En ik? Sinds ik haar pimp ben mag je ook rechtstreeks aan mij betalenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij hoeft sowieso niks meer te verwachten
Ik zie het.quote:
Goedzo, laat je niet kennenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij hoeft sowieso niks meer te verwachten
Hoi ezellquote:
haterquote:
Zwakkelingquote:
Had ik je al verteld dat ik vergevorderd ben met Europees?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goedzo, laat je niet kennen
[..]
Hoi ezell
[..]
hater
Geil niet altijd zo verschrikkelijk op jezelfquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik vergevorderd ben met Europees?Goed van mij he?
Dan had je dat biertje laten staan jongquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geil niet altijd zo verschrikkelijk op jezelf
Ik heb dorstquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan had je dat biertje laten staan jong
Ik was net zo druk bezig met Con Air en Steve Buscemi te zoeken dat ik de rest van het gesprek niet volgdequote:
Jazeker, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geil niet altijd zo verschrikkelijk op jezelf
Waar gaat het over?quote:
Water is een veul betere dorstlesserquote:
Heb je Fargo gezienquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was net zo druk bezig met Con Air en Steve Buscemi te zoeken dat ik de rest van het gesprek niet volgde
Het gesprek?quote:
Geen idee. Waar gaat het over?quote:
oeiiiquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik hoop dat je 'niet' bent vergeten
Ja dat vraag ik dus aan jouquote:
Die lijkt me echt saaiquote:
Bloemetjes en de bijtjes en zulksquote:
Fargo (1996) - IMDbquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee. Waar gaat het over?
Ja, ik moet Ess onderwijzen over de bloemetjes en de bijtjesquote:
ja quote wat dingen danquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik moet Ess onderwijzen over de bloemetjes en de bijtjes
[..]
ja quote wat dingen dan
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bloemetjes en de bijtjes en zulks
Zegt me niks eigenlijkquote:
ik hbe ook een uitschuifplaatjequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
Ik had daar een boek over. Met uitschuifplaatjes enzo. Heel informatief en best tof.
Je bedoelt gewoon je bierbuik dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hbe ook een uitschuifplaatje
can confirmquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon je bierbuik dus.
Spannend. Volgens mij heb ik een paar van die uitschuifplaatjes kapot getrokken in dat boek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hbe ook een uitschuifplaatje
mijn onderkin, maargoed jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon je bierbuik dus.
Okéquote:
Ik ben gewoon een lieve teddybear waar je tegenaan wilt knuffelenquote:
Wil je ook aan mijn uitschuifplaatje trekken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Volgens mij heb ik een paar van die uitschuifplaatjes kapot getrokken in dat boek.
*zet op lijstje*quote:
Weet je dat zeker? Straks trek ik het nog kapotquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lieve teddybear waar je tegenaan wilt knuffelen
[..]
Wil je ook aan mijn uitschuifplaatje trekken?
knuffelenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lieve teddybear waar je tegenaan wilt knuffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |