Je moet ezell niet te veel complimentjes geven, dan gaat ze naast dr schoenen lopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:35 schreef Chizu het volgende:
[..]
bedoel je niet
[ afbeelding ]
elegantie
kutleefquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pappie en mammie betalen niks
Dat is de basis van elke goede grap, als je er zelf niet om kan lachen, wie dan wel?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
om je eigen grap lachen, hoe sneu is dat dan
dat verandert bij jou per uur, dus neem ik niet zo serieusquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt
je bent mn beste vriend, vergeet dat niet
Naast welke van de 40 paar?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet ezell niet te veel complimentjes geven, dan gaat ze naast dr schoenen lopen
je wil niet wetenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
om je eigen grap lachen, hoe sneu is dat dan
dat is al jaren zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat verandert bij jou per uur, dus neem ik niet zo serieus
Ik heb vorige week samen met een vriendin eidnelijk mijn schoenenkast gekocht bij de Ikeaquote:
gelukkig lach jij altijd meequote:
ik ben doorgaans erg positief over ezellquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
ezell, wil je dat ik paxcon naar het strafhoekje stuur? hij misdraagt nu enorm door jou continu te beledigen
En hoeveel heb jij er?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vorige week samen met een vriendin eidnelijk mijn schoenenkast gekocht bij de IkeaSamen met de bus die kant op en samen dat pakket meegesjouwd
En uiteindelijk zelfs helemaal alleen de kast in elkaar getimmerd
de australiers konden de sarcasme ruiken, dus hou op.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben doorgaans erg positief over ezell
vanavond begon ik ook heel positief
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jewkakkequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Stuart het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cock&defid=1190346
de sarcasme ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
de australiers konden de sarcasme ruiken, dus hou op.
quote:
iets van 15 inclusief slippers en oude schoenenquote:
mijn gevoel voor humor is dan ook knuddequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig lach jij altijd mee![]()
of uit, either way, je lacht
ben jij nu positief?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben doorgaans erg positief over ezell
vanavond begon ik ook heel positief
uh, was serieusquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
de australiers konden de sarcasme ruiken, dus hou op.
Zou t niet anders beschrijvenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef Stuart het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cock&defid=1190346
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |