Hij spreekt anders wel gewoon de waarheid, hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chloro snap ik nog wel, maar Vas heeft zelf het verstand van de achterkant van een varken.
The mind sees what the mind wants.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die achterste kerel doorboort gewoon die middelste met z'n penis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij spreekt anders wel gewoon de waarheid, hoor.
Yukonquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
The mind sees what the mind wants.Prolly 'cuz I can relate to that shit =$.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Choo choo all aboard the bi-curious train.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Prolly 'cuz I can relate to that shit =$.
quote:
Ja.quote:
Hahaha.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chloro snap ik nog wel, maar Vas heeft zelf het verstand van de achterkant van een varken.
Waarom zo gemeenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Incapabele mods. Wees dan geen mod als je toch geen flikker uitvoert
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Prolly 'cuz I can relate to that shit =$.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Choo choo all aboard the bi-curious train.
Zure klerkquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je voor geboren bent jonge en niet zo laks met alles.. walgelijke instellingquote:
Aye aye Kap'tein.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Choo choo all aboard the bi-curious train.
KLB was niet eens in z'n top 3 fora, kan je nagaan wat voor feeling hij ermee heeftquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je voor geboren bent jonge en niet zo laks met alles.. walgelijke instelling
quote:
posersquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aye aye Kap'tein.
[..]
KLB was niet eens in z'n top 3 fora, kan je nagaan wat voor feeling hij ermee heeft.
Die zijn toch op alles en iedereen boos?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef Gridlok het volgende:
Haha dat verhaal over moslims die boos zijn op katy perry
Dat sowieso, kijk de commentsquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Die zijn toch op alles en iedereen boos?.
wutchu talkin bout.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Why's that nigga both lookin' 12 and 52 at the same damn time.
Ha ha, crip's volk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Che_ en tetouaribo vergokken even 16k van een overvallen oma.
[ afbeelding ]
http://www.politie.nl/gez(...)et-gestolen-pas.html
Wie is de 3e?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Che_ en tetouaribo vergokken even 16k van een overvallen oma.
[ afbeelding ]
http://www.politie.nl/gez(...)et-gestolen-pas.html
Dimaquote:
errbody madquote:
Tram 24 thv? ik ga NU gelijk checkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chimeid in de tram 24 met een kk dikke ass die zehma subtiel met d'r ass tegen je heup/hand in je zak komt staan.
#hadtosharewithsomeone
Alweer anderhalf uur geleden a slak. Ging vet pervert er ook extra tegenaan leunen, semi-erect allesquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tram 24 thv? ik ga NU gelijk checken
Gvd ik zat bij de tandarts ja. kreeg een mooi sexy anti knars beugeltje aangemetenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alweer anderhalf uur geleden a slak. Ging vet pervert er ook extra tegenaan leunen, semi-erect alles.
word iemand opgeblazen in die clip, en die heeft een allah amulet oid.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef VeerEli het volgende:
Waarom dat moslim gezeur op dat nr van Katy dan?
Moest giechelen om MI van jou met je bek open in een u mad-posequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gvd ik zat bij de tandarts ja. kreeg een mooi sexy anti knars beugeltje aangemeten
k.quote:
LOL, hij heeft ook een MMG chain omquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
word iemand opgeblazen in die clip, en die heeft een allah amulet oid.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef VeerEli het volgende:
Waarom dat moslim gezeur op dat nr van Katy dan?
quote:The music video caused controversy among some Muslims who criticized a scene in the video where a man wearing a pendant appearing to display the Arabic word for "Allah" is disintegrated and turned into sand by Perry's character. A petition launched on Change.org accused Perry of "representing an opposition of God" and ordered that the video be taken down from YouTube. The signature has garnered over 44,000 signatures as of February 25, 2014. Perry has not yet responded to the accusations or the petition.
Zal ik een Vocaroo maken waarin ik een door jou uitgekozen zin uitspreek met dat bitje in?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest giechelen om MI van jou met je bek open in een u mad-pose.
Jaaaa doe jippiequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal ik een Vocaroo maken waarin ik een door jou uitgekozen zin uitspreek met dat bitje in?
wat jij jij moet dood kkkafir a zemmelquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Echt ALLLLLES schiet bij die mensen in het verkeerde keelgat heecht ga massaal dood. kakvolk.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal ik een Vocaroo maken waarin ik een door jou uitgekozen zin uitspreek met dat bitje in?
Ja, idd. En in het algemeen zijn ze ook nog echt kk hypocriet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:40 schreef Modus het volgende:
[..]
wat jij jij moet dood kkkafir a zemmel
Wollah Allah zal overwinnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]!
"Echt, kánker op met dat commentaar op Katy Perry. Levenloze honden, hoerenzonen, ongewassen barbaren. Als ik hun endeldarm heb geperforeerd met mijn bronzen anaconda hebben ze pas recht tot klagen, uit hun voegen gegroeide parasieten."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |