Hij zei dikker, niet langerquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch moet de helm bij het begin in ieder geval al geen druk geven op je hoofd.
Dan is het niet goed niet.
Waar zie jij een koffer? Das mn helmquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft toch een mooie koffer.
Al hoort dat verdulleme ook niet op een naked!
Zouden ze eigenlijk op je helm mogen?
Moeten op het voertuig, helaas. Maar om ze dan op je tank e.d. te doen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft toch een mooie koffer.
Al hoort dat verdulleme ook niet op een naked!
Zouden ze eigenlijk op je helm mogen?
denk dat ze de vakantiekoffer bedoeldquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:33 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Waar zie jij een koffer? Das mn helm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh het ging niet over mij dus :pquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef Maegrim het volgende:
[..]
denk dat ze de vakantiekoffer bedoeld
[ afbeelding ]
Zit dat ding echt zo hoog? Jeuzesquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef Maegrim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef Maegrim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Met die constructie moet je nog serieus in de gaten gaan houden of je wel door de tunnels heen past zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
als dat zon blauw plastieken ding is gelijk weggooien en een fatsoenlijke waterdichte kopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de handleiding:
[..]
dus er lijkt een losse zekeringshouder bij te zitten
druk aan de klus weer zie ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef BlackLining het volgende:
Zo, M7 reparatiesetje is ook binnen. Kan ik eindelijk het dolle schroefdraad onder het kleppendeksel fixen zodat ie geen olie meer zweet
Idiote maat wel dat M7. Zal wel iets Japans zijn
Tevens tweedehands compressiemeter op de kop getikt. Ik verdenk de zuigerveer in cilinder nummer vier van lekken. Ff opmeten, zo nodig gaat die meteen vervangen worden. Heb nu toch al de distributieketting open, dus de cilinders eraf is ook geen enorme klus meer.
Neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
druk aan de klus weer zie ikis je deksel er nou al eens?
mijn pa had al eens een pakketje dat vanuit duitsland in zuid afrika terecht kwam en uiteindelijk terug naar duitsland ging alvorens het in nederland terecht kwamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee
Duurt me toch een partij lang dat..
Net maar gemaild voor een tracking number van die zending. Denk dat ie ergens is blijven steken..
Fucks sakequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn pa had al eens een pakketje dat vanuit duitsland in zuid afrika terecht kwam en uiteindelijk terug naar duitsland ging alvorens het in nederland terecht kwam
Mooie sokken welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Voor de liefhebber, een GoPro Hero 3:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Geen idee of het goedkoop is.
Doppenset ziet er wel interessant uit, voor af en toe sleutelen aan mn motor. Of hebben mensen hele negatieve ervaringen met deze set?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)/Offerdate.htm?id=92
De 3+ voor 350 eur is zeker wel goedkoop. Maar niet echt aerodynamisch. Ik moet nog een nieuwe helmcam kopen. Denk dat ik de Drift Ghost-S ga kopen. GoPro is mooi, maar het is niet de enige goeie cam. Ze hebben wel een grote fanbase.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Voor de liefhebber, een GoPro Hero 3:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Geen idee of het goedkoop is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef BlackLining het volgende:
Lolkwam met thuis, lag er een briefje dat PostNL aan de deur was. Pakketje lag een huis verder. Ik daar aangebeld, zegt mijn buurvrouw ja er ligt hier ook al een week een DHL pakketje voor je
geen briefje in de bus gehad of wat dan ook.
[ afbeelding ]
Hiermee kan ik in ieder geval het motorblok weer starten. Moet alleen nog even bedenken hoe ik de Bandit ga vertellen dat ik nieuwe knippers voor hem heb, ik ben bang dat ie zich bedrogen voelt
Geen Haribo-snoeppiesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef BlackLining het volgende:
Lolkwam met thuis, lag er een briefje dat PostNL aan de deur was. Pakketje lag een huis verder. Ik daar aangebeld, zegt mijn buurvrouw ja er ligt hier ook al een week een DHL pakketje voor je
geen briefje in de bus gehad of wat dan ook.
[ afbeelding ]
Hiermee kan ik in ieder geval het motorblok weer starten. Moet alleen nog even bedenken hoe ik de Bandit ga vertellen dat ik nieuwe knippers voor hem heb, ik ben bang dat ie zich bedrogen voelt
Mwa zal ze wel gedaan hebben haar kennende. Maar ik ben ook praktisch nooit thuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Dat ze dan zelf ook niet eens even langskomt.
dat heeft ze wel gedaan om dat briefje af te geven. Er was alleen niemand thuis wat in 1e instantie al de oorzaak van het probleem wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Dat ze dan zelf ook niet eens even langskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |