quote:
ik ga liever naar ruslandquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
Etsu , waar slaat die lapo nou weer op?![]()
![]()
Ga lekker naar Uganda op vakantie
origineel ookquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
![]()
oh snapquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Hij doet mij graag na riep hij in het vorige topic. Ik snap dat wel. Misschien dat mensen hem dan ook wel aardig gaan vindenquote:
Blaat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij doet mij graag na riep hij in het vorige topic. Ik snap dat wel. Misschien dat mensen hem dan ook wel aardig gaan vinden
kapotquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze acteur
[..]
NeeSteve Buscemi
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Denken dat hij nog een reet heeft na de meet met Tjacka.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Pak hem terug, in zijn reet
Klopt wel dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat hij nog een reet heeft na de meet met Tjacka.
quote:
T-Bag vind je ook eng zeker?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
En het liedje waar ik het over had is natuurlijk 'He's got the whole world, in his hands, he's got the whole wide world, in his hands'![]()
![]()
![]()
Zoals susu al zei, fokkie is op iedereen jaloersquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
altijd al geweten dat je jaloers was op die kewle cachie
Jaquote:
Ik heb nooit abo van je gekregenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Hou eens op met dat gehaat tegen mij goffedomme, nooit meer abo`s voor jullie hoor
Dat deed je ook alleen maar om in broekjes te komen, anders had ik er ook wel 1 gehadquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Hou eens op met dat gehaat tegen mij goffedomme, nooit meer abo`s voor jullie hoor
eerst gevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Jij was weg lul.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat deed je ook alleen maar om in broekjes te komen, anders had ik er ook wel 1 gehad
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
eerst geven
dan einde aan het gehaat
Zij hoeft sowieso niks meer te verwachtenquote:
En ik? Sinds ik haar pimp ben mag je ook rechtstreeks aan mij betalenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij hoeft sowieso niks meer te verwachten
Ik zie het.quote:
Goedzo, laat je niet kennenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij hoeft sowieso niks meer te verwachten
Hoi ezellquote:
haterquote:
Zwakkelingquote:
Had ik je al verteld dat ik vergevorderd ben met Europees?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goedzo, laat je niet kennen
[..]
Hoi ezell
[..]
hater
Geil niet altijd zo verschrikkelijk op jezelfquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik vergevorderd ben met Europees?Goed van mij he?
Dan had je dat biertje laten staan jongquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geil niet altijd zo verschrikkelijk op jezelf
Ik heb dorstquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan had je dat biertje laten staan jong
Ik was net zo druk bezig met Con Air en Steve Buscemi te zoeken dat ik de rest van het gesprek niet volgdequote:
Jazeker, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geil niet altijd zo verschrikkelijk op jezelf
Waar gaat het over?quote:
Water is een veul betere dorstlesserquote:
Heb je Fargo gezienquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was net zo druk bezig met Con Air en Steve Buscemi te zoeken dat ik de rest van het gesprek niet volgde
Het gesprek?quote:
Geen idee. Waar gaat het over?quote:
oeiiiquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik hoop dat je 'niet' bent vergeten
Ja dat vraag ik dus aan jouquote:
Die lijkt me echt saaiquote:
Bloemetjes en de bijtjes en zulksquote:
Fargo (1996) - IMDbquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee. Waar gaat het over?
Ja, ik moet Ess onderwijzen over de bloemetjes en de bijtjesquote:
ja quote wat dingen danquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik moet Ess onderwijzen over de bloemetjes en de bijtjes
[..]
ja quote wat dingen dan
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bloemetjes en de bijtjes en zulks
Zegt me niks eigenlijkquote:
ik hbe ook een uitschuifplaatjequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
Ik had daar een boek over. Met uitschuifplaatjes enzo. Heel informatief en best tof.
Je bedoelt gewoon je bierbuik dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hbe ook een uitschuifplaatje
can confirmquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon je bierbuik dus.
Spannend. Volgens mij heb ik een paar van die uitschuifplaatjes kapot getrokken in dat boek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hbe ook een uitschuifplaatje
mijn onderkin, maargoed jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon je bierbuik dus.
Okéquote:
Ik ben gewoon een lieve teddybear waar je tegenaan wilt knuffelenquote:
Wil je ook aan mijn uitschuifplaatje trekken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Volgens mij heb ik een paar van die uitschuifplaatjes kapot getrokken in dat boek.
*zet op lijstje*quote:
Weet je dat zeker? Straks trek ik het nog kapotquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lieve teddybear waar je tegenaan wilt knuffelen
[..]
Wil je ook aan mijn uitschuifplaatje trekken?
knuffelenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lieve teddybear waar je tegenaan wilt knuffelen
Zet 'em hoogquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
*zet op lijstje*
[..]
Weet je dat zeker? Straks trek ik het nog kapot
Sexyquote:
Ik hou wel van een beetje ruwquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
*zet op lijstje*
[..]
Weet je dat zeker? Straks trek ik het nog kapot
Ess is best wel van de ruwe spelletjesquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje ruw
Oh. Ik zal het even overleggen met mijn negert.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje ruw
Ssst. Of ik zal jou even intapen jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ess is best wel van de ruwe spelletjes![]()
Wanneer komt hij je weer bruut nemen eigenlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Ik zal het even overleggen met mijn negert.
prima, doet hij ook meequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Ik zal het even overleggen met mijn negert.
21 maart.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer komt hij je weer bruut nemen eigenlijk
Ja, spannendquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ssst. Of ik zal jou even intapen ja
Mooi! tot nooitquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik verhang mijzelf even want anders ga ik echt heel klef doen
doei
Uhm. Wil je oorkanker ofzo?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:14 schreef Chizu het volgende:
Bang bang
coming in like a wrecking ball
Bang bang maxwell silver hammerquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:14 schreef Chizu het volgende:
Bang bang
coming in like a wrecking ball
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bang bang maxwell silver hammer![]()
![]()
Alleen die remix is wel aardig. Liedje an sich is aidsquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
I hit the ground bang bang
That awfull sound bang bang
my baby shot me down
Mijn eerste post hierquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik werk nietdus kan ik daar ook niet niets te doen hebben
Welke ''community'' hebben we het dan over?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:16 schreef Chizu het volgende:
[..]
Een van de grote hits in mijn community
De darkroomquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke ''community'' hebben we het dan over?
VOCALOID en UTAU, ken je vast nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke ''community'' hebben we het dan over?
Daar zitten ook alleen maar latente homo`squote:Op woensdag 26 februari 2014 00:17 schreef Chizu het volgende:
[..]
VOCALOID en UTAU, ken je vast niet
quote:
Hmm neequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:17 schreef Chizu het volgende:
[..]
VOCALOID en UTAU, ken je vast niet
I came in like a wrecking ball krijgt dan een heel andere betekenisquote:
Volgens mij is 90% queerquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zitten ook alleen maar latente homo`s
Godverquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
I came in like a wrecking ball krijgt dan een heel andere betekenis
Ik denk het jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:19 schreef Chizu het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% queer
zouden we elkaar aansteken?
Ja soms zeg je weleens dingen die je niet meentquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
Ik lees nu de discussie in dat oude topic over dat deze reeks een beetje van mij nodig had omdat het hier zo dood was
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
I came in like a wrecking ball krijgt dan een heel andere betekenis
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja soms zeg je weleens dingen die je niet meent
ze zegt vooral dingen die niemand iets boeitquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja soms zeg je weleens dingen die je niet meent
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 25-02-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 148 essnhills
02. 118 LittleBrownie
03. 098 Fok-it
04. 078 Etsu
05. 074 Chizu
06. 054 OmgevallenFlat
07. 050 Stuart
08. 042 Moira.
09. 039 Ezell
10. 030 VoornaamAchternaam
11. 029 BlauweTijger
12. 028 Rodawa
13. 028 AldoTheApache
14. 027 Littlerabbit
15. 022 Ro-ald
16. 017 the-brother-of-uzunumaki
17. 014 bondage
18. 014 Fopje
19. 013 arachide.
20. 009 wietparkiet
Reeks-statistieken!
Grapje tochquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
ze zegt vooral dingen die niemand iets boeit
WEG MET ESSS![]()
Ezell stemt me wegquote:
fittiequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
ze zegt vooral dingen die niemand iets boeit
WEG MET ESSS![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:21 schreef AldoTheApache het volgende:
TR gemacht tegen de Ess haters
Ezellquote:
Ik ook niet. Ik was hier alleen vanavond eventjesquote:
en ik heb er niks mee te maken, is dat niet knap van mij? bevestiging kan morgen tussen 15:00 - 17:00, je weet waarquote:
Het is ook niet heel erg druk momenteelquote:
Zal ze wel verdiend hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell![]()
Haar reacties worden meestal weggehoond
Klopt, kloptquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook niet heel erg druk momenteel
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik heb er niks mee te maken, is dat niet knap van mij? bevestiging kan morgen tussen 15:00 - 17:00, je weet waar
Wat heb je ineens tegen mij?quote:
Vandaar dat ik nooit mijn mond hou. Zilver staat mij veel beter.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Spreken is zilver, zwijgen is goud
ik nietquote:
ik ben diamant dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kusje op je voorhuidquote:
Ik heb heul geen voorhuidquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik niet
[..]
ik ben diamant dus
[..]
kusje op je voorhuid
ik heb geen idee waar je over hebtquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
soms vraag ik me echt af wat er in jouw hoofd omgaat voor je weer teksten typt die van onnozelheden en onduidelijkheden aan elkaar knopen
En als je iemand het zwijgen oplegtquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh. Dat verklaart een hoop ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze is jelly op onze liefdesbaby
bonuspunten voor diegenequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als je iemand het zwijgen oplegt![]()
Kieteldood onder je voeten!quote:
Niet weten dat ik besneden benquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Ezell is bij Aldo geweest en begint gelijk over voorhuiden.
Dat heb ik heul niet. Net zoals voorhuid. Je verwart me met iemand anders Ezelltje.quote:
Ik weet dat inderdaad niet nee, zie je niet elke week naaktquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet weten dat ik besneden ben
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat inderdaad niet nee, zie je niet elke week naakt
teringquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet. Net zoals voorhuid. Je verwart me met iemand anders Ezelltje.
Sounds like a plan!quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus...
Ik laat jullie wel even alleen en zulks.
je mag wel eens langskomenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat inderdaad niet nee, zie je niet elke week naakt
gaan jullie maar met elkaar bezig houden, dan houd ik me wel bezig met ezellquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je mag wel eens langskomenkunnen we Ezelltje delen
![]()
hihi ik zei komen
Het loopt uit de handquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus...
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
hihi ik zei komen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus...
Ezell is geen deler.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
hihi ik zei komen
Doe jij ook mee dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
gaan jullie maar met elkaar bezig houden, dan houd ik me wel bezig met ezell
quote:
Het is nacht en jij begon over voorhuidquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:29 schreef Ezell het volgende:
niemand houdt zich bezig met mij
jezus waarom ineens zo vunzig?!??!?!?!
3 jongens en niemand houdt zich bezig met jou?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:29 schreef Ezell het volgende:
Jezus was niet zo vunzig hoor. Die liep zich alleen af te sjorren op een of andere hoer genaamd Maria Magdalenaquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:29 schreef Ezell het volgende:
was geen hoer verdommequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus was niet zo vunzig hoor. Die liep zich alleen af te sjorren op een of andere hoer genaamd Maria Magdalena
Paxconquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is wettelijk verboden. Paxcon mag dat alleen.
Waarom zouden ze? Uganda heeft niks wat Nederland wiltquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:30 schreef Stuart het volgende:
Bijzonder wel hoe stoer Nederland nu doet naar Uganda toe. Als het erop aankomt, net als bij Rusland geven ze doodleuk en braaf een handje
Dat is waar, maar het is vrij hypocriet in mijn ogen. Ze hadden best wel iets meer van een standpunt mogen innemen tegenover Rusland als het werkelijk om de inhoud gaat en niet om de financiële belangenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Uganda heeft niks wat Nederland wilt
waarom vis jij altijd zo verschrikkelijk naar complimentjes?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb ook een lieve lach, maar daar zeg je dan weer niks van.
morgen reken ik met je af
Dan valt Rutte van zijn voetstuk als hij dat toegeeftquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is vrij hypocriet in mijn ogen. Ze hadden best wel iets meer van een standpunt mogen innemen tegenover Rusland als het werkelijk om de inhoud gaat en niet om de financiële belangen
ik wacht op het moment dat je 'ja, ik wil je' zegt, dus het balletje ligt bij jou.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom vis jij altijd zo verschrikkelijk naar complimentjes?
en neem aub een vriendje. Ik merk dat je een structureel tekort aan aandacht hebt
wat is dit ineens?!quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mevrouw woont sinds een jaar in de grote stad en voelt zich meteen verheven
en waar ligt je andere?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wacht op het moment dat je 'ja, ik wil je' zegt, dus het balletje ligt bij jou.
Ja, I guessquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan valt Rutte van zijn voetstuk als hij dat toegeeft
wordt een eenzaam leven gok ik zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wacht op het moment dat je 'ja, ik wil je' zegt, dus het balletje ligt bij jou.
nee hoor, ik heb jou toch nog.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wordt een eenzaam leven gok ik zo
Al die organisaties gaan de fout in door niks minder dan gelijkheid te eisen. Gewoontes breek je en verander je niet door als buitenstander te eisen dat het anders moet. In een Rusland is niet voor niks nog altijd een behoefde aan een gematigde democratie totaal niet gewend aan een democratie na honderden jaren van onderdrukking.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is vrij hypocriet in mijn ogen. Ze hadden best wel iets meer van een standpunt mogen innemen tegenover Rusland als het werkelijk om de inhoud gaat en niet om de financiële belangen
heb ik niet nodig, wantquote:
zoals echte rijke tatasquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
"wereldreiziger"
hij zit alleen maar all inclusive overal
bedanktquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil je hart niet breken
dus ik zeg maar niks
Pappie en mammie betalen alles zekerquote:
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al die organisaties gaan de fout in door niks minder dan gelijkheid te eisen. Gewoontes breek je en verander je niet door als buitenstander te eisen dat het anders moet. In een Rusland is niet voor niks nog altijd een behoefde aan een gematigde democratie totaal niet gewend aan een democratie na honderden jaren van onderdrukking.
Tot zover mijn laatste serieus post op FOK!
nou nouquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
en terecht
anders stuur ik iemand op je af
pappie en mammie betalen niksquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pappie en mammie betalen alles zeker
Je moet ezell niet te veel complimentjes geven, dan gaat ze naast dr schoenen lopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:35 schreef Chizu het volgende:
[..]
bedoel je niet
[ afbeelding ]
elegantie
kutleefquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pappie en mammie betalen niks
Dat is de basis van elke goede grap, als je er zelf niet om kan lachen, wie dan wel?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
om je eigen grap lachen, hoe sneu is dat dan
dat verandert bij jou per uur, dus neem ik niet zo serieusquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt
je bent mn beste vriend, vergeet dat niet
Naast welke van de 40 paar?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet ezell niet te veel complimentjes geven, dan gaat ze naast dr schoenen lopen
je wil niet wetenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
om je eigen grap lachen, hoe sneu is dat dan
dat is al jaren zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat verandert bij jou per uur, dus neem ik niet zo serieus
Ik heb vorige week samen met een vriendin eidnelijk mijn schoenenkast gekocht bij de Ikeaquote:
gelukkig lach jij altijd meequote:
ik ben doorgaans erg positief over ezellquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
ezell, wil je dat ik paxcon naar het strafhoekje stuur? hij misdraagt nu enorm door jou continu te beledigen
En hoeveel heb jij er?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vorige week samen met een vriendin eidnelijk mijn schoenenkast gekocht bij de IkeaSamen met de bus die kant op en samen dat pakket meegesjouwd
En uiteindelijk zelfs helemaal alleen de kast in elkaar getimmerd
de australiers konden de sarcasme ruiken, dus hou op.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben doorgaans erg positief over ezell
vanavond begon ik ook heel positief
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jewkakkequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Stuart het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cock&defid=1190346
de sarcasme ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
de australiers konden de sarcasme ruiken, dus hou op.
quote:
iets van 15 inclusief slippers en oude schoenenquote:
mijn gevoel voor humor is dan ook knuddequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig lach jij altijd mee![]()
of uit, either way, je lacht
ben jij nu positief?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben doorgaans erg positief over ezell
vanavond begon ik ook heel positief
uh, was serieusquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
de australiers konden de sarcasme ruiken, dus hou op.
Zou t niet anders beschrijvenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Stuart het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cock&defid=1190346
Hier in Delft heb ik 15 paarquote:
Jezus zegquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier in Delft heb ik 15 paarEn bij mijn ouders ook zoiets
Laten we het er maar op houden dat ik geen kwaad woord voor je over hebquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
iets van 15 inclusief slippers en oude schoenen![]()
[..]
mijn gevoel voor humor is dan ook knudde![]()
[..]
ben jij nu positief?
Zo door de jaren heen verzamel je er een zootjequote:
als sof hier was....quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zeg jij, maar iedereen weet dat we jou niet serieus moeten nemen itt mij
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jewkakke
Je begint cynisch te worden.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe jij dat weet
Stuur een dreig SMSquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit is privegegevens verspreiden, TR gemaakt
Etsu mijn rug is naar de kanker, echt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit is privegegevens verspreiden, TR gemaakt
laatst las ik dit nog over ezell...quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
sof is mijn beste vriendin, dus wat is je punt?
Doe dan gewoon een abo SMSquote:
Wat is er met je rug, Littlerabbit?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu mijn rug is naar de kanker, echt.
Ik begin chagrijnig te worden. Ik ga maar een stukje lopen.
Waarom denk je dat ik altijd zo snel poep?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe jij dat weet
Is natuurlijk ook wel erg kut en dat nu al een avond. VOor de rest ik ben ook fucked up momenteel.quote:
Misschien wil Etsu wel een subtiele massage verzorgenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu mijn rug is naar de kanker, echt.
Ik begin chagrijnig te worden. Ik ga maar een stukje lopen.
bedankt voor het verpesten van mijn hechte vriendschap met ezell, nu ze weet dat ze eigenlijk geen goede vriendin van me isquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laatst las ik dit nog over ezell...
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een abo SMSDan heb je er nog wat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |