Heb ik allebei standaard in de diepvriesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt reuze meemaar de meeste kruiden heb ik al, alleen geen laos en sereh en die shit.
Saoto moet ik nog steeds een x eten he maar weet niet hoe het moet smaken dus om het nou zelf te maken is ook zoietsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ik allebei standaard in de diepvries. Key ingredients voor saotosoep, conjo
.
Heb ik dus met rendangquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Saoto moet ik nog steeds een x eten he maar weet niet hoe het moet smaken dus om het nou zelf te maken is ook zoiets
Srs? Why?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Zou mij verbazen wanneer jij House of Cards leuk zou vinden Veer.
Ja doe, staan we quitte.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ik dus met rendang. En sowieso die curry's etc
.
Kan wel een keer recept voor je uittypen van m'n mams? =$
Anders maak je die shit gewoon en breng je langs ofso. Naar mij dan he, niet naar Vas.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ik dus met rendang. En sowieso die curry's etc
.
Kan wel een keer recept voor je uittypen van m'n mams? =$
Is puur politiek hè, geen actie.quote:
oh ja hehehequote:
So? Heb trailer gezien, lijkt me vette serie. Wat zie je me voor kortzichtig leeghoofd aan danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is puur politiek hè, geen actie.
quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Anders maak je die shit gewoon en breng je langs ofso. Naar mij dan he, niet naar Vas.
Mad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
So? Heb trailer gezien, lijkt me vette serie. Wat zie je me voor kortzichtig leeghoofd aan danGeee...
Wordt alleen maar afgezeken hiero, op m'n uiterlijk, op m'n tattoo's, op m'n innerlijk nu weerFlikkers
Aan het einde gaat 'ie dood.quote:
Nee joh hihiquote:
Nee geen last van.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
HALLO IK VRAAG WAT GVD KLEINE MOEITE OM EVEN TE KIJKEN TERINGLIJERS.
Nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hebben jullie ook sinds een paar dagen dat als je bij Google Images die voorbeelden in een andere tab opent, je gewoon een leeg scherm ziet? Als je ze in de openstaande tab aanklikt zie je ze wel gewoon.
Ik vind niks.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef GhpH het volgende:
Even iets anders:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van de wijnvlek van Михаил Горбачёв?
Gorbatsjov (ofzo)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef GhpH het volgende:
Even iets anders:
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
HALLO IK VRAAG WAT GVD KLEINE MOEITE OM EVEN TE KIJKEN TERINGLIJERS.
Zou 'm zelf nooit nemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef GhpH het volgende:
Even iets anders:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:14 schreef het volgende:
[..]
Nee er is wel een groot leeftijdsverschil. Ze is wel erg volwassen voor haar leeftijd vind ik. Veel meegemaakt enzo. Ik ben 20 en zij is 16.
Weer een wat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
Modus, we hebben er weer een hoor.
[..]
"Ze is heel erg volwassen voor haar leeftijd hoor!!1!1!1!!!"quote:
Ik vind dit gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.quote:
hihiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Ze is heel erg volwassen voor haar leeftijd hoor!!1!1!1!!!"
Zo zo, meteen weer schelden. Lijkt me nergens voor nodig.quote:
Dat is waar neusje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zo, meteen weer schelden. Lijkt me nergens voor nodig.
Ahw, cute wel.quote:
Wat is de link met mij?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat Mur daar laatst iets over zei, niet jij.quote:
Geeft niks, Ambi.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat Mur daar laatst iets over zei, niet jij.
Sorry hoor.quote:
Vind dat stuk waarbij je iemand op de schroef van de boot ziet knallen wel het leukst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |