Niet over mijn rug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Evertjan het volgende:
ja laten we de deuren opzetten voor meer gelukszoekers
Kijken of ze het twee maanden in het glazen huis weten te redden zonder eten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
Misschien moet Giel een actie houden voor tegen de homo's.
2 maanden in een glazen huis met 10 homo'squote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Kijken of ze het twee maanden in het glazen huis weten te redden zonder eten.
Ze willen alleen maar naar Nederland via de achterdeur.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Evertjan het volgende:
ja laten we de deuren opzetten voor meer gelukszoekers
Doen niet alle negers dat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef Evertjan het volgende:
alsof Obama in zijn eigen poep gaat roeren
Net als de rest van Afrika.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef OProg het volgende:
Oeganda, het is niks en het gaat voorlopig ook niks worden.
Maar wie gaat er dan de strontput schoonmaken ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Een grote bom op Afrika, daarna gaan wij blanken het koloniseren en we maken er een paradijs van.
Zelf boeken lezen, ik heb er de kracht niet voor. Maar door zo'n boekenitem ben ik weer helemaal bij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ook lid van Oprah's bookclub ?
Ik wacht ook wel op de verfilming.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
Zelf boeken lezen, ik heb er de kracht niet voor. Maar door zo'n boekenitem ben ik weer helemaal bij.
Ik game altijd in de treinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Boeken zijn denk ik de enige reden dat ik nog veel met de trein reis
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik game altijd in de trein
GA JE SCHAMENquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat nieuwe zeker nu, met die lijntjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger mocht je tenminste nog roken in de trein. #adriaan1112quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je wil lezen en gaat dus met de trein?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Boeken zijn denk ik de enige reden dat ik nog veel met de trein reis
Lekker de rookcoupé voldampen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeger mocht je tenminste nog roken in de trein. #adriaan1112
Ik kras mee.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:24 schreef Stickertje het volgende:
Ik spiek wel eens op telefoons of iemand zit te Fok!ken in een trein
Dat doe ik alleen als ik internet hebquote:
Ze hebben me bijna zover dat ik overschakel naar Utopia.quote:
Opa Mulder Jan Mulder en Youri Mulder en de zoon van Youri Mulder in de nieuwe ING reclamequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
Vier generaties in een leeuwenpak. Ik kan niet wachten.
Ik voorkom altijd dat iemand het kan zien, straks word ik herkendquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:24 schreef Stickertje het volgende:
Ik spiek wel eens op telefoons of iemand zit te Fok!ken in een trein
Ik heb dat meer met Prinses Beatrix.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Bosbeetle het volgende:
zijne majesteit ik moet er nog aan wennen
qftquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef alors het volgende:
Dit is echt de minste leuke chef van 24 kitchenGiovanni
Uccie woont er. Niks mis mee.quote:
Het was een klootmongool.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_(gemeente)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Karina het volgende:
Als dit de slimste gemeente is wil ik weleens de domste zien.
Dat is niet in Belgie, dus jij bent nog dommerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef OProg het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_(gemeente)
Corrie,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef OProg het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_(gemeente)
Dat zei je er niet bij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet in Belgie, dus jij bent nog dommer
quote:
Ja. Wat mij betreft wel.quote:
quote:
Je bedoelt uitstekelbaars?quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:36 schreef marcodej het volgende:
Dit is toch gewoon enorm kut, of niet?
Ik snapte het ook niet, die pasten er ook voor geen meter bij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:36 schreef tralalala het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van die negerts?
Wat een slome duikelaar.quote:
Hij kan leuk bloemschikken?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:39 schreef OProg het volgende:
Dit is het leukste aan Jorrit:
[ afbeelding ]
Dit is de eerste keer dat ik dit hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:39 schreef Norrage het volgende:
Waarom gaan ze hier steeds op doorbespreek gewoon alleen die 10km...ik zou als jorrit gewoon puur schijt hebben aan deze vrageb
Niet Stephen pullover?quote:
Fixedquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
Dat is... euh.. ja tocheeuh de definitie van reservuh zijn? Want euhhh... tja, mochteuurrrrr, nou eens iemand geblesseerd raken? Ofeuhhh, ben ik noueuh gek?
Ze hebben hem teruggevonden toen ze de streep die onder het ijs bewoon eruit haalden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft-ie te lang onder het ijs gelegen of zo?
hij is wel genaaooooiid.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef starla het volgende:
Wat een slechte spreker is die Bergsma; plaatsvervangende schaamte hier...
Maar het gaat er toch juist om dat er nooit gecommuniceerd is dat hij reserve zou zijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
Als ik reserve was zou ik ervan uit gaan dat ik NIET zou rijden.
Ik begreep er juist uit dat er wel was gezegd dat hij reserve was.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch juist om dat er nooit gecommuniceerd is dat hij reserve zou zijn?
(al had hij ook wel kunnen bedenken, maar toch)
Of hij wordt zomergast.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:44 schreef OProg het volgende:
Deze moet eens een avond filosoferen met Cruijff. Dat levert geweldige inzichten op.
alorsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:45 schreef tralalala het volgende:
Wat is de username van Jorrit op FOK! ?
Lijkt wel een voetballer.quote:
Beetje jammer inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze gaan het dus alleen over dat naaigedoe hebben en niet over die gouden medaille?
Bal is rondquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Matthijs kan eigenlijk best wel zuigen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Stiggie het volgende:
Hij kwam niet opdagen op trainingen. Daarom ben je reserve lul. Gratis cashen en niet zeiken
Bertje Maalderink is er niks bijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Matthijs kan eigenlijk best wel zuigen.
een training waar je achter paarden aan moet rennenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Stiggie het volgende:
Hij kwam niet opdagen op trainingen. Daarom ben je reserve lul. Gratis cashen en niet zeiken
Alleen Frans Bromet is beter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bertje Maalderink is er niks bij
die kans lijkt me vrij groot. Ze vinden 'm allemaal te dom.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ze het hem wel hebben verteld maar dat hij het niet snapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |