Ik heb geen idee welke afbeelding je wilt plaatsen, maar als hij in je mail staat (via nieuwsbrief oid?) dan kan je het beste een link naar die (openbare) site volgen, en dan de afbeeldingsURL kopieren.quote:
Of facebook, en dan op "alleen ik" en dan die link kopiëren en plakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Downloaden naar je desktop en dan uploaden naar www.imgur.com .
Thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Downloaden naar je desktop en dan uploaden naar www.imgur.com .
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef Rzr101 het volgende:
En nog in bestelling:
Retro brillenhttp://www.banggood.com/L(...)glasses-p-87543.html
• Wat kan je nou voor (nuttige) dingen doen met dat apparaatje?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:11 schreef wihehin het volgende:
[..]
Wat kan je nou voor (nuttige) dingen doen met dat apparaatje? Ik zie hem de laatste tijd heel vaak voorbijkomen, en volgens mij ook eentje die je in het 12V kan doen, wat is het verschil daarin?
Derde, en laatste, vraag: werkt hij met elke auto? (Wij hebben Volvo en Mercedes)
Ik heb je even geholpen, je moet de code die eindigt op .jpg hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Thanks
Hopen dat hij het nu doet:
[ afbeelding ]
Mocht iemand weten waar je in Nederland ergens Nestlé Butterfingers kunt kopen houd ik me aanbevolen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb vaak schijnbaar aparte zooi bij op m'n werk. Krijg ook af en toe opmerkingen in de trant van: "ah, dus jij bent dan zo iemand die zulke zooi daadwerkelijk meeneemt uit de supermarkt en zo? Vroeg me al af wie zulke aparte troep nu daadwerkelijk zou kopen."
Hoog op het nog-eens-vreten/testen-lijstje staan nog deze;
http://www.amazon.co.uk/J(...)=8-3&keywords=kitkat
&
http://www.amazon.co.uk/J(...)=8-2&keywords=kitkat
..maar om het dan daadwerkelijk ergens online in het buitenland te kopen is ook weer zowat. Ben ook nog in the market voor echte goeie, Chinese thee.. Mocht iemand suggesties hebben..
Dankje! Ik dacht even dat het me gelukt was..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb je even geholpen, je moet de code die eindigt op .jpg hebbenEventueel rechtermuisknop op de foto->afbeeldings URL kopieren
Houston, we have contact.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Thanks
Hopen dat hij het nu doet:
[ afbeelding ]
Wat is het typenummer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Dankje! Ik dacht even dat het me gelukt was..
Nou.. Is dat horloge echt 68 dollar waard?
Thanks, vooral de motor- en oliestatus lijken me handig bij de Mercedes (C63=V8, dus die lust wel wat oliequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
• Wat kan je nou voor (nuttige) dingen doen met dat apparaatje?
Foutcodes uitlezen (olie is oud, katalysator lekt + 3000 foutcodes d8ik). En de motor status uitlezen. Handig als je wil weten of hij goed loopt (bijv. als je optrekt: hoe ziet de rpm/snelheid grafiek eruit? Zitten daar rare vervormingen in? Kan duiden op aanstaand onderhoud).
(...)
Let op dat de uit te lezen waardes verschilt per merk/model.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef wihehin het volgende:
[..]
Thanks, vooral de motor- en oliestatus lijken me handig bij de Mercedes (C63=V8, dus die lust wel wat olie).
Wordt ze gewoon weer genaaidquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik lees: 019A -> http://www.aliexpress.com(...)=chenxi+019a&catId=0
Geen idee.. De verkoper heeft mij dit per mail gestuurd. Heb daar ook naar gevraagd maar die doet daar wat vaag over.quote:
Wat heb je nu weer besteld Jimbo?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:
ets, dus dan ligt ie waarsch daar. Erg jammer weer dit
Gewoon volledig annuleren, eventueel bij paypal een claim indienen voor een product dat niet overeenkomt met de omschrijving (nep dus). Maar als ik jou was zou ik helemaal niet meer in zee gaan met die knakker.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:30 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Geen idee.. De verkoper heeft mij dit per mail gestuurd. Heb daar ook naar gevraagd maar die doet daar wat vaag over.
Ik zie ze nog steeds best vaak op feestenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:20 schreef Rzr101 het volgende:
[..]![]()
![]()
Let maar op: 2014, uiterlijk 2015 komt ie terug!
Mooie bak. Ga er maar van uit, dat je met mb veel zal kunnen uitlezen. Premium merken stoppen het graag vol met sensors.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef wihehin het volgende:
[..]
Thanks, vooral de motor- en oliestatus lijken me handig bij de Mercedes (C63=V8, dus die lust wel wat olie).
Het is ook de bril van Lennon uiteraard. Maar in de hoogtijdagen de gabbercultuur behoorde het lennonbrilletje tot de standaarduitrusting van de gabber. Daarnaast ben jij wat ouder dan ik denk ik, dus vandaar dat ik die connectie eerder met de jaren '90 leg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:34 schreef shiznuts het volgende:
Hakkuhbar? Moest aan Lennon denken juist.
Annuleren wil hij niet want hij zegt dat hij het geld nodig heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer besteld Jimbo?
[..]
Gewoon volledig annuleren, eventueel bij paypal een claim indienen voor een product dat niet overeenkomt met de omschrijving (nep dus). Maar als ik jou was zou ik helemaal niet meer in zee gaan met die knakker.
Ik gebruik een losse:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Mooie bak. Ga er maar van uit, dat je met mb veel zal kunnen uitlezen. Premium merken stoppen het graag vol met sensors.
Leesvoer: http://en.wikipedia.org/w(...)Diagnostic_connector
@Shiz, had m ook gevonden met de term "Lennon glasses"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef N22 het volgende:
[..]
Het is ook de bril van Lennon uiteraard. Maar in de hoogtijdagen de gabbercultuur behoorde het lennonbrilletje tot de standaarduitrusting van de gabber. Daarnaast ben jij wat ouder dan ik denk ik, dus vandaar dat ik die connectie eerder met de jaren '90 leg.
Thanks, helaas (nog) niet mijn auto's hoor ;-)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Mooie bak. Ga er maar van uit, dat je met mb veel zal kunnen uitlezen. Premium merken stoppen het graag vol met sensors.
Leesvoer: http://en.wikipedia.org/w(...)Diagnostic_connector
@Shiz, had m ook gevonden met de term "Lennon glasses"
Zo was het niet bedoeldquote:
Do not apply cold water.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier niets meer onderweg... What to buy, what to buy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |