopen. Dan heb je hem meteen op maat want als je hem in china koopt is hij toch meestal te groot of te klein/de pas vorm zit voor geen meter of het is gewoon slecht prul :P Pakken zijn wel dun had ik gehoord bij itailor.

Of even langs de lokale kleermaker gaan om te kijken of ze dat doen.
die colberts hebben ze niet in china, althans ik heb ze niet gevonden, en ik heb nog nooit bij itailor bestelt, maar hoe zijn de maten daar? vergelijkbaar als nl maten?
-Real power isn't given, it must be taken-
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:03:25 #23
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137499343
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Liefst dragend en de kwaliteit als dat mogelijk is natuurlijk, Neem je tijd :P
Dan ga ik er namelijk ook eens een overhemd van bestellen ben wel benieuwd dan (Zoals ik laatst al zag staan "You can look like a million bucks in a 100$ suit and look like 10$ in a 3000$ suit" de fit is toch #1 prioriteit. :D)







Disclaimer: Heb ook nog een witte, die is hetzelfde... manchettenknopen heb ik apart via ebay besteld. Wanneer je een shirt besteld met gaten hiervoor zal je zelf manchetten moeten regelen.
Het overhemd aangetrokken is uiteraard een indicatie, kwestie van licht etc etc. (foto's gemaakt met HTC One X)

Zelf kies ik altijd voor "euro slim fit"

Hopelijk kan je hier wat mee.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:52 schreef henk3412 het volgende:

[..]

die colberts hebben ze niet in china, althans ik heb ze niet gevonden, en ik heb nog nooit bij itailor bestelt, maar hoe zijn de maten daar? vergelijkbaar als nl maten?
Je kan maten nemen die door hun zijn opgegeven, of gewoon zelf je laten opmeten door een vriend/familielid. Dit laatste heb ik gedaan om de perfecte pasvorm te krijgen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_137499429
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Disclaimer: Heb ook nog een witte, die is hetzelfde... manchettenknopen heb ik apart via ebay besteld. Wanneer je een shirt besteld met gaten hiervoor zal je zelf manchetten moeten regelen.
Het overhemd aangetrokken is uiteraard een indicatie, kwestie van licht etc etc. (foto's gemaakt met HTC One X)

Zelf kies ik altijd voor "euro slim fit"

Hopelijk kan je hier wat mee.

[..]

Je kan maten nemen die door hun zijn opgegeven, of gewoon zelf je laten opmeten door een vriend/familielid. Dit laatste heb ik gedaan om de perfecte pasvorm te krijgen.
Thanks! Ziet er op zich best prima uit moet ik zeggen!
Ook maar eens even wat bestellen dan :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:11:16 #25
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137499625
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:05 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Thanks! Ziet er op zich best prima uit moet ik zeggen!
Ook maar eens even wat bestellen dan :)
Kan het je echt aanraden, voor 45 euro vindt je dat nergens anders.
Het is echt dikke stof.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')