Jezus zegquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier in Delft heb ik 15 paarEn bij mijn ouders ook zoiets
Laten we het er maar op houden dat ik geen kwaad woord voor je over hebquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
iets van 15 inclusief slippers en oude schoenen![]()
[..]
mijn gevoel voor humor is dan ook knudde![]()
[..]
ben jij nu positief?
Zo door de jaren heen verzamel je er een zootjequote:
als sof hier was....quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zeg jij, maar iedereen weet dat we jou niet serieus moeten nemen itt mij
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jewkakke
Je begint cynisch te worden.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe jij dat weet
Stuur een dreig SMSquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit is privegegevens verspreiden, TR gemaakt
Etsu mijn rug is naar de kanker, echt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit is privegegevens verspreiden, TR gemaakt
laatst las ik dit nog over ezell...quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
sof is mijn beste vriendin, dus wat is je punt?
Doe dan gewoon een abo SMSquote:
Wat is er met je rug, Littlerabbit?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu mijn rug is naar de kanker, echt.
Ik begin chagrijnig te worden. Ik ga maar een stukje lopen.
Waarom denk je dat ik altijd zo snel poep?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe jij dat weet
Is natuurlijk ook wel erg kut en dat nu al een avond. VOor de rest ik ben ook fucked up momenteel.quote:
Misschien wil Etsu wel een subtiele massage verzorgenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu mijn rug is naar de kanker, echt.
Ik begin chagrijnig te worden. Ik ga maar een stukje lopen.
bedankt voor het verpesten van mijn hechte vriendschap met ezell, nu ze weet dat ze eigenlijk geen goede vriendin van me isquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laatst las ik dit nog over ezell...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |