yupquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok. Die zekering moet op de plus? Draadje doormidden knippen en de zekering er tussenin mikken?
Was het een Alp?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Eerste motor is gespot! De winter valt hier blijkbaar erg tegen. Er ligt wel sneeuw maar het vriest alleen 's nachts dus het is een en al slush en ijsplaten. Het gevaar zit em er denk ik vooral in dat ze hier niet strooien met zout maar met gravel. Ook met fietsen is het dus soms meer offroaden, ook op het asfalt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Weet iemand in het noorden van het land een plek waar ik mijn carbs van de gs500 goedkoop kan laten afstellen? Hij loopt net niet lekker nu (houdt eerst een halve seconde in en gaat daarna pas "als de bliksem") Moet eigenlijk alleen een afr meter hebben en dan moet ik het toch goed kunnen afstellen?
Of met een colortune bougie? (afr meter is wel beter)
Dan nog even de carbs synchroniseren en dan moet het goed zijn
Ja wil het eigenlijk wel 'perfect' afgesteld hebben, is met zo'n meter ook heel weinig werk geloof ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moet het goed, of moet het perfect?
Je kunt door te rijden een bij te houden bij welke toerentallen hij wat doet ook vrij accuraat afstellen met een goeie handleiding erbij. Veel werk, dat wel, maar leerzaam en graties.
Ik zou zeggen, zet je gasnaalden eens een tandje hoger en check even voor valse lucht.
Ok, ik tril nu namelijk nogal van mn motor af als ik lang op de snelweg rij, dus ik hoop dat dat dan wat beter wordt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:21 schreef Maegrim het volgende:
tot de 150 rijdt ie prima, daarboven ga je het voelen
Mwa, blijft veel werk. Testbank run, carbs eruit, aanpassen, carbs erin, testrun, carbs eruit, aanpassen, carbs erin, testrun etc tot je tevreden bent. Met een beetje geluk de eerste keer goed, met een beetje pech heb je 10 runs nodig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
[..]
Ja wil het eigenlijk wel 'perfect' afgesteld hebben, is met zo'n meter ook heel weinig werk geloof ik.
Beter vasthouden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:22 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ok, ik tril nu namelijk nogal van mn motor af als ik lang op de snelweg rij, dus ik hoop dat dat dan wat beter wordt.
Kon je niet onder algehele narcose?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Huh wat laat, jij was twee maanden eerder dan ik geopereerd. Enfin, zal wel aan de behandeld arts liggen.
De operatie was wel echt anders dan de vorige keer, toen was het natuurlijk een spoedopname en komt alles over je heen. Nu moet je echt naar het ziekenhuis, bij de afdeling melden, "ja hoi ik word vandaag geopereerd". Daarna omkleden, naar de OK gereden worden (terwijl je prima kunt lopen
) en een ruggenprik krijgen. Dat doet niet echt pijn, maar het is wel echt een kutgevoel. Na een kwartier voel je je benen ook echt niet meer. Toen ik net in OK lag, dacht ik dat mijn benen gewoon tegen elkaar lagen, maar toen ik mijn ogen open deed zag ik dat de dokter mn rechterbeen een meter de lucht in hield
dan duurt het ook ff een seconde voor je je realiseert dat dat jouw been is.
Daarna moet je een aantal uur op de afdeling bijkomen, omdat het gevoel weer terug moet komen. Bij mij was dat heel snel, ik was aan het eind van de ochtend geopereerd en om half vijf mocht ik naar huis. t Schijnt dat het bij mannen altijd lastig is om weer de eerste keer te pissen, maar ik had er echt totaal geen problemen mee, zustertjes waren helemaal verbaasd
Ik laat binnenkort wel weten hoe lang ik er echt nog last van heb.
Vandaag hier ook, 110 reed ik op een 100 weg... Kerel voor mij was nogal stevig van formaat en zat gewoon redelijk relaxed op die motor had ik het idee, was ook amper van zijn rechte lijn aan het wijken...quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:22 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ok, ik tril nu namelijk nogal van mn motor af als ik lang op de snelweg rij, dus ik hoop dat dat dan wat beter wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |