dat is waar, dat zal niet snel gaan, maar als ik een draadje achter het contact kon vinden, had ik 'm wel daarop geknooptquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:53 schreef BlackLining het volgende:
Ja, die zal en wel leeg trekken, maar dat duurt dagen zo niet weken.
Kunt auto's iets vergeten he, beetje kortsluiting, lekstroom, water etc.. Ik zou hem sowieso ff zelf afzekeren.
Ja, het doet best wel pijn nu, en er zit nog strak verband om mijn knie. Dus ik loop echt weer met een gestrekt been nuquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Merk je nog verschil met lopen nu ze er uit zijn?
Ik had de boel gewoon geschakeld op de kentekenplaatverlichting. Die is toch niet heel cruciaal als ie doorslaat, en brandt altijd met contact.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is waar, dat zal niet snel gaan, maar als ik een draadje achter het contact kon vinden, had ik 'm wel daarop geknoopt
Fijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja, het doet best wel pijn nu, en er zit nog strak verband om mijn knie. Dus ik loop echt weer met een gestrekt been nu
Ben benieuwd hoe het morgen of over een week is.
ik had in de koplamp een draad achter het contact gevonden, en daar heb ik 'm gezekerd achter gegooid.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had de boel gewoon geschakeld op de kentekenplaatverlichting. Die is toch niet heel cruciaal als ie doorslaat brandt altijd met contact.
Echt netjes is dat ook niet echt. Nu ik toch de kabelboom aan het opknappen ben, ben ik er een extra gezekerd relais in aan het bouwen zodat ik een losse 12 en 5 volt lijn heb om mijn eigen elektronica aan vast te knopen.
dan de eerste met een zekering daarachter knopen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef Sloggi het volgende:
Dat is allemaal veel te ingewikkeld. Ik wil niet kloten met kabelbomen en het contactslot. Ik wil 'm op mijn accu draaien en het moet werken zonder dat ik een week later een lege accu heb.
Dan ga ik dat doenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan de eerste met een zekering daarachter knopen.
dan zou je eventueel met zo'n plug ook je accu aan de lader kunnen zetten zonder dat je alles los hoeft te slopen. Dat kan met USB niet.
Huh wat laat, jij was twee maanden eerder dan ik geopereerd. Enfin, zal wel aan de behandeld arts liggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Fijn![]()
Bij mij moeten er over een maand waarschijnlijk ook 2 uit
in de beschrijving staat at er een 10A zekering bij zitquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan ga ik dat doen.
Die zekering zit dus niet al 'in' het apparaat? Die moet los worden geďnstalleerd?
Klopt, maar dan kan hij nog wel in het apparaat zitten. Maar dat doet hij dus niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de beschrijving staat at er een 10A zekering bij zit
in de handleiding:quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kan hij nog wel in het apparaat zitten. Maar dat doet hij dus niet.
dus er lijkt een losse zekeringshouder bij te zittenquote:Lieferumfang:
1x Steckdose mit Lenkerschelle, 1x Rändelmutter,
1x170cm Anschlusskabel, 1x Gummieinlage für 22mm
Lenker und 1x Sicherungsbox mit 10 Ampere Sicherung
Eerste motor is gespot! De winter valt hier blijkbaar erg tegen. Er ligt wel sneeuw maar het vriest alleen 's nachts dus het is een en al slush en ijsplaten. Het gevaar zit em er denk ik vooral in dat ze hier niet strooien met zout maar met gravel. Ook met fietsen is het dus soms meer offroaden, ook op het asfaltquote:
Ok. Die zekering moet op de plus? Draadje doormidden knippen en de zekering er tussenin mikken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de handleiding:
[..]
dus er lijkt een losse zekeringshouder bij te zitten
op de plus jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok. Die zekering moet op de plus? Draadje doormidden knippen en de zekering er tussenin mikken?
yupquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok. Die zekering moet op de plus? Draadje doormidden knippen en de zekering er tussenin mikken?
Was het een Alp?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Eerste motor is gespot! De winter valt hier blijkbaar erg tegen. Er ligt wel sneeuw maar het vriest alleen 's nachts dus het is een en al slush en ijsplaten. Het gevaar zit em er denk ik vooral in dat ze hier niet strooien met zout maar met gravel. Ook met fietsen is het dus soms meer offroaden, ook op het asfalt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Weet iemand in het noorden van het land een plek waar ik mijn carbs van de gs500 goedkoop kan laten afstellen? Hij loopt net niet lekker nu (houdt eerst een halve seconde in en gaat daarna pas "als de bliksem") Moet eigenlijk alleen een afr meter hebben en dan moet ik het toch goed kunnen afstellen?
Of met een colortune bougie? (afr meter is wel beter)
Dan nog even de carbs synchroniseren en dan moet het goed zijn
Ja wil het eigenlijk wel 'perfect' afgesteld hebben, is met zo'n meter ook heel weinig werk geloof ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moet het goed, of moet het perfect?
Je kunt door te rijden een bij te houden bij welke toerentallen hij wat doet ook vrij accuraat afstellen met een goeie handleiding erbij. Veel werk, dat wel, maar leerzaam en graties.
Ik zou zeggen, zet je gasnaalden eens een tandje hoger en check even voor valse lucht.
Ok, ik tril nu namelijk nogal van mn motor af als ik lang op de snelweg rij, dus ik hoop dat dat dan wat beter wordt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:21 schreef Maegrim het volgende:
tot de 150 rijdt ie prima, daarboven ga je het voelen
Mwa, blijft veel werk. Testbank run, carbs eruit, aanpassen, carbs erin, testrun, carbs eruit, aanpassen, carbs erin, testrun etc tot je tevreden bent. Met een beetje geluk de eerste keer goed, met een beetje pech heb je 10 runs nodig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
[..]
Ja wil het eigenlijk wel 'perfect' afgesteld hebben, is met zo'n meter ook heel weinig werk geloof ik.
Beter vasthouden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:22 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ok, ik tril nu namelijk nogal van mn motor af als ik lang op de snelweg rij, dus ik hoop dat dat dan wat beter wordt.
Kon je niet onder algehele narcose?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Huh wat laat, jij was twee maanden eerder dan ik geopereerd. Enfin, zal wel aan de behandeld arts liggen.
De operatie was wel echt anders dan de vorige keer, toen was het natuurlijk een spoedopname en komt alles over je heen. Nu moet je echt naar het ziekenhuis, bij de afdeling melden, "ja hoi ik word vandaag geopereerd". Daarna omkleden, naar de OK gereden worden (terwijl je prima kunt lopen
) en een ruggenprik krijgen. Dat doet niet echt pijn, maar het is wel echt een kutgevoel. Na een kwartier voel je je benen ook echt niet meer. Toen ik net in OK lag, dacht ik dat mijn benen gewoon tegen elkaar lagen, maar toen ik mijn ogen open deed zag ik dat de dokter mn rechterbeen een meter de lucht in hield
dan duurt het ook ff een seconde voor je je realiseert dat dat jouw been is.
Daarna moet je een aantal uur op de afdeling bijkomen, omdat het gevoel weer terug moet komen. Bij mij was dat heel snel, ik was aan het eind van de ochtend geopereerd en om half vijf mocht ik naar huis. t Schijnt dat het bij mannen altijd lastig is om weer de eerste keer te pissen, maar ik had er echt totaal geen problemen mee, zustertjes waren helemaal verbaasd
Ik laat binnenkort wel weten hoe lang ik er echt nog last van heb.
Vandaag hier ook, 110 reed ik op een 100 weg... Kerel voor mij was nogal stevig van formaat en zat gewoon redelijk relaxed op die motor had ik het idee, was ook amper van zijn rechte lijn aan het wijken...quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:22 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ok, ik tril nu namelijk nogal van mn motor af als ik lang op de snelweg rij, dus ik hoop dat dat dan wat beter wordt.
Kan ook aan je helm liggen, ik had eerst een Shark openline, die was niet zo aerodynamisch geloof ik (maakte ook super veel lawaai)quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vandaag hier ook, 110 reed ik op een 100 weg... Kerel voor mij was nogal stevig van formaat en zat gewoon redelijk relaxed op die motor had ik het idee, was ook amper van zijn rechte lijn aan het wijken...
Waar ik daarentegen... gewoon naar voren ging leunen om niet al te veel wind op te vangen terwijl mijn hoofd hevig aan het schudden was en de motor ook
Life is unfair
Nja was op lesmotor haha...quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Kan ook aan je helm liggen, ik had eerst een Shark openline, die was niet zo aerodynamisch geloof ik (maakte ook super veel lawaai)
Heb nu een Nolan N104, echt veel beter <3
Dat was wel echt kut ja, vooral aan het begin... dan kun je nog wel een beetje je spieren aansturen maar er gebeurt gewoon niks :x als je gevoel echt helemaal weg is, valt het juist wel weer mee. Maar had af en toe wel ff een klote momentje ja, ben bij vlagen ook wel een controlfreak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kon je niet onder algehele narcose?
Ben zelf nogal een redelijke "control freak" van mijzelf haha, ik moet er niet aan denken dat ik volledig bij kennis ben maar mijn onderlichaam niet meer voel... Volgens mij draai ik dan helemaal door.
Knap dat je dat kon!
Buiten dat ook gewenning. Je nek wordt vanzelf een stuk sterker. Had in het begin ook dat ik dacht dat ik eraf ging waaien. Inmiddels zonder het in de gaten te hebben 150 met open vizier.. Alles went.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Kan ook aan je helm liggen, ik had eerst een Shark openline, die was niet zo aerodynamisch geloof ik (maakte ook super veel lawaai)
Heb nu een Nolan N104, echt veel beter <3
It really ties the bike together?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik blijf dat een mooie ruitje vindenmaakt de boel echt áf.
Tot de 150 rijd je ook prima zónder ruitjequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:21 schreef Maegrim het volgende:
tot de 150 rijdt ie prima, daarboven ga je het voelen
Die idd, die hoge zijn geen porum.quote:
zodra jij eens zonder 5 pillen de dag door komtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tot de 150 rijd je ook prima zónder ruitje![]()
Ik zou het verschil wel eens willen voelen; wanneer gaan we meeten?
Die lage anders ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die idd, die hoge zijn geen porum.
De liner van die helm heeft even tijd nodig om zich naar je hoofd te vormen. Rij er even een dag of twee mee rond een kijk dan nog eens. Weet vrij zeker dat ie dan al beter past.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag mijn nieuwe helm binnen gekregen.
Hetzelfde merk/type en maat als mijn vorige helm (Shark Evoline)
Vreemd genoeg is de nieuwe helm net te krap.
En nee mijn hoofd is niet dikker geworden, want de oude past perfect.
Nihilists, dude.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:56 schreef Tunafish het volgende:
[..]
It really ties the bike together?
Toch moet de helm bij het begin in ieder geval al geen druk geven op je hoofd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De liner van die helm heeft even tijd nodig om zich naar je hoofd te vormen. Rij er even een dag of twee mee rond een kijk dan nog eens. Weet vrij zeker dat ie dan al beter past.
Da's al snel, want ik zit al op 4quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Maegrim het volgende:
[..]
zodra jij eens zonder 5 pillen de dag door komt
Smaken verschillen. Ik vind het juiste kuipruitje best aardig om te zien, maar ik vind zonder ook mooiquote:
Hij heeft toch een mooie kofferquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Dekatria het volgende:
Waar anders ga je de wegenvignetten plakken, denk ik dan.
Hij zei dikker, niet langerquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch moet de helm bij het begin in ieder geval al geen druk geven op je hoofd.
Dan is het niet goed niet.
Waar zie jij een koffer? Das mn helmquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft toch een mooie koffer.
Al hoort dat verdulleme ook niet op een naked!
Zouden ze eigenlijk op je helm mogen?
Moeten op het voertuig, helaas. Maar om ze dan op je tank e.d. te doen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft toch een mooie koffer.
Al hoort dat verdulleme ook niet op een naked!
Zouden ze eigenlijk op je helm mogen?
denk dat ze de vakantiekoffer bedoeldquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:33 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Waar zie jij een koffer? Das mn helm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh het ging niet over mij dus :pquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef Maegrim het volgende:
[..]
denk dat ze de vakantiekoffer bedoeld
[ afbeelding ]
Zit dat ding echt zo hoog? Jeuzesquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef Maegrim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef Maegrim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Met die constructie moet je nog serieus in de gaten gaan houden of je wel door de tunnels heen past zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
als dat zon blauw plastieken ding is gelijk weggooien en een fatsoenlijke waterdichte kopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de handleiding:
[..]
dus er lijkt een losse zekeringshouder bij te zitten
druk aan de klus weer zie ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef BlackLining het volgende:
Zo, M7 reparatiesetje is ook binnen. Kan ik eindelijk het dolle schroefdraad onder het kleppendeksel fixen zodat ie geen olie meer zweet
Idiote maat wel dat M7. Zal wel iets Japans zijn
Tevens tweedehands compressiemeter op de kop getikt. Ik verdenk de zuigerveer in cilinder nummer vier van lekken. Ff opmeten, zo nodig gaat die meteen vervangen worden. Heb nu toch al de distributieketting open, dus de cilinders eraf is ook geen enorme klus meer.
Neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
druk aan de klus weer zie ikis je deksel er nou al eens?
mijn pa had al eens een pakketje dat vanuit duitsland in zuid afrika terecht kwam en uiteindelijk terug naar duitsland ging alvorens het in nederland terecht kwamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee
Duurt me toch een partij lang dat..
Net maar gemaild voor een tracking number van die zending. Denk dat ie ergens is blijven steken..
Fucks sakequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn pa had al eens een pakketje dat vanuit duitsland in zuid afrika terecht kwam en uiteindelijk terug naar duitsland ging alvorens het in nederland terecht kwam
Mooie sokken welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Voor de liefhebber, een GoPro Hero 3:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Geen idee of het goedkoop is.
Doppenset ziet er wel interessant uit, voor af en toe sleutelen aan mn motor. Of hebben mensen hele negatieve ervaringen met deze set?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)/Offerdate.htm?id=92
De 3+ voor 350 eur is zeker wel goedkoop. Maar niet echt aerodynamisch. Ik moet nog een nieuwe helmcam kopen. Denk dat ik de Drift Ghost-S ga kopen. GoPro is mooi, maar het is niet de enige goeie cam. Ze hebben wel een grote fanbase.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Voor de liefhebber, een GoPro Hero 3:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Geen idee of het goedkoop is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef BlackLining het volgende:
Lolkwam met thuis, lag er een briefje dat PostNL aan de deur was. Pakketje lag een huis verder. Ik daar aangebeld, zegt mijn buurvrouw ja er ligt hier ook al een week een DHL pakketje voor je
geen briefje in de bus gehad of wat dan ook.
[ afbeelding ]
Hiermee kan ik in ieder geval het motorblok weer starten. Moet alleen nog even bedenken hoe ik de Bandit ga vertellen dat ik nieuwe knippers voor hem heb, ik ben bang dat ie zich bedrogen voelt
Geen Haribo-snoeppiesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef BlackLining het volgende:
Lolkwam met thuis, lag er een briefje dat PostNL aan de deur was. Pakketje lag een huis verder. Ik daar aangebeld, zegt mijn buurvrouw ja er ligt hier ook al een week een DHL pakketje voor je
geen briefje in de bus gehad of wat dan ook.
[ afbeelding ]
Hiermee kan ik in ieder geval het motorblok weer starten. Moet alleen nog even bedenken hoe ik de Bandit ga vertellen dat ik nieuwe knippers voor hem heb, ik ben bang dat ie zich bedrogen voelt
Mwa zal ze wel gedaan hebben haar kennende. Maar ik ben ook praktisch nooit thuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Dat ze dan zelf ook niet eens even langskomt.
dat heeft ze wel gedaan om dat briefje af te geven. Er was alleen niemand thuis wat in 1e instantie al de oorzaak van het probleem wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Dat ze dan zelf ook niet eens even langskomt.
Nee doos, dat heeft PostNL gedaan. Tenzij buuf bij PostNL werkt, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat heeft ze wel gedaan om dat briefje af te geven. Er was alleen niemand thuis wat in 1e instantie al de oorzaak van het probleem was
Dat was een PostNL briefje. Die wordt niet afgegeven bij een DHL pakket.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat heeft ze wel gedaan om dat briefje af te geven. Er was alleen niemand thuis wat in 1e instantie al de oorzaak van het probleem was
Maar de buurvrouw is ook geen pakketneger.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:22 schreef Salatrel het volgende:
Zijn gewoon dezelfde zzp pakketnegers die voor die toko's rijden
Particulier-particulier kan gewoon met de oude papiertjes. Handelaar-particulier moet met code.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Daantke het volgende:
Ik wilde net mijn motor overschrijven op naam van de koper.
Het is zo'n oud kentekenbewijs (drie delen waarvan 2 oranje ipv groen). De baliedame en iemand in de winkel wisten mij te melden dat dat sinds 1 januari niet meer kan, je hebt een meldcode/tenaamstellingscode/whatever nodig om over te schrijven. Op internet word ik niet veel wijzer, wel dat je een tenaamstellingscode nodig hebt.
Ik heb oude papieren en niet zo'n nieuwe card dus ik heb niet zo'n code. Moet ik daar nu een nieuwe voor aanvragen (a 20 euro)? Waarom krijg ik die niet gratis als ik een oud kentekenbewijs heb?
Staat ook op mn lijstje. De vorm lijkt me handiger dan een gopro en ook de afstandbediening lijkt me prima voor op het stuurquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef Salatrel het volgende:
Ghost-s wel een goeie cam trouwens. Zou ik ook kopen als ik nu een nieuwe cam moest hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |