gvd heb zin in de zomer, zwemmenquote:
Oh. Heuhehe dacht van wel man xDquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
House of Cards kut zonnestraaltje
wow ja, hoop niet dat Edward daar achter komt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als in s3 blijkt dat underwood een vampier is....
Chimeid in de tram 24 met een kk dikke ass die zehma subtiel met d'r ass tegen je heup/hand in je zak komt staanquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd heb zin in de zomer, zwemmen
Dimalife.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chimeid in de tram 24 met een kk dikke ass die zehma subtiel met d'r ass tegen je heup/hand in je zak komt staan.
#hadtosharewithsomeone
Heb je je portemonnee nog?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chimeid in de tram 24 met een kk dikke ass die zehma subtiel met d'r ass tegen je heup/hand in je zak komt staan.
#hadtosharewithsomeone
Loop liever een week lang in dezelfde poepbroek dan dat ik Dimalife leid.quote:
Was geen zigeunerquote:
Poepbroek? watquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Loop liever een week lang in dezelfde poepbroek dan dat ik Dimalife leid.
[..]
Was geen zigeuner. Toch nog even gecheckt net, al heb ik uitgecheckt en even een chiliburger en uienringen gehaald bij de Mac daarna
. #dagboek
Net kerriesoep gehad.quote:
Vond pan wel toepasselijk bij kerriequote:Op woensdag 26 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net kerriesoep gehad.
Dus je bezigt nu het woord 'pan' frequenter?
quote:
Kijk ze allemaal overdreven stuk gaan dan, stelletje hoeren.quote:
Ik had harten 7quote:
Haha kloptquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Kijk ze allemaal overdreven stuk gaan dan, stelletje hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |