3 jongens en niemand houdt zich bezig met jou?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:29 schreef Ezell het volgende:
niemand houdt zich bezig met mij
jezus waarom ineens zo vunzig?!??!?!?!
Jezus was niet zo vunzig hoor. Die liep zich alleen af te sjorren op een of andere hoer genaamd Maria Magdalenaquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:29 schreef Ezell het volgende:
niemand houdt zich bezig met mij
jezus waarom ineens zo vunzig?!??!?!?!
was geen hoer verdommequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus was niet zo vunzig hoor. Die liep zich alleen af te sjorren op een of andere hoer genaamd Maria Magdalena
Paxconquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is wettelijk verboden. Paxcon mag dat alleen.
Waarom zouden ze? Uganda heeft niks wat Nederland wiltquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:30 schreef Stuart het volgende:
Bijzonder wel hoe stoer Nederland nu doet naar Uganda toe. Als het erop aankomt, net als bij Rusland geven ze doodleuk en braaf een handje
Dat is waar, maar het is vrij hypocriet in mijn ogen. Ze hadden best wel iets meer van een standpunt mogen innemen tegenover Rusland als het werkelijk om de inhoud gaat en niet om de financiële belangenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Uganda heeft niks wat Nederland wilt
waarom vis jij altijd zo verschrikkelijk naar complimentjes?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb ook een lieve lach, maar daar zeg je dan weer niks van.
morgen reken ik met je af
Dan valt Rutte van zijn voetstuk als hij dat toegeeftquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is vrij hypocriet in mijn ogen. Ze hadden best wel iets meer van een standpunt mogen innemen tegenover Rusland als het werkelijk om de inhoud gaat en niet om de financiële belangen
ik wacht op het moment dat je 'ja, ik wil je' zegt, dus het balletje ligt bij jou.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom vis jij altijd zo verschrikkelijk naar complimentjes?
en neem aub een vriendje. Ik merk dat je een structureel tekort aan aandacht hebt
wat is dit ineens?!quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mevrouw woont sinds een jaar in de grote stad en voelt zich meteen verheven
en waar ligt je andere?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wacht op het moment dat je 'ja, ik wil je' zegt, dus het balletje ligt bij jou.
Ja, I guessquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan valt Rutte van zijn voetstuk als hij dat toegeeft
wordt een eenzaam leven gok ik zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wacht op het moment dat je 'ja, ik wil je' zegt, dus het balletje ligt bij jou.
nee hoor, ik heb jou toch nog.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wordt een eenzaam leven gok ik zo
Al die organisaties gaan de fout in door niks minder dan gelijkheid te eisen. Gewoontes breek je en verander je niet door als buitenstander te eisen dat het anders moet. In een Rusland is niet voor niks nog altijd een behoefde aan een gematigde democratie totaal niet gewend aan een democratie na honderden jaren van onderdrukking.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is vrij hypocriet in mijn ogen. Ze hadden best wel iets meer van een standpunt mogen innemen tegenover Rusland als het werkelijk om de inhoud gaat en niet om de financiële belangen
heb ik niet nodig, wantquote:
zoals echte rijke tatasquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
"wereldreiziger"
hij zit alleen maar all inclusive overal
bedanktquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil je hart niet breken
dus ik zeg maar niks
Pappie en mammie betalen alles zekerquote:
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al die organisaties gaan de fout in door niks minder dan gelijkheid te eisen. Gewoontes breek je en verander je niet door als buitenstander te eisen dat het anders moet. In een Rusland is niet voor niks nog altijd een behoefde aan een gematigde democratie totaal niet gewend aan een democratie na honderden jaren van onderdrukking.
Tot zover mijn laatste serieus post op FOK!
nou nouquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
en terecht
anders stuur ik iemand op je af
pappie en mammie betalen niksquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pappie en mammie betalen alles zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |