Ik niet in elk geval. Zit niet echt een voordeel aan wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Scheringa het volgende:
Ik vraag mij af, hoeveel van jullie zijn lid van de KNMV?
Zijn er daadwerkelijk voordelen aan het lidmaatschap, of valt het allemaal wel mee?
Goed zo, als je een beetje opschiet kun je nog mee in de vrolijke lenteoptochten op zondag, lekker zwaaienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:24 schreef vincm het volgende:
Afgelopen jaar een beetje gelest, in Juni AVB gehaald, maar daarna door een verhuizing niet meer verder gegaan met lessen. Morgen (eindelijk) theorie-examen doen en dan maar snel even lessen voor AVD
Anne wás lid.. op de beurs stonden ze te hosselen, Anne d'r commentaar; "geen toegevoegde waarde"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Scheringa het volgende:
Zijn er daadwerkelijk voordelen aan het lidmaatschap, of valt het allemaal wel mee?
Oh en afgelopen zondag een motorpak gescoord op de beurs voor ruim de helft van de prijs
Volgende week afrijden en dan hopelijk snel een motor scoren!
Da's datzelfde ding als wat je eerder postte volgens mij, servicecontract tijdens rally's tegen meerprijs.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:04 schreef Dekatria het volgende:
Leuk fietsje tegen een aardige prijs.
Hans Van wijk zoetermeerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:26 schreef Den_Haag het volgende:
Binnenkort de motor maar eens wegbrengen voor een servicebeurt. Zelf er gewoon geen tijd voor. Iemand nog adrestips?
En nu hebben ze jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:16 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben wel lid van de KNMV, ik kreeg een mail dat ik voor 20,- lid kon worden en kreeg er een gratis kaart voor de motorbeurs bij.
Mja, dan zou ik het wel doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:16 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben wel lid van de KNMV, ik kreeg een mail dat ik voor 20,- lid kon worden en kreeg er een gratis kaart voor de motorbeurs bij.
Welk ding? Dat van Speedmouse?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's datzelfde ding als wat je eerder postte volgens mij, servicecontract tijdens rally's tegen meerprijs.
Ben lid, maar voor de pechservice. Ohja en ik heb er een verzekering lopen van een 125cc'tje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Scheringa het volgende:
tja de pechservice krijg ik van de ANWB al in heel europa. de verzekering was zelfs met ledenkorting duurder als bij univé zeker als je bekijkt dat ze op een gegeven moment de premie gingen verhogen ipv verlagen omdat ik niet geclaimd had.....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef JK het volgende:
[..]
Ben lid, maar voor de pechservice. Ohja en ik heb er een verzekering lopen van een 125cc'tje.
KNMV geeft mooie gala's van je centen, dat dan weer wel. Eerst had je ook autopechhulp er gratis bij, nu niet meer. Daar werd laatst dat gala van betaald.
Univéquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja de pechservice krijg ik van de ANWB al in heel europa. de verzekering was zelfs met ledenkorting duurder als bij univé zeker als je bekijkt dat ze op een gegeven moment de premie gingen verhogen ipv verlagen omdat ik niet geclaimd had.....
Moet het goed, of moet het perfect?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Weet iemand in het noorden van het land een plek waar ik mijn carbs van de gs500 goedkoop kan laten afstellen? Hij loopt net niet lekker nu (houdt eerst een halve seconde in en gaat daarna pas "als de bliksem") Moet eigenlijk alleen een afr meter hebben en dan moet ik het toch goed kunnen afstellen?
Of met een colortune bougie? (afr meter is wel beter)
Dan nog even de carbs synchroniseren en dan moet het goed zijn
de onderste moet je achter het contactslot zetten. dat is er denk ik voor dat ie de accu niet leegtrekt als de motor niet loopt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:37 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb totaal geen verstand van elektronica, dus ik vraag het hier maar even. Kan ik de twee onderstaande dingen gewoon aansluiten op mijn accu? Ik zal hem toch alleen maar gebruiken voor USB, maar bij de tweede staat het volgende: IMPORTANT: Only connect to switched ignition positive and use a 3A fuse.
http://www.louis.de/_3093(...)gr&artnr_gr=10032955
http://www.louis.de/_3093(...)gr&artnr_gr=10032977
Alternatieven zijn natuurlijk welkom.
Merk je nog verschil met lopen nu ze er uit zijn?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:14 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongens vandaag weg laten halen
Je allebei recht op de accu zetten. Zijn dezelfde dingen, maar met iets andere waarschuwings labels op.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de onderste moet je achter het contactslot zetten. dat is er denk ik voor dat ie de accu niet leegtrekt als de motor niet loopt.
De bovenste kun je rechtstreeks achter de accu zetten. ik zou er wel een zekering tussen zetten.
Zit er niet al een zekering in dat ding?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de onderste moet je achter het contactslot zetten. dat is er denk ik voor dat ie de accu niet leegtrekt als de motor niet loopt.
De bovenste kun je rechtstreeks achter de accu zetten. ik zou er wel een zekering tussen zetten.
Als er niks in de lader zit trekt 'ie de accu toch ook niet leeg?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je allebei recht op de accu zetten. Zijn dezelfde dingen, maar met iets andere waarschuwings labels op.
Het is altijd verstandig zo'n ding achter het contact te schakelen tenzij je ook stroom nodig hebt als je geen contact maakt maar dan kan zo niet echt een toepassing voor bedenken.
Een zekering moet je er altijd tussen zetten.
er stond wel iets tussen dat er een zekering bij zat. maar ik zou sowieso het ding afgezekerd willen hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zit er niet al een zekering in dat ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |