Ik ook niet. Ik was hier alleen vanavond eventjesquote:
en ik heb er niks mee te maken, is dat niet knap van mij? bevestiging kan morgen tussen 15:00 - 17:00, je weet waarquote:
Het is ook niet heel erg druk momenteelquote:
Zal ze wel verdiend hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell![]()
Haar reacties worden meestal weggehoond
Klopt, kloptquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook niet heel erg druk momenteel
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik heb er niks mee te maken, is dat niet knap van mij? bevestiging kan morgen tussen 15:00 - 17:00, je weet waar
Wat heb je ineens tegen mij?quote:
Vandaar dat ik nooit mijn mond hou. Zilver staat mij veel beter.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Spreken is zilver, zwijgen is goud
ik nietquote:
ik ben diamant dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kusje op je voorhuidquote:
Ik heb heul geen voorhuidquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik niet
[..]
ik ben diamant dus
[..]
kusje op je voorhuid
ik heb geen idee waar je over hebtquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
soms vraag ik me echt af wat er in jouw hoofd omgaat voor je weer teksten typt die van onnozelheden en onduidelijkheden aan elkaar knopen
En als je iemand het zwijgen oplegtquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh. Dat verklaart een hoop ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze is jelly op onze liefdesbaby
bonuspunten voor diegenequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als je iemand het zwijgen oplegt![]()
Kieteldood onder je voeten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |