Heb ik allebei standaard in de diepvriesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt reuze meemaar de meeste kruiden heb ik al, alleen geen laos en sereh en die shit.
Saoto moet ik nog steeds een x eten he maar weet niet hoe het moet smaken dus om het nou zelf te maken is ook zoietsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ik allebei standaard in de diepvries. Key ingredients voor saotosoep, conjo
.
Heb ik dus met rendangquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Saoto moet ik nog steeds een x eten he maar weet niet hoe het moet smaken dus om het nou zelf te maken is ook zoiets
Srs? Why?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Zou mij verbazen wanneer jij House of Cards leuk zou vinden Veer.
Ja doe, staan we quitte.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ik dus met rendang. En sowieso die curry's etc
.
Kan wel een keer recept voor je uittypen van m'n mams? =$
Anders maak je die shit gewoon en breng je langs ofso. Naar mij dan he, niet naar Vas.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ik dus met rendang. En sowieso die curry's etc
.
Kan wel een keer recept voor je uittypen van m'n mams? =$
Is puur politiek hè, geen actie.quote:
oh ja hehehequote:
So? Heb trailer gezien, lijkt me vette serie. Wat zie je me voor kortzichtig leeghoofd aan danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is puur politiek hè, geen actie.
quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Anders maak je die shit gewoon en breng je langs ofso. Naar mij dan he, niet naar Vas.
Mad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
So? Heb trailer gezien, lijkt me vette serie. Wat zie je me voor kortzichtig leeghoofd aan danGeee...
Wordt alleen maar afgezeken hiero, op m'n uiterlijk, op m'n tattoo's, op m'n innerlijk nu weerFlikkers
Aan het einde gaat 'ie dood.quote:
Nee joh hihiquote:
Nee geen last van.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
HALLO IK VRAAG WAT GVD KLEINE MOEITE OM EVEN TE KIJKEN TERINGLIJERS.
Nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hebben jullie ook sinds een paar dagen dat als je bij Google Images die voorbeelden in een andere tab opent, je gewoon een leeg scherm ziet? Als je ze in de openstaande tab aanklikt zie je ze wel gewoon.
Ik vind niks.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef GhpH het volgende:
Even iets anders:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van de wijnvlek van Михаил Горбачёв?
Gorbatsjov (ofzo)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef GhpH het volgende:
Even iets anders:
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
HALLO IK VRAAG WAT GVD KLEINE MOEITE OM EVEN TE KIJKEN TERINGLIJERS.
Zou 'm zelf nooit nemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef GhpH het volgende:
Even iets anders:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:14 schreef het volgende:
[..]
Nee er is wel een groot leeftijdsverschil. Ze is wel erg volwassen voor haar leeftijd vind ik. Veel meegemaakt enzo. Ik ben 20 en zij is 16.
Weer een wat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
Modus, we hebben er weer een hoor.
[..]
"Ze is heel erg volwassen voor haar leeftijd hoor!!1!1!1!!!"quote:
Ik vind dit gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.quote:
hihiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Ze is heel erg volwassen voor haar leeftijd hoor!!1!1!1!!!"
Zo zo, meteen weer schelden. Lijkt me nergens voor nodig.quote:
Dat is waar neusje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zo, meteen weer schelden. Lijkt me nergens voor nodig.
Ahw, cute wel.quote:
Wat is de link met mij?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat Mur daar laatst iets over zei, niet jij.quote:
Geeft niks, Ambi.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat Mur daar laatst iets over zei, niet jij.
Sorry hoor.quote:
Vind dat stuk waarbij je iemand op de schroef van de boot ziet knallen wel het leukst.quote:
Hahaha die pinball scene.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat stuk waarbij je iemand op de schroef van de boot ziet knallen wel het leukst.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat stuk waarbij je iemand op de schroef van de boot ziet knallen wel het leukst.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Half schip dood, kei mooi man.[ afbeelding ]
Hahaha dit ja.quote:
Mooi toch.quote:
Me zus keek die film vroeger veel ( op vhsquote:
Je zus, hmmhm.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Me zus keek die film vroeger veel ( op vhs) elke keer als dit moment langs kwam lachen gieren brullen
NEE NIET ZO GR GRquote:
Ik had laatst Ricardo van Carglass.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar ik werk bij Carglass. Zal ik van jouw sterretje eens een barst maken met mijn hpx2-hars?
Hehehehe
Groetjes Mike
[ afbeelding ]
Zo'n type als op de reclames? Ik kan me niet voorstellen dat die lulletjes nog zo vrolijk kijken nadat ze van 9 tot 5 alleen hpx2-harsen op ruiten hebben gemonteerd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had laatst Ricardo van Carglass.Was wel typisch wat je verwacht van een Ricardo.
Ja, ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo'n type als op de reclames? Ik kan me niet voorstellen dat die lulletjes nog zo vrolijk kijken nadat ze van 9 tot 5 alleen hpx2-harsen op ruiten hebben gemonteerd.
Wacht wat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ook.Voelde me wel beledigd toen hij eerst zo'n zakje over de stoel deed voordat hij m'n auto naar binnen reed. Maar aan de andere kant, wil zijn vieze shit ook niet op m'n stoel hebben.
Haha ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht wat.Hij deed plastic over je stoel om je auto een paar meter naar voren te rijden?
Damn, dat is of hele goede service of hij heeft enorme smetvrees.
Keurig. Ik vraag me toch af waar ze het geld vandaan halen voor zoveel service en die onnodig lange reclames altijd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja.Nou ja, toch wel zo'n 100 meter hoor.
Ze waren wel heel vriendelijk. Kreeg zelfs warme choco.
Zo'n sterretje fixen kost 80 euro. Zag ook auto's staan waarbij ze hele voorruiten moesten vervangen. Kun je nagaan wat dat dan kost.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Keurig. Ik vraag me toch af waar ze het geld vandaan halen voor zoveel service en die onnodig lange reclames altijd.
Oké, aju.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:58 schreef Rodawa het volgende:
Nou goed, ik ga weer weg hier. Denk nog even na over mijn aanbod Chloroform.![]()
CIAO CIAO
Nee, heb liever niet dat je zonder plastic op m'n stoel zit. ;squote:Op woensdag 26 februari 2014 01:00 schreef Rodawa het volgende:
Oja, ik gebruik geen plastic iykwim.jpg. Gewoon de barst erin knallen, geen gedoe. Warme choco wil nog wel.
Sorry.quote:
Ahhwww ;$$:$$quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan toch nooit lang boos blijven op jou ;s;S;s;ss
Ik zeg, doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:19 schreef Modus het volgende:
Ohja ik zag vandaag een debiel met een Googlebril lopen. Die verdienen het toch ook gewoon om he-le-maal in elkaar getrapt te worden.
Wow, heb je gewoon de hele dag moeten werken ipv fok, wat errrug.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:38 schreef Salatrel het volgende:
ik was mijn telefoon vergeten vanmiddag
uit verveling ben ik maar extra rondjes door de trein gaan lopen ja. ik deed er sowieso al langer over dan normaal omdat ik helemaal richting deventer enschede en zwolle moest dus alles 2 keer vragenquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb je gewoon de hele dag moeten werken ipv fok, wat errrug.
Nu al geen zin in volgende week.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:41 schreef Salatrel het volgende:
dus hele avond dit deuntje gefloten
Elke dag skyradio luisteren zeker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In my wereld is het altyd kerst
Ik luister nooit radioquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Elke dag skyradio luisteren zeker.
Ik ben niet zo hipster als jij thoquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik ook niet :s wow, mint four eatsotter ;s
Wat, hoezo ben ik hipster.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hipster als jij tho
Zal wel niet recent zijn dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet, komt door zo'n foto die ik toen zag
Nee dan moet ik eerst weer een ander stalken en schatten welke je bent tussen diegene zijn vriendenquote:
Heb je wat te doen vanavond xoxo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee dan moet ik eerst weer een ander stalken en schatten welke je bent tussen diegene zijn vrienden
Not againquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je wat te doen vanavond xoxo.
No thanks.quote:Op woensdag 26 februari 2014 03:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom maar, heb me chest nog niet geschoren.
Gemeenschappelijke vrienden ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, ik ging minuut geleden zoeken naar jouw fb, meteen raak.
Elke week bijna koop ik wel een raspatatje en een frikandelletje speciaalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:50 schreef wise het volgende:
[..]
frituurvreten sowiesoOp zn tijd wel lekker, maar elke maand
aw yisquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom maar, heb me chest nog niet geschoren.
Hoezo moet jij dan thuis werken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
MFW 'het wordt druk vandaag op kantoor, ga maar thuis verder werken'
[ afbeelding ]
De kutstagiair mag als eerste een PC inleveren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo moet jij dan thuis werken?
Zeker blank, zou djoeken op de wc.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De kutstagiair mag als eerste een PC inleveren.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeker blank, zou djoeken op de wc.
Komt zeker hoog bezoekquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
MFW 'het wordt druk vandaag op kantoor, ga maar thuis verder werken'
[ afbeelding ]
gvd heb zin in de zomer, zwemmenquote:
Oh. Heuhehe dacht van wel man xDquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
House of Cards kut zonnestraaltje
wow ja, hoop niet dat Edward daar achter komt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als in s3 blijkt dat underwood een vampier is....
Chimeid in de tram 24 met een kk dikke ass die zehma subtiel met d'r ass tegen je heup/hand in je zak komt staanquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd heb zin in de zomer, zwemmen
Dimalife.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chimeid in de tram 24 met een kk dikke ass die zehma subtiel met d'r ass tegen je heup/hand in je zak komt staan.
#hadtosharewithsomeone
Heb je je portemonnee nog?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chimeid in de tram 24 met een kk dikke ass die zehma subtiel met d'r ass tegen je heup/hand in je zak komt staan.
#hadtosharewithsomeone
Loop liever een week lang in dezelfde poepbroek dan dat ik Dimalife leid.quote:
Was geen zigeunerquote:
Poepbroek? watquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Loop liever een week lang in dezelfde poepbroek dan dat ik Dimalife leid.
[..]
Was geen zigeuner. Toch nog even gecheckt net, al heb ik uitgecheckt en even een chiliburger en uienringen gehaald bij de Mac daarna
. #dagboek
Net kerriesoep gehad.quote:
Vond pan wel toepasselijk bij kerriequote:Op woensdag 26 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net kerriesoep gehad.
Dus je bezigt nu het woord 'pan' frequenter?
quote:
Kijk ze allemaal overdreven stuk gaan dan, stelletje hoeren.quote:
Ik had harten 7quote:
Haha kloptquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Kijk ze allemaal overdreven stuk gaan dan, stelletje hoeren.
Chloro snap ik nog wel, maar Vas heeft zelf het verstand van de achterkant van een varken.quote:
Hij spreekt anders wel gewoon de waarheid, hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chloro snap ik nog wel, maar Vas heeft zelf het verstand van de achterkant van een varken.
The mind sees what the mind wants.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die achterste kerel doorboort gewoon die middelste met z'n penis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij spreekt anders wel gewoon de waarheid, hoor.
Yukonquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
The mind sees what the mind wants.Prolly 'cuz I can relate to that shit =$.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Choo choo all aboard the bi-curious train.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Prolly 'cuz I can relate to that shit =$.
quote:
Ja.quote:
Hahaha.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chloro snap ik nog wel, maar Vas heeft zelf het verstand van de achterkant van een varken.
Waarom zo gemeenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Incapabele mods. Wees dan geen mod als je toch geen flikker uitvoert
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Prolly 'cuz I can relate to that shit =$.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Choo choo all aboard the bi-curious train.
Zure klerkquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je voor geboren bent jonge en niet zo laks met alles.. walgelijke instellingquote:
Aye aye Kap'tein.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Choo choo all aboard the bi-curious train.
KLB was niet eens in z'n top 3 fora, kan je nagaan wat voor feeling hij ermee heeftquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je voor geboren bent jonge en niet zo laks met alles.. walgelijke instelling
quote:
posersquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aye aye Kap'tein.
[..]
KLB was niet eens in z'n top 3 fora, kan je nagaan wat voor feeling hij ermee heeft.
Die zijn toch op alles en iedereen boos?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef Gridlok het volgende:
Haha dat verhaal over moslims die boos zijn op katy perry
Dat sowieso, kijk de commentsquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Die zijn toch op alles en iedereen boos?.
wutchu talkin bout.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Why's that nigga both lookin' 12 and 52 at the same damn time.
Ha ha, crip's volk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Che_ en tetouaribo vergokken even 16k van een overvallen oma.
[ afbeelding ]
http://www.politie.nl/gez(...)et-gestolen-pas.html
Wie is de 3e?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Che_ en tetouaribo vergokken even 16k van een overvallen oma.
[ afbeelding ]
http://www.politie.nl/gez(...)et-gestolen-pas.html
Dimaquote:
errbody madquote:
Tram 24 thv? ik ga NU gelijk checkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
#hadtosharewithsomeone
Alweer anderhalf uur geleden a slak. Ging vet pervert er ook extra tegenaan leunen, semi-erect allesquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tram 24 thv? ik ga NU gelijk checken
Gvd ik zat bij de tandarts ja. kreeg een mooi sexy anti knars beugeltje aangemetenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alweer anderhalf uur geleden a slak. Ging vet pervert er ook extra tegenaan leunen, semi-erect alles.
word iemand opgeblazen in die clip, en die heeft een allah amulet oid.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef VeerEli het volgende:
Waarom dat moslim gezeur op dat nr van Katy dan?
Moest giechelen om MI van jou met je bek open in een u mad-posequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gvd ik zat bij de tandarts ja. kreeg een mooi sexy anti knars beugeltje aangemeten
k.quote:
LOL, hij heeft ook een MMG chain omquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
word iemand opgeblazen in die clip, en die heeft een allah amulet oid.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef VeerEli het volgende:
Waarom dat moslim gezeur op dat nr van Katy dan?
quote:The music video caused controversy among some Muslims who criticized a scene in the video where a man wearing a pendant appearing to display the Arabic word for "Allah" is disintegrated and turned into sand by Perry's character. A petition launched on Change.org accused Perry of "representing an opposition of God" and ordered that the video be taken down from YouTube. The signature has garnered over 44,000 signatures as of February 25, 2014. Perry has not yet responded to the accusations or the petition.
Zal ik een Vocaroo maken waarin ik een door jou uitgekozen zin uitspreek met dat bitje in?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest giechelen om MI van jou met je bek open in een u mad-pose.
Jaaaa doe jippiequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal ik een Vocaroo maken waarin ik een door jou uitgekozen zin uitspreek met dat bitje in?
wat jij jij moet dood kkkafir a zemmelquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Echt ALLLLLES schiet bij die mensen in het verkeerde keelgat heecht ga massaal dood. kakvolk.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal ik een Vocaroo maken waarin ik een door jou uitgekozen zin uitspreek met dat bitje in?
Ja, idd. En in het algemeen zijn ze ook nog echt kk hypocriet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:40 schreef Modus het volgende:
[..]
wat jij jij moet dood kkkafir a zemmel
Wollah Allah zal overwinnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]!
"Echt, kánker op met dat commentaar op Katy Perry. Levenloze honden, hoerenzonen, ongewassen barbaren. Als ik hun endeldarm heb geperforeerd met mijn bronzen anaconda hebben ze pas recht tot klagen, uit hun voegen gegroeide parasieten."
je vergat de psst psstquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:40 schreef Modus het volgende:
[..]
wat jij jij moet dood kkkafir a zemmel
Wat...quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat je vaak met die radicalen ook geen enkel normaal gesprek kan hebben. Misschien dat ze dan nog wat konden leren, maarja.... donerbatsers dat het zijn, valt er niets tegen in te brengen.
U vraagt, wij draaien. Mijn godquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]!
"Echt, kánker op met dat commentaar op Katy Perry. Levenloze honden, hoerenzonen, ongewassen barbaren. Als ik hun endeldarm heb geperforeerd met mijn bronzen anaconda hebben ze pas recht tot klagen, uit hun voegen gegroeide parasieten."
Zat eigenlijk te wachten op iemand anders die hier gelijk commentaar op had...quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Mijn god
http://vocaroo.com/i/s1IZ0AEImkRj
Ik begrijp uberhaupt niet waarom er zo'n ketting gebruikt wordt. Jij wel?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat eigenlijk te wachten op iemand anders die hier gelijk commentaar op had...
Ho ho, met intellectueel zwaargewicht, erudiet kampioen, Enait Fiazel kan je wel de monoloog aanquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat je vaak met die radicalen ook geen enkel normaal gesprek kan hebben.
Monoloog inderdaad, geen woord tussen te krijgen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ho ho, met intellectueel zwaargewicht, erudiet kampioen, Enait Fiazel kan je wel de monoloog aan.
[ afbeelding ]
Ik ging kk hard stuk om die 'echt', die klonk als 'GGTT' alleen alquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Mijn god
http://vocaroo.com/i/s1IZ0AEImkRj
Ga dit ding gebruiken om zoete woordjes bij mensen in te fluisterenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ging kk hard stuk om die 'echt', die klonk als 'GGTT' alleen al![]()
![]()
.
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ho ho, met intellectueel zwaargewicht, erudiet kampioen, Enait Fiazel kan je wel de monoloog aan.
[ afbeelding ]
Begrijp niet waarom je hier nooit komt en nu 1 zinnetje hierover gelijk van alles er over wil horen van mij. Dat was mijn opmerking, daar zal u het mee moeten doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik begrijp uberhaupt niet waarom er zo'n ketting gebruikt wordt. Jij wel?
Ik ging dubbelstuk toen ik het terug luisterdequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Ging stuk op het einde toen jij zelf stuk ging
Presentatoren, en nee. Moet soms wel lachen om ze.quote:
Spreek Wikipedia-artikelen inquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ging dubbelstuk toen ik het terug luisterde
Doe jij eens iets inspreken dan. Heb jouw stem ook nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Spreek Wikipedia-artikelen in!
http://vocaroo.com/i/s1vvIQXhH45lquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Spreek Wikipedia-artikelen in!
Heb geen mic @ PCquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe jij eens iets inspreken dan. Heb jouw stem ook nog nooit gehoord.
Gvd, lijkt wel Sesamstraat dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1vvIQXhH45l
Haags praten gaat makkelijker met zo'n beugel
HAHAHA dit begin is ook kk grappigquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ehh welk?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb geen mic @ PC. En echt wel, die "hhsssss... auwwwww.vocaroo" was van mij
.
Doe eens rustig, ik wilde niet van alles horen ik vroeg gewoon je inzicht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Begrijp niet waarom je hier nooit komt en nu 1 zinnetje hierover gelijk van alles er over wil horen van mij. Dat was mijn opmerking, daar zal u het mee moeten doen.
We weten ook beiden dat het helemaal niet raar is wat ik zeg
Braasspanquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haha madquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Kijk ze allemaal overdreven stuk gaan dan, stelletje hoeren.
PUNT ORGGGGGGGGGGGquote:
Ging stuk om dit ja.quote:
Hier deed je ook hard je best om je lach in te houden of nietquote:
Oh nooit gehoord hoor, tss doe niet zo beledigdquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De "auwwwww" bij een burn gvd, Veer pls.
Rustig? ben de rustheid zelfde. Had juist weer een rood aanlopende persoon verwacht aan de andere kant van de lijn na mijn opmerkingquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Doe eens rustig, ik wilde niet van alles horen ik vroeg gewoon je inzicht.
Laos kon ik invriezen toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb af en toe hier gepost hoor, zij het om de zoveel tijd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rustig? ben de rustheid zelfde. Had juist weer een rood aanlopende persoon verwacht aan de andere kant van de lijn na mijn opmerking
Mijn inzicht is zoals ik dus zei in mijn 1e opmerking waar jij op reageerde.
Grappige is dat jij een beetje dat beeld waar maakt door hier nooit te reageren maar na zo'n opmerking gelijk op de achterste poten te staan.
http://vocaroo.com/i/s0nfF5ad16uoquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Leggen witte kippen eigenlijk witte eieren?quote:
"ik heb mijn haar geverfd dus nu ben ik brunette"quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Leggen witte kippen eigenlijk witte eieren?en bruine kippen bruine eieren?"
Noice, laos kan sowieso, trassie weet ik niet, maar lijkt me wel gewoon toch? Koelkast kan sowieso, zou wel luchtdicht verpakken, anders stinkt je koelkastquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laos kon ik invriezen toch?Heb best een flinke laos maar ook een blokje trassie, kan je dat ook invriezen of in de koelkast evt?
Voel me net een veer nu
Jij kan je nooit een veer voelen, ben je veel te zwaar voor heuehehahhehehahahah xDquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laos kon ik invriezen toch?Heb best een flinke laos maar ook een blokje trassie, kan je dat ook invriezen of in de koelkast evt?
Voel me net een veer nu
BRUNETTEquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"ik heb mijn haar geverfd dus nu ben ik brunette"
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"ik heb mijn haar geverfd dus nu ben ik brunette"
Ja dat had ik al bedacht, van dat luchtdicht verpakken. Thanks.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Noice, laos kan sowieso, trassie weet ik niet, maar lijkt me wel gewoon toch? Koelkast kan sowieso, zou wel luchtdicht verpakken, anders stinkt je koelkast.
http://vocaroo.com/i/s1scOIz1D2PCquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij kan je nooit een veer voelen, ben je veel te zwaar voor heuehehahhehehahahah xD
Hahahaha gelijk toepasbaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1scOIz1D2PC
Awh schatje ben je tochquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb speciaal m'n laptop voor jou aangeslingerd gewoon hè.
Mad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wild junkie used smoke ganja
It's not very effective
Heb je die tattoo nou nog gedaan of wat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij kan je nooit een veer voelen, ben je veel te zwaar voor heuehehahhehehahahah xD
Jaloersquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:08 schreef VeerEli het volgende:
Godver, stelletje in m'n lijst gaat 1 dag naar Dolfinarium, post 44!!!!!! foto's van die dag
Jazekerquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je die tattoo nou nog gedaan of wat.
Haha yeah uhuhquote:
jij mocht willen dat je Free Willy te zien kreegquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:08 schreef VeerEli het volgende:
Godver, stelletje in m'n lijst gaat 1 dag naar Dolfinarium, post 44!!!!!! foto's van die dag
Ok ik had heul graag naar Dolfinarium gewild met mijn hubby en daar vervolgens 44 foto's van op facebook geplaatst. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh deze actNu geloven we allemaal dat het je niets uitmaakt!
Godsammequote:Op woensdag 26 februari 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Deze is voor jullie allemaal.
http://vocaroo.com/i/s00uILTF5lfI
Gay, en niet alleen om die gil aan het einde.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Deze is voor jullie allemaal.
http://vocaroo.com/i/s00uILTF5lfI
Had toen snel foto gemaakt maar daar lijkt het alsof hij op m'n been zit en is hij helemaal roodquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Pics. Of is hij nog helemaal schurftig..
Mag ik het grappig vinden dat jij precies op het moment dat iemand roept dat moslims om alles boos worden verhaal komt halen in dit topic?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Junkie used prejudice
Booslim enraged
Nee, is niet zo man is toevalquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag ik het grappig vinden dat jij precies op het moment dat iemand roept dat moslims om alles boos worden verhaal komt halen in dit topic?
Dat mag jij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag ik het grappig vinden dat jij precies op het moment dat iemand roept dat moslims om alles boos worden verhaal komt halen in dit topic?
Ja ik formuleer het voorzichtig. Valt het op. Zelfcensuurquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, is niet zo man is toeval
Oh en
Rustig doen joh, je mag dit niet zeggen natuurlijk.
http://vocaroo.com/i/s11hnURb9qkaquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gay, en niet alleen om die gil aan het einde.
Ja, dit kan echt niet.. fatwa dit dat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik formuleer het voorzichtig. Valt het op. Zelfcensuur
Waarom gedraag je je zo butthurtquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, is niet zo man is toeval
Oh en
Rustig doen joh, je mag dit niet zeggen natuurlijk.
Gvdquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s11hnURb9qka
Hahahaha gvdquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon werkelijk prachtig man, hoe jij in 1x het hele beeld waar maakt door 1 post.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je zo butthurt, ben je stiekem ook een booslim?
Ga jij die topics nou maar eens sluiten joh dimsum.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd[ afbeelding ]
Deze bewaar ik voor als hij weer eens biggie komt doen
http://vocaroo.com/i/s11hnURb9qkaquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga jij die topics nou maar eens sluiten joh dimsum.
"Tijger" klinkt btw serieus best sexyquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welk beeld? Ik heb geen petities getekend tegen die video, ik hou me rustig terwijl jij me probeert te profileren. Ik heb zeker geen lange tenen. Ik wil rustig praten en gedachtes uitwisselen. Jij past zelf beter in het plaatje dan ik aangaande je reactiesquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha gvd![]()
![]()
Had btw meer dmx stem verwacht bij jou
[..]
Ik vind het gewoon werkelijk prachtig man, hoe jij in 1x het hele beeld waar maakt door 1 post.
Maar draai het maar om hoor, ik ben kwaad idd, en onrustig en butthurt en alles
Ok man.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Welk beeld? Ik heb geen petities getekend tegen die video, ik hou me rustig terwijl jij me probeert te profileren. Ik heb zeker geen lange tenen. Ik wil rustig praten en gedachtes uitwisselen. Jij past zelf beter in het plaatje dan ik aangaande je reacties
Enjoying in silence.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:20 schreef Chloroform het volgende:
Sfeer zit er weer goed in hier, hehe.
Uiteraardquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok man.
No hard feelings verder hoor
Ik kan geen PI doen vanaf telefoon anders had ik bij elke post een lachend gezichtje gedaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:20 schreef Chloroform het volgende:
Sfeer zit er weer goed in hier, hehe.
Kan wel hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan geen PI doen vanaf telefoon anders had ik bij elke post een lachend gezichtje gedaan.
terecht hoor heuheuheuehuehe xdquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had toen snel foto gemaakt maar daar lijkt het alsof hij op m'n been zit en is hij helemaal roodZe zijn nu in genezing dus wel beetje fucked up, maar zal ff snel maken wacht. Doe wel in DM want anders gaat iedereen me weer afzeiken hier
Kun je gewoon via je instellingen instellen hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet mobiel hoor, alleen als ik een post quote.
Srs, again? Geeeeez girl someone has issuesquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
terecht hoor heuheuheuehuehe xd
hard geworden op "tijger"quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat sad? En wie is iedereen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Srs, again? Geeeeez girl someone has issuesIedereen vond het best wel sad trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |