quote:
ik ga liever naar ruslandquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
Etsu , waar slaat die lapo nou weer op?![]()
![]()
Ga lekker naar Uganda op vakantie
origineel ookquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
![]()
oh snapquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Hij doet mij graag na riep hij in het vorige topic. Ik snap dat wel. Misschien dat mensen hem dan ook wel aardig gaan vindenquote:
Blaat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij doet mij graag na riep hij in het vorige topic. Ik snap dat wel. Misschien dat mensen hem dan ook wel aardig gaan vinden
kapotquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze acteur
[..]
NeeSteve Buscemi
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Denken dat hij nog een reet heeft na de meet met Tjacka.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Pak hem terug, in zijn reet
Klopt wel dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat hij nog een reet heeft na de meet met Tjacka.
quote:
T-Bag vind je ook eng zeker?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
En het liedje waar ik het over had is natuurlijk 'He's got the whole world, in his hands, he's got the whole wide world, in his hands'![]()
![]()
![]()
Zoals susu al zei, fokkie is op iedereen jaloersquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
altijd al geweten dat je jaloers was op die kewle cachie
Jaquote:
Ik heb nooit abo van je gekregenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Hou eens op met dat gehaat tegen mij goffedomme, nooit meer abo`s voor jullie hoor
Dat deed je ook alleen maar om in broekjes te komen, anders had ik er ook wel 1 gehadquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Hou eens op met dat gehaat tegen mij goffedomme, nooit meer abo`s voor jullie hoor
eerst gevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Jij was weg lul.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat deed je ook alleen maar om in broekjes te komen, anders had ik er ook wel 1 gehad
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
eerst geven
dan einde aan het gehaat
Zij hoeft sowieso niks meer te verwachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |