Onjuist, trainingen zijn geschreven in overleg met de tvm ploeg zodat het moment oor hun uitkwam waarbij geen rekening werd gehouden met de bamploeg. Als ik jou een week voor mijn verjaardag op mijn verjaardag uitnodig terwijl je moeder jarig is die dag moet ik niet raar opkijken wanneer je zegt dat je niet kunt.quote:
Inclusief fout?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik had Bergsma is een FOK!kers als TT.
Heej tijd niet gezien die.quote:
quote:
Onzin, die bijeenkomst/trainingskamp was door alle betrokkenen allang van te voren overlegd, waarbij alle coaches akkoord waren over de datum en tijd. Om dan op het laatste moment alsnog niet mee te doen "omdat het niet in het programma past", slaat nergens op..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:49 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Onjuist, trainingen zijn geschreven in overleg met de tvm ploeg zodat het moment oor hun uitkwam waarbij geen rekening werd gehouden met de bamploeg. Als ik jou een week voor mijn verjaardag op mijn verjaardag uitnodig terwijl je moeder jarig is die dag moet ik niet raar opkijken wanneer je zegt dat je niet kunt.
hij roept nog net niet dat het de schuld van de Rabobank is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:51 schreef Palomar het volgende:
zou die de hoge heren in den haag en de banken waarvan het de schuld is er ook nog bij halen?
Elke avond Jillert wijshedenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef alors het volgende:
Ja jongens het is of Jillert of de zoveelste Lucky met stemmetjes.
Moeilijke woorden battle Otter vs. van Nieuwkerkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef Marcoss het volgende:
Morgen gewoon Otter uitnodigen met woordenboek ernaast
Even goed overlegd als toen de team pursuit op de schaatsagenda kwam en de schaatsbond besloot dat de marathonmannen geen kans maakten om aan dat onderdeel mee te doen, ondanks dat zij op dat moment konden aantonen dat ze de snelste trainingstijden hadden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Onzin, die bijeenkomst/trainingskamp was door alle betrokkenen allang van te voren overlegd, waarbij alle coaches akkoord waren over de datum en tijd. Om dan op het laatste moment alsnog niet mee te doen "omdat het niet in het programma past", slaat nergens op..
Otter & Van Dis.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Moeilijke woorden battle Otter vs. van Nieuwkerk
Of met Moszkowicz erbijquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef Max23 het volgende:
Er is net een kwartier lucky geweest hoor?
Dachten jullie dat Jorrit echt zoveel ja zegt?
![]()
![]()
Ik wel. Als je goed luistert zegt hij dus eigenlijk dat er alles aan gelegen was dat Kramer op deze Spelen moest schitteren en dan eventueel ten koste van Jillert zijn pupil. Hij verwijt dan ook duidelijk de mensen om Kramer heen,inclusief de vaderlandse media.quote:
Hij moet gewoon een Kinder Bueno pakken en niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:28 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Ik wel. Als je goed luistert zegt hij dus eigenlijk dat er alles aan gelegen was dat Kramer op deze Spelen moest schitteren en dan eventueel ten koste van Jillert zijn pupil. Hij verwijt dan ook duidelijk de mensen om Kramer heen,inclusief de vaderlandse media.
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:36 schreef Verbal het volgende:
Altijd dat geZEIK rondom dit soort evenementen. Gadverdegadverdamme.
Schaatsers moeten schaatsen en in de meeste gevallen gewoon hun bek houden. In 90% van de gevallen niet om aan te horen, dat nasale gekwaak. Zie die dwarrel van een Bergsma als een QED met zijn gezanik. Bleeergh.
V.
Jij ook niet met je shag stem.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:15 schreef Specularium het volgende:
Sven moet eigenlijk ook niet praten in die Gilette reclame.
Nee jij met je voiceclipje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij ook niet met je shag stem.
Ook zo'n nasale Henkie. En bij de dames is het niet veel beter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:15 schreef Specularium het volgende:
Sven moet eigenlijk ook niet praten in die Gilette reclame.
Pot verwijt de ketel dat zijn longen zwart zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee jij met je voiceclipje.
Alsof Nel Veerkamp welterusten zegt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een Kinder Bueno pakken en niet zo zeuren.
Het klonk een beetje alsof jillert hem had verteld dat hij niet mee moest doen, en hij dat niet goed kon navertellenquote:
Dat gaat lachen worden mensen. Matthijs gaat op zeker heel heel hard lachen.quote:De comedy belofte van Nederland: Tim Fransen
Afgelopen februari heeft de Amsterdamse Tim Fransen (1988) het prestigieuze Leids Cabaret Festival gewonnen. Eerdere winnaars van dit festival zijn onder andere Najib Amhali, Sanne Wallis de Vries en Javier Guzman.
Hiernaast heeft hij vorig jaar samen met Theo Maassen meegeschreven aan de oudejaarsconference én is hij sinds 2011 vast lid van Toomler in Amsterdam.
Hij wordt dan ook niet voor niets de comedybelofte van Nederland genoemd en vanavond zit hij bij ons aan tafel!
Leuk.quote:'O, Louis': Hugo Borst
Schrijver, sportjournalist, radio- en televisiemaker Hugo Borst is al vijfendertig jaar gefascineerd door Louis van Gaal. De ontelbare aanvaringen met de pers, zijn omgang met spelers, zijn autoritaire houding, waar komt dat toch allemaal vandaan? Borst besloot om een boek te schrijven over zijn relatie met Van Gaal, die ooit zelfs een vriend van hem was. In 'O, Louis' probeert Borst de huidige bondscoach te begrijpen, door in het hele land vrienden, vijanden en alles ertussenin om hun visie te vragen. Is er eindelijk een handleiding voor 'de admiraal' geschreven?
quote:Tafeldame: Gerdi Verbeet
Huisdichter Nico Dijkshoorn
Ho ho, hou die kneuzen lekker in de Randstad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:38 schreef Specularium het volgende:
Hugo is een eindbaas, de rest mag met de trein naar Friesland.
Maar als je alles goed beschouwd zit iederéén daar uitsluitend om iets te verkopen, een boek, een film, een tv-programma, een theatershow of zelfs een ziel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:28 schreef Karina het volgende:
Mjah Hugo is leuk maar het gaat wel weer om boekie pluggen, wat ook al bij VI was gedaan trouwens maandag, maar dan zonder Hugo erbij.
Die kunnen het juist goed met elkaar vinden.quote:
Ik heb get sowieso helemaal gehad met dat "O-wij-van-de-VARA-zijn-zooooo-van-het-cabaret"quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat gaat lachen worden mensen. Matthijs gaat op zeker heel heel hard lachen.![]()
Ja, je doet me een beetje pijn.quote:
Wel eens van gehoord, maar ik heb niet al zijn CD's.quote:
Ik ben slecht in namen. Misschien ken ik zijn muziek welquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, je doet me een beetje pijn.
Ik heb ook geen idee hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Ow aan de posts hiervoor te zien zou ik hem moeten kennen dus
Ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Ow aan de posts hiervoor te zien zou ik hem moeten kennen dus
Idd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef Martinello het volgende:
Ziet eruit als een typetje van Michiel Romeyn.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht eerst dat het Tim Knol was.
Zijn vader dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
Een ouwe neef van hem denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
Ja, zou een mooie zijn, een figuur die niet eens bestond die overleden is. En dan een fan gespeeld door Michiel Romeyn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef Martinello het volgende:
Ziet eruit als een typetje van Michiel Romeyn.
Ik heb Friday Night in San Francisco al gedraaid toen ik thuis kwam.quote:
DWDD grossiert in mensen die er vaak zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef StephanL het volgende:
Deze man is wel vaker bij DWDD geweest.
Iedereen bij DWDD zit er elke week 29 keer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef StephanL het volgende:
Deze man is wel vaker bij DWDD geweest.
Hebben ze op de dagbesteding geen tv?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:10 schreef marcodej het volgende:
Had ik al gezegd dat 1900 een klotetijd is?
Ik ben nog niet thuis mensen.
Alleen als je knutselwerkje af is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hebben ze op de dagbesteding geen tv?
Je bier wordt warmquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:10 schreef marcodej het volgende:
Had ik al gezegd dat 1900 een klotetijd is?
Ik ben nog niet thuis mensen.
Tim Knol sr.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bier wordt warm
en ja het is een klotetijd, ik ben nog aan het eten
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bier wordt warm
en ja het is een klotetijd, ik ben nog aan het eten
Met een snor heb je Johan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:17 schreef Martinello het volgende:
Kapsel doet me ook hieraan denken
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
In ieder geval duidelijker.quote:
Wat een paardenworst is het ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:21 schreef OProg het volgende:
Matthijs heeft zoals verwacht de grootste lol.
Zonder zachte g ja. Zelfde manier van praten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik schakel net in, dacht dat ik Maassen hoorde.
Nog?quote:
Hij is best wel grappig toch?quote:
Snel meer gifjes posten mensen!quote:
Ik moet er nog een beetje in komen eerlijk gezegd, maar dat ligt aan mij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is best wel grappig toch?
Dat is Archimedes gastquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Heeft niets met archimedes te maken, dit is gewoon inhoud meten
Ik vind het ook niet grappig. Beetje van die erg bedachte grappen of zo. Weet niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik moet er nog een beetje in komen eerlijk gezegd, maar dat ligt aan mij.
ik hoor een paard bij dit gifjequote:
Ik wacht nog op poepgrappen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef Paxcon het volgende:
wat een makkelijke laagbegaafde onderwerpen
piemels, gaypride en gehandicapten
Alleen dit soort dingen werken nooit zo goed bij Matthijs aan tafel.quote:
Had je gister PenW moeten kijken.quote:
Nope... die heeft bedacht dat de opwaartse kracht gelijk is aan de massa van hoeveelheid water die verplaatst is, de inhoud truuk was al bekend voor archimedes.quote:
Ik zag vanmiddag een stukje. Grappiger dan dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had je gister PenW moeten kijken.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:26 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is het toch een verzuurd topic
Zonder topic had DWDD maar 7 kijkers.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:26 schreef Pandaplint het volgende:
Dan wordt het inderdaad al snel pijnlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Alleen dit soort dingen werken nooit zo goed bij Matthijs aan tafel.
Ik zou een ander topic kiezen als ik jou was, met je verzuurde reactie.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:26 schreef Pandaplint het volgende:
Net als Spangas.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder topic had DWDD maar 7 kijkers.
Ik hoop dat je doorhebt dat je onzin praatquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nope... die heeft bedacht dat de opwaartse kracht gelijk is aan de massa van hoeveelheid water die verplaatst is, de inhoud truuk was al bekend voor archimedes.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:27 schreef Max23 het volgende:
Ze hadden beter deze een aantal keer kunnen laten zien, is veel leuker dan die lolligheid.
[ afbeelding ]
Heeft zij een leuke dochter?quote:
Ik hoop dat je doorhebt dat een inhoud bepaling met water niet door archimedes bedacht is, en ook niet omschreven wordt door zijn wet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat je onzin praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |