Ok, ik tril nu namelijk nogal van mn motor af als ik lang op de snelweg rij, dus ik hoop dat dat dan wat beter wordt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:21 schreef Maegrim het volgende:
tot de 150 rijdt ie prima, daarboven ga je het voelen
Mwa, blijft veel werk. Testbank run, carbs eruit, aanpassen, carbs erin, testrun, carbs eruit, aanpassen, carbs erin, testrun etc tot je tevreden bent. Met een beetje geluk de eerste keer goed, met een beetje pech heb je 10 runs nodig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
[..]
Ja wil het eigenlijk wel 'perfect' afgesteld hebben, is met zo'n meter ook heel weinig werk geloof ik.
Beter vasthouden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:22 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ok, ik tril nu namelijk nogal van mn motor af als ik lang op de snelweg rij, dus ik hoop dat dat dan wat beter wordt.
Kon je niet onder algehele narcose?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Huh wat laat, jij was twee maanden eerder dan ik geopereerd. Enfin, zal wel aan de behandeld arts liggen.
De operatie was wel echt anders dan de vorige keer, toen was het natuurlijk een spoedopname en komt alles over je heen. Nu moet je echt naar het ziekenhuis, bij de afdeling melden, "ja hoi ik word vandaag geopereerd". Daarna omkleden, naar de OK gereden worden (terwijl je prima kunt lopen
) en een ruggenprik krijgen. Dat doet niet echt pijn, maar het is wel echt een kutgevoel. Na een kwartier voel je je benen ook echt niet meer. Toen ik net in OK lag, dacht ik dat mijn benen gewoon tegen elkaar lagen, maar toen ik mijn ogen open deed zag ik dat de dokter mn rechterbeen een meter de lucht in hield
dan duurt het ook ff een seconde voor je je realiseert dat dat jouw been is.
Daarna moet je een aantal uur op de afdeling bijkomen, omdat het gevoel weer terug moet komen. Bij mij was dat heel snel, ik was aan het eind van de ochtend geopereerd en om half vijf mocht ik naar huis. t Schijnt dat het bij mannen altijd lastig is om weer de eerste keer te pissen, maar ik had er echt totaal geen problemen mee, zustertjes waren helemaal verbaasd
Ik laat binnenkort wel weten hoe lang ik er echt nog last van heb.
Vandaag hier ook, 110 reed ik op een 100 weg... Kerel voor mij was nogal stevig van formaat en zat gewoon redelijk relaxed op die motor had ik het idee, was ook amper van zijn rechte lijn aan het wijken...quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:22 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ok, ik tril nu namelijk nogal van mn motor af als ik lang op de snelweg rij, dus ik hoop dat dat dan wat beter wordt.
Kan ook aan je helm liggen, ik had eerst een Shark openline, die was niet zo aerodynamisch geloof ik (maakte ook super veel lawaai)quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vandaag hier ook, 110 reed ik op een 100 weg... Kerel voor mij was nogal stevig van formaat en zat gewoon redelijk relaxed op die motor had ik het idee, was ook amper van zijn rechte lijn aan het wijken...
Waar ik daarentegen... gewoon naar voren ging leunen om niet al te veel wind op te vangen terwijl mijn hoofd hevig aan het schudden was en de motor ook
Life is unfair
Nja was op lesmotor haha...quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Kan ook aan je helm liggen, ik had eerst een Shark openline, die was niet zo aerodynamisch geloof ik (maakte ook super veel lawaai)
Heb nu een Nolan N104, echt veel beter <3
Dat was wel echt kut ja, vooral aan het begin... dan kun je nog wel een beetje je spieren aansturen maar er gebeurt gewoon niks :x als je gevoel echt helemaal weg is, valt het juist wel weer mee. Maar had af en toe wel ff een klote momentje ja, ben bij vlagen ook wel een controlfreak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kon je niet onder algehele narcose?
Ben zelf nogal een redelijke "control freak" van mijzelf haha, ik moet er niet aan denken dat ik volledig bij kennis ben maar mijn onderlichaam niet meer voel... Volgens mij draai ik dan helemaal door.
Knap dat je dat kon!
Buiten dat ook gewenning. Je nek wordt vanzelf een stuk sterker. Had in het begin ook dat ik dacht dat ik eraf ging waaien. Inmiddels zonder het in de gaten te hebben 150 met open vizier.. Alles went.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Kan ook aan je helm liggen, ik had eerst een Shark openline, die was niet zo aerodynamisch geloof ik (maakte ook super veel lawaai)
Heb nu een Nolan N104, echt veel beter <3
It really ties the bike together?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik blijf dat een mooie ruitje vindenmaakt de boel echt áf.
Tot de 150 rijd je ook prima zónder ruitjequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:21 schreef Maegrim het volgende:
tot de 150 rijdt ie prima, daarboven ga je het voelen
Die idd, die hoge zijn geen porum.quote:
zodra jij eens zonder 5 pillen de dag door komtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tot de 150 rijd je ook prima zónder ruitje![]()
Ik zou het verschil wel eens willen voelen; wanneer gaan we meeten?
Die lage anders ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die idd, die hoge zijn geen porum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |