je vergat de psst psstquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:40 schreef Modus het volgende:
[..]
wat jij jij moet dood kkkafir a zemmel
Wat...quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat je vaak met die radicalen ook geen enkel normaal gesprek kan hebben. Misschien dat ze dan nog wat konden leren, maarja.... donerbatsers dat het zijn, valt er niets tegen in te brengen.
U vraagt, wij draaien. Mijn godquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]!
"Echt, kánker op met dat commentaar op Katy Perry. Levenloze honden, hoerenzonen, ongewassen barbaren. Als ik hun endeldarm heb geperforeerd met mijn bronzen anaconda hebben ze pas recht tot klagen, uit hun voegen gegroeide parasieten."
Zat eigenlijk te wachten op iemand anders die hier gelijk commentaar op had...quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Mijn god
http://vocaroo.com/i/s1IZ0AEImkRj
Ik begrijp uberhaupt niet waarom er zo'n ketting gebruikt wordt. Jij wel?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat eigenlijk te wachten op iemand anders die hier gelijk commentaar op had...
Ho ho, met intellectueel zwaargewicht, erudiet kampioen, Enait Fiazel kan je wel de monoloog aanquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat je vaak met die radicalen ook geen enkel normaal gesprek kan hebben.
Monoloog inderdaad, geen woord tussen te krijgen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ho ho, met intellectueel zwaargewicht, erudiet kampioen, Enait Fiazel kan je wel de monoloog aan.
[ afbeelding ]
Ik ging kk hard stuk om die 'echt', die klonk als 'GGTT' alleen alquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Mijn god
http://vocaroo.com/i/s1IZ0AEImkRj
Ga dit ding gebruiken om zoete woordjes bij mensen in te fluisterenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ging kk hard stuk om die 'echt', die klonk als 'GGTT' alleen al![]()
![]()
.
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ho ho, met intellectueel zwaargewicht, erudiet kampioen, Enait Fiazel kan je wel de monoloog aan.
[ afbeelding ]
Begrijp niet waarom je hier nooit komt en nu 1 zinnetje hierover gelijk van alles er over wil horen van mij. Dat was mijn opmerking, daar zal u het mee moeten doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik begrijp uberhaupt niet waarom er zo'n ketting gebruikt wordt. Jij wel?
Ik ging dubbelstuk toen ik het terug luisterdequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Ging stuk op het einde toen jij zelf stuk ging
Presentatoren, en nee. Moet soms wel lachen om ze.quote:
Spreek Wikipedia-artikelen inquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ging dubbelstuk toen ik het terug luisterde
Doe jij eens iets inspreken dan. Heb jouw stem ook nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Spreek Wikipedia-artikelen in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |