Hahaha die pinball scene.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat stuk waarbij je iemand op de schroef van de boot ziet knallen wel het leukst.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat stuk waarbij je iemand op de schroef van de boot ziet knallen wel het leukst.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Half schip dood, kei mooi man.[ afbeelding ]
Hahaha dit ja.quote:
Mooi toch.quote:
Me zus keek die film vroeger veel ( op vhsquote:
Je zus, hmmhm.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Me zus keek die film vroeger veel ( op vhs) elke keer als dit moment langs kwam lachen gieren brullen
NEE NIET ZO GR GRquote:
Ik had laatst Ricardo van Carglass.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar ik werk bij Carglass. Zal ik van jouw sterretje eens een barst maken met mijn hpx2-hars?
Hehehehe
Groetjes Mike
[ afbeelding ]
Zo'n type als op de reclames? Ik kan me niet voorstellen dat die lulletjes nog zo vrolijk kijken nadat ze van 9 tot 5 alleen hpx2-harsen op ruiten hebben gemonteerd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had laatst Ricardo van Carglass.Was wel typisch wat je verwacht van een Ricardo.
Ja, ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo'n type als op de reclames? Ik kan me niet voorstellen dat die lulletjes nog zo vrolijk kijken nadat ze van 9 tot 5 alleen hpx2-harsen op ruiten hebben gemonteerd.
Wacht wat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ook.Voelde me wel beledigd toen hij eerst zo'n zakje over de stoel deed voordat hij m'n auto naar binnen reed. Maar aan de andere kant, wil zijn vieze shit ook niet op m'n stoel hebben.
Haha ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht wat.Hij deed plastic over je stoel om je auto een paar meter naar voren te rijden?
Damn, dat is of hele goede service of hij heeft enorme smetvrees.
Keurig. Ik vraag me toch af waar ze het geld vandaan halen voor zoveel service en die onnodig lange reclames altijd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja.Nou ja, toch wel zo'n 100 meter hoor.
Ze waren wel heel vriendelijk. Kreeg zelfs warme choco.
Zo'n sterretje fixen kost 80 euro. Zag ook auto's staan waarbij ze hele voorruiten moesten vervangen. Kun je nagaan wat dat dan kost.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Keurig. Ik vraag me toch af waar ze het geld vandaan halen voor zoveel service en die onnodig lange reclames altijd.
Oké, aju.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:58 schreef Rodawa het volgende:
Nou goed, ik ga weer weg hier. Denk nog even na over mijn aanbod Chloroform.![]()
CIAO CIAO
Nee, heb liever niet dat je zonder plastic op m'n stoel zit. ;squote:Op woensdag 26 februari 2014 01:00 schreef Rodawa het volgende:
Oja, ik gebruik geen plastic iykwim.jpg. Gewoon de barst erin knallen, geen gedoe. Warme choco wil nog wel.
Sorry.quote:
Ahhwww ;$$:$$quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan toch nooit lang boos blijven op jou ;s;S;s;ss
Ik zeg, doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:19 schreef Modus het volgende:
Ohja ik zag vandaag een debiel met een Googlebril lopen. Die verdienen het toch ook gewoon om he-le-maal in elkaar getrapt te worden.
Wow, heb je gewoon de hele dag moeten werken ipv fok, wat errrug.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:38 schreef Salatrel het volgende:
ik was mijn telefoon vergeten vanmiddag
uit verveling ben ik maar extra rondjes door de trein gaan lopen ja. ik deed er sowieso al langer over dan normaal omdat ik helemaal richting deventer enschede en zwolle moest dus alles 2 keer vragenquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb je gewoon de hele dag moeten werken ipv fok, wat errrug.
Nu al geen zin in volgende week.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:41 schreef Salatrel het volgende:
dus hele avond dit deuntje gefloten
Elke dag skyradio luisteren zeker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In my wereld is het altyd kerst
Ik luister nooit radioquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Elke dag skyradio luisteren zeker.
Ik ben niet zo hipster als jij thoquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik ook niet :s wow, mint four eatsotter ;s
Wat, hoezo ben ik hipster.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hipster als jij tho
Zal wel niet recent zijn dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet, komt door zo'n foto die ik toen zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |