SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Het zou op zeker niet gebeuren.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Heeft niets met slecht verliezen te maken. Het is gewoon bloed jammer.
Die boosheid gaat zich wel vertalen in de volgende stemronde.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef Ransjih het volgende:
emil : er zit gewoon nog boosheid bij mij
rienk: die slaan we er ook wel uit
jij snapt echt niks van het begrip utopia hehquote:Op maandag 24 februari 2014 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft niets met slecht verliezen te maken. Het is gewoon bloed jammer.
En die Telegraafquote:Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef renevanlaaren het volgende:
kom op nu die sms erin nu het ijzer nog heet is
Hij heeft de redactie regie gevolgd die Hakim eruit wilde.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef Grunge. het volgende:
Hoe mensen Joey volgzaam kunnen noemen is beyond me.
Uhuhquote:Op maandag 24 februari 2014 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft de redactie regie gevolgd die Hakim eruit wilde.
Och jawel hoor. Maar daar horen ook badguys bij.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij snapt echt niks van het begrip utopia heh
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Och jawel hoor. Maar daar horen ook badguys bij.
Ik weet niet, kan hem nog niet goed inschatten. Maar ik denk dat hij er sowieso niet uitgaat, tenminste als hij zich voegt bij ERG + Paul, dat wordt een "sterke" groep.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:53 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.
Volgzaam jochie, die er volgende maand zelf weer uitvliegt, terug in de absolute vergetelheid.
Ik heb iets gemist denk ik, wat stond er in de sms?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef renevanlaaren het volgende:
kom op nu die sms erin nu het ijzer nog heet is
Gisteren was het script anders dan vandaag.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:56 schreef Grunge. het volgende:
Uhuh.
Het is ook nooit goed! Gisteren verwachtte iedereen nog dat Joey het niet zou durven.
Hoe mensen hem niet volgzaam kunnen noemen is mij ook een raadsel, we weten gewoon nog weinig van die jongen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef Grunge. het volgende:
Dan krijg je een labiel groep meiden en een sterke ploeg mannen. Kan nog leuk worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan hem nog niet goed inschatten. Maar ik denk dat hij er sowieso niet uitgaat, tenminste als hij zich voegt bij ERG + Paul, dat wordt een "sterke" groep.
En dat zegt-ie tegen Gioquote:Op maandag 24 februari 2014 12:58 schreef Ebinas het volgende:
Emil tegen Gio: er zijn zoveel schijnheilige mensen hier zo, FY
Hij heeft niet voor de makkelijkste weg gekozen, en zijn stem uitstekend gemotiveerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef Grunge. het volgende:
Als er een schijnheilig is dan is het Gio wel.quote:
Dat plukje Billy, Lot, Lau, gaat het nooit redden tegen ERG+ En Emil gaat bij de volgende ronde echt voor Billy of Lot.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan krijg je een labiel groep meiden en een sterke ploeg mannen. Kan nog leuk worden.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat plukje Billy, Lot, Lau, gaat het nooit redden tegen ERG+ En Emil gaat bij de volgende ronde echt voor Billy of Lot.
Lot gaat dan vals doen of zich inlikken. Die gaat draaien tot ze duizelig word en hopelijk doordraait.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat plukje Billy, Lot, Lau, gaat het nooit redden tegen ERG+ En Emil gaat bij de volgende ronde echt voor Billy of Lot.
Wat was hier zo zwaar aan dan? Zijn motivatie was prima, maar niet verrassend ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor de makkelijkste weg gekozen, en zijn stem uitstekend gemotiveerd.
Hij had gewoon moeten zeggen dat hij er uit vliegt omdat hij een vieze manipulerende rat is,die twee maanden geen reet heeft uit gevoerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor de makkelijkste weg gekozen, en zijn stem uitstekend gemotiveerd.
Of niet zou mógen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Uhuh.
Het is ook nooit goed! Gisteren verwachtte iedereen nog dat Joey het niet zou durven.
Nooit meer een Hakim die vroeg op zijn nest ligt.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef Copycat het volgende:
Nooit meer een Hakim die 's avonds om zeven uur zijn kind trouw voorleest ... Nooit meer een Hakim die na zevenen echt loskomt .. Van zijn stoel om in zijn bed te kruipen.
Dat zei hij ook, in wat meer bedekte termen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef zwellever het volgende:
Hij had gewoon moeten zeggen dat hij er uit vliegt omdat hij een vieze manipulerende rat is,die twee maanden geen reet heeft uit gevoerd.
Duidelijk dat sommige mensen nu gewoon willen dat het gescript is om lekker boos te kunnen zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Of niet zou mógen.
Dat is onjuist gebleken. Maar het schept wel een mogelijkheid om de redactie nu wat anders kwalijk te nemen. Namelijk dat ze niet hebben gescript. Ze hadden de 'smaakmaker' er in moeten houden.
Hoe dan ook, het is de schuld van de redactie. Ze kunnen het niet goed doenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Of niet zou mógen.
Dat is onjuist gebleken. Maar het schept wel een mogelijkheid om de redactie nu weer wat anders kwalijk te nemen. Namelijk dat ze niet hebben gescript. Ze hadden de 'smaakmaker' er in moeten houden.
Vind je?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Als er een schijnheilig is dan is het Gio wel.
Ongelooflijk. Niet luisteren naar die koeien. Dan zou je de hele tijd moeten toneelspelen. Hij is geen Billyquote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef Ransjih het volgende:
emil: mn bek gehouden, me afgezonderd en pallets uit elkaar gehaald
en dan zeggen die meiden, blijf zoals je afgelopen week was
zo betrokken is gio met de groepquote:Op maandag 24 februari 2014 13:03 schreef livvie het volgende:
Emil: Tegen Gio; hey wat doen we met Paul? Zullen we vragen of hij hier komt slapen? Hij ligt daar tussen allemaal chicks!
Gio; Uh, ik lig daar ook hoor.
Hij is gewoon een schijnheilige laffe nulquote:Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef ddww het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind Gio helemaal niks eigenlijk, zelfs niet scheinheilig. Gewoon een nul!
Zie hem nog zitten naast de open haard toen Hakim Isa treiterde tot op het botquote:Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef ddww het volgende:
[..]
Vind je?
Behalve elke avond zijn typering van vrouwelijke bewoners variëren. We hadden "grote kut", dat was eigenlijk nog een soort koosnaampje. Verder was er "vieze kut", "vuile kut", "biomarkt teef". En dan moest er nog iemand een bijbel en een aubergine in haar kut stoppen. Ik denk dat hij er daarbij vanuit ging dat deze dame in de categorie "grote kut" viel.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:02 schreef Grunge. het volgende:
Hij benoemde het feit dat Hakim niets heeft uitgevoerd.
Dat.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij is gewoon een schijnheilige laffe nul
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve elke avond zijn typering van vrouwelijke bewoners variëren. We hadden "grote kut", dat was eigenlijk nog een soort koosnaampje. Verder was er "vieze kut", "vuile kut", "biomarkt teef". En dan moest er nog iemand een bijbel en een aubergine in haar kut stoppen. Ik denk dat hij er daarbij vanuit ging dat deze dame in de categorie "grote kut" viel.
[..]
Behalve elke avond zijn typering van vrouwelijke bewoners variëren. We hadden "grote kut", dat was eigenlijk nog een soort koosnaampje. Verder was er "vieze kut", "vuile kut", "biomarkt teef". En dan moest er nog iemand een bijbel en een aubergine in haar kut stoppen. Ik denk dat hij er daarbij vanuit ging dat deze dame in de categorie "grote kut" viel.
typisch Nederlands poldermodel-opmerkingquote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij is gewoon een schijnheilige laffe nul
En dit alles vaak terwijl hij opgebaard in bed lag om een uur of zeven in de avond.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
je vergeet paardebekquote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
En die gaat heel ver komen. Die ligt eigenlijk overal wel goed. Knuffelt met iedereen en iedereen wil wel met hem knuffelen en heeft iets over zich waardoor iedereen wel tegen hem aan wil lullen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef ddww het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Toch wel knap. De laatste opgebaarde die ik zag, kon dat allemaal niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En dit alles vaak terwijl hij opgebaard in bed lag om een uur of zeven in de avond.
hij levert nik sop en joey heeft al goed de toon gezet door te zeggen dat dat niet kan dus denk niet dat gio heel lang blijft als hij niet gauw wat gaat doenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
En die gaat heel ver komen. Die ligt eigenlijk overal wel goed. Knuffelt met iedereen en iedereen wil wel met hem knuffelen en heeft iets over zich waardoor iedereen wel tegen hem aan wil lullen.
Er zijn op dit moment weinig bedreigingen voor hem.
Ik ben benieuwd of Joey hem zou kunnen bedreigen bij de dames.
[..]
Ben ik de enige die vindt dat Emil zaken wel heel zwaar opneemt? Ik begrijp zijn punt, maar dat het zo zwaar wordt en hij er zo om kan huilen of boos om kan worden begrijp ik niet. Hij maakt het echt moeilijk voor zichzelf. Hij komt ook overmatig gestrest over wat zijn vriendin betreft, daarom is hij ook boos op de mensen die op hem gestemd hebben. Zij zou zich dan onnodig zorgen maken. Dat hoort toch bij zo'n programma, en niet te vergeten bij het leven?quote:
Die gaat niet ver komen hoor, heeft zn eigen onkunde wel bewezen met die knal-party die hij zo goed helemaal alleen georganiseerd heeftquote:Op maandag 24 februari 2014 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
En die gaat heel ver komen. Die ligt eigenlijk overal wel goed. Knuffelt met iedereen en iedereen wil wel met hem knuffelen en heeft iets over zich waardoor iedereen wel tegen hem aan wil lullen.
Er zijn op dit moment weinig bedreigingen voor hem.
Ik ben benieuwd of Joey hem zou kunnen bedreigen bij de dames.
dr gulle lach...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef schizolientje het volgende:
wat heeft aike tnt ingebracht behalve met pen en papiertjes sjouwen
een Excel bestandje of 500..quote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef schizolientje het volgende:
nee die heeft rienk gemaakt, aik kan dat nietquote:
Ze heeft een vieze ontsteking meegebracht.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen bij opsporing verzocht:
Dader oliebollenkraam-brand gezocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee die liep ze daar opquote:Op maandag 24 februari 2014 13:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze heeft een vieze ontsteking meegebracht.
Volgens mij is Aike een biomarktteefquote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef schizolientje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee dat heet damage controlquote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy legt min of meer verkapt uit aan Emil, dat ze voor het karretje is gespannen
door Hakim door op hem te stemmen. Mooi.
Billy is zo labiel als een toverbal. Zometeen heeft ze weer een andere kleur.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Billy is zo labiel als een toverbal. Zometeen heeft ze weer een andere kleur.
Gefeliciteerd met het verscheiden van Hakim in utopia.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Billy is zo labiel als een toverbal. Zometeen heeft ze weer een andere kleur.
ah yes ik vat um van uwesquote:Op maandag 24 februari 2014 13:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat Emil op deze manier achter de vele stemmen op hem komt.
Kan Ruud ff op Billy sabbelen dan heeft ze zo weer een ander kleur.quote:
Ik dank Uquote:Op maandag 24 februari 2014 13:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het verscheiden van Hakim in utopia.![]()
![]()
De pijlen niet op Gio. Wij kunnen het vinden maar Lot en Billie en ERG gaan er niet in mee. Paul heeft hij op een bepaalde manier een klik mee. Hij ligt op dit moment echt gewoon te goed in de groep.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef ddww het volgende:
[..]
Die gaat niet ver komen hoor, heeft zn eigen onkunde wel bewezen met die knal-party die hij zo goed helemaal alleen georganiseerd heeft
Dré wordt beschermd door duistere machten/geesten. Gio niet... alle pijlen op Gio!!!
Mooi zo.. want Emil dacht dat Hakim en Paul zijn beste vrienden waren!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy legt min of meer verkapt uit aan Emil, dat ze voor het karretje is gespannen
Er blijven er nog genoeg over.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Beetje jammer wel, nu kan ik me niet meer ergeren aan die gozer
En niet te vergeten, zijn "troetelnaam" voor Isa ; paardenbek!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hey, hey, hey!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:19 schreef asini het volgende:
Billy is net zo irritant als zo'n strontvlieg die zo'n knetterend geluid maakt tegen het raam en die je maar niet kwijt raakt.
Je kan verdomme geen stream aan zitten of die strontvlieg zit er weer doorheen te bleren![]()
Billy liegt door haar tanden en Emil weet dat echt wel in zijn hart en Paul is goed met Emil, dat kan ook niet anders want de opdracht om de toestellen te maken voor de Sportschool kan niet uitgevoerd worden zonder Paul.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Mooi zo.. want Emil dacht dat Hakim en Paul zijn beste vrienden waren!
Sterker nog, die dreiging is nu veel groter geworden.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef ansjovissie het volgende:
Billy durfde niet op Paul of Hakim te stemmen, als t zou mislukken was ze bang dat Lot en Billy uit elkaar werden gehaald.........nu janken..........hetzelfde dreigt nu dus ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine! Ga direct kijken, thanks.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, ik vind dit net:
Dat heeft hij toch ook, op een nettere manier, gezegdquote:Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef zwellever het volgende:
[..]
Hij had gewoon moeten zeggen dat hij er uit vliegt omdat hij een vieze manipulerende rat is,die twee maanden geen reet heeft uit gevoerd.
Ja, was mooi, daar kreeg die rat nog affe een flinke schop na ...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
En we weten allemaal waar dat tot op heden toe heeft geleid .....quote:Op maandag 24 februari 2014 13:23 schreef Poolhond39 het volgende:
Aike heeft misschien fysiek niet veel gedaan, zij heeft in ieder geval diverse projecten 'gestuurd', de boekhouding gedaan, regelmatig gebeld.
Zullen we samen liedje gaan zingen van blijdschap??quote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wist dat ik het zou missen.
*Toch blij is
Hek! Happie komt terug!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn eerste dag zonder kalmeringsdruppels![]()
Een hoop irritatie bij veel mensen met haar stem, lach en woordsgebruik?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef schizolientje het volgende:
Aike heeft het beste gedaan wat ze doen konquote:Op maandag 24 februari 2014 13:23 schreef Poolhond39 het volgende:
Aike heeft misschien fysiek niet veel gedaan, zij heeft in ieder geval diverse projecten 'gestuurd', de boekhouding gedaan, regelmatig gebeld.
Hakim heeft alleen maar gespeeld dat hij belangrijk was.
En nog maar eens die spuuglelijke sweatshirts promoten in de hoop dat Harold er tenminste nog IETS aan zal overhouden.quote:
Oh happie day,quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zullen we samen liedje gaan zingen van blijdschap??
Ow Happie day![]()
![]()
Shit, mijn hart sloeg over en ik ontkurkte de champagne al .....quote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hek! Happie komt terug!
geintje
Ik heb deze keer geen kopje kamille thee gezetquote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn eerste dag zonder kalmeringsdruppels![]()
ik vind zo'n sweater mooi, heb er daarom ook 1 gekochtquote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En nog maar eens die spuuglelijke sweatshirts promoten in de hoop dat Harold er tenminste nog IETS aan zal overhouden.
Tof tnx!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
En die doe je aan als je daar gaat eten natuurlijk ......quote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef martend het volgende:
[..]
ik vind zo'n sweater mooi, heb er daarom ook 1 gekocht
*Slaat op voor vanavond*quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
Hoop dat ik zo wakker word, net op tijd om te zien hoe Joey Nico er uit stemt.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit, mijn hart sloeg over en ik ontkurkte de champagne al .....
alsof het ontworpen is door ene kleuterquote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En nog maar eens die spuuglelijke sweatshirts promoten in de hoop dat Harold er tenminste nog IETS aan zal overhouden.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hek! Happie komt terug!
geintje
Bekentenis op een verkeerd moment van Billy.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ook...gisteren nog 1 voor mijn dochter besteldquote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef martend het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoop dat ik zo wakker word, net op tijd om te zien hoe Joey Nico er uit stemt.
tuurlijk, Utopia experience all the wayquote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
En die doe je aan als je daar gaat eten natuurlijk ......
als tent/slaapzak?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook...gisteren nog 1 voor mijn dochter besteld
HOU ME TEGUH DAN HE! HOU ME TEGUH!!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Jonguhhhhh, jij bent altijd bezig tegen mij
klopt, paul moet hem afmaken, hakim komt hem halen voor 5 euroquote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef GekkePoes het volgende:
Zag ik dat goed? zijn autootje staat er nog.
Paul gaat hem voor Happie afmaken.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef GekkePoes het volgende:
Zag ik dat goed? zijn autootje staat er nog.
Kusje erop?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:23 schreef Poolhond39 het volgende:
Volgens mij heeft hij al een plofkop gekregenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef ansjovissie het volgende:
Dat overvolle bord bij G, die gaat ook groeien als mens
Het is meer compulsief gedragquote:Op maandag 24 februari 2014 13:32 schreef Lyza666 het volgende:
Die zogenaamde smetvrees van Vanessa blijft ook hilarisch. Laat een mes op de grond pleuren, pakt hem op en gebruikt hem gewoon weer.
Snap overigens nog steeds niet waarom ze dan nooit mee eet.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh happie day,
when he was gone
When he was gone![]()
![]()
Ik zag gister hoe ze de kip bereiden en daarna alles in de keuken aanraakte zonder haar handen te wassen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:32 schreef Lyza666 het volgende:
Die zogenaamde smetvrees van Vanessa blijft ook hilarisch. Laat een mes op de grond pleuren, pakt hem op en gebruikt hem gewoon weer.
Snap overigens nog steeds niet waarom ze dan nooit mee eet.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zag gister hoe ze de kip bereiden en daarna alles in de keuken aanraakte zonder haar handen te wassen.
Vanass is nu Salmonessa.
De meesten vieren hier feest hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Joezi het volgende:
Wat een verdrietige stemming hangt hier zeg? Het is ook niet niks, onze lieve Hakim eruit. Ik wens jullie allemaal sterkte om dit verlies te verwerking.. Maar we moeten door he!
HIer net zo een, heb nog net meegekregen dat hij er uit gestemd werd. Heb Andrea nog zien huilen en toen ging de belquote:Op maandag 24 februari 2014 13:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
Bah, het vertrek van Hakim geweest.ik had visite.
Er zal wel minder gescholden worden nu hij naar huis is.zijn er videobeelden van zijn vertrek?
feestje hierquote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Joezi het volgende:
Wat een verdrietige stemming hangt hier zeg? Het is ook niet niks, onze lieve Hakim eruit. Ik wens jullie allemaal sterkte om dit verlies te verwerking.. Maar we moeten door he!
Ik moet je eerlijk zeggen, dat je vroeger wel eens op een subtielere wijzer je (voorkeuren en) afkeuringen liet merken.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Na het eten moet iedereen naar buiten.
Dan gaan ze de keet schimmelvrij maken.
Uhu de kastjes, bestekla, bestek, garde en schoonmaakdoekje. Nee de hygiene staat hoog in het vaandel daar.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]![]()
die kipzooi kleeft ook nog en dan alles aanraken
ik ben eigenlijk te emotioneel van vreugde...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Joezi het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef Lousje_88 het volgende:
Wie is daar fluitend en druk bezig om Hakim z'n dna restjes weg te boenen??
Dankjewelquote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
ku je niet je afspraak verzetten ?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef martend het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk te emotioneel van vreugde...
hij zegt 2x wat over eerlijkheid, duidelijk zat lijkt me zoquote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Het verhaal was duidelijk maar had wel iets explicieter mogen zijn over het steuken enzo.
Jeetje je had hem eens flink de wwarheid kunnen zeggen tijden dat huiskamerdiner.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef martend het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk te emotioneel van vreugde...
Blijven voeren tot ze echt knalt.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef renevanlaaren het volgende:
knalra is ook aan het knallen ze vreet nu brood
Die zweefteef heeft het daarbij in het begin ook over "vaste inwoners."quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
Dat is het hoogst haalbare aan knalaura.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Blijven voeren tot ze echt knalt.
Jij gaat daar ook eten toch? Doe je 'm aan?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef martend het volgende:
[..]
Of kwam dat door die 12 halve liter bier gisteren?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Paul zit erbij alsof hij Hakim heeft begraven in plaats van uitgezwaaid.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
ku je niet je afspraak verzetten ?
naar vanavond ofzow
goedemiddag ! (vreugdedansje doet)
Was het echt zo veel?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Of kwam dat door die 12 halve liter bier gisteren?
Ik kan het me voorstellen. Hopelijk trekt hij nu op met Emil. Samen tegen de rest.quote:
En nu cent raal affequote:
kater ?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
Wat is Paul stil momenteel, weet iemand waardoor dat misschien zou kunnen komen?
Hakim beet zijn tong af bij die laatste afscheidskus aan elkaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
Wat is Paul stil momenteel, weet iemand waardoor dat misschien zou kunnen komen?
Hij laat het in elk geval niet blijken met "oh wat heb ik een kater", zoals de rest van de loodsquote:Op maandag 24 februari 2014 13:41 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Was het echt zo veel?Heb ik helemaal gemist.
Oh jee Billy word aan de kant gezet.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Dottey het volgende:
Dat gezicht van Billy als Ruud tegen Nicolien zegt: Je bent best mijn type.. we hebben best veel gemeen!
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hakim beet zijn tong af bij die laatste afscheidskus aan elkaar.
Met een restant Krep Suzat na.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Kipfiletje met brocooli en bloemkool met een kilo aardappelen p.p.
Ook gezien, thanksquote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Het verhaal was duidelijk maar had wel iets explicieter mogen zijn over het steuken enzo.
Wat over blijft gewoon straks opbakken in koekenpanquote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Krep suzat toe!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En tot die tijd, veel kumbayaaaa...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef Joezi het volgende:
Nu weer een maand wachten op de nominatie perikelen
Aardappeltjes opbakken is dan wel weer lekker, ff eitje erdoor en dan bolletjes frituren ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef formule het volgende:
[..]
Wat over blijft gewoon straks opbakken in koekenpan
Paul zou Paul niet zijn als hij gewoon blijft.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Paul eil centraal. Hij gaat aankondigen dat hij ook weg gaat.
Want dat had hij die schimmelrat beloofd.
gewoon de restjes niet wegooien creatief hergebruikenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Aardappeltjes opbakken is dan wel weer lekker, ff eitje erdoor en dan bolletjes frituren ofzo.
Dan kan hij lekker schelden over die kutloods met kut mensen enzo voortsquote:Op maandag 24 februari 2014 13:48 schreef lorrie03 het volgende:
ohw ik zou nu best een livestream willen hebben in de auto van naar huis rijdende hakim.... denk dat het niet mooi is wat hij nu aan het uitkramen is
Yup, maar blijft wel helpen als het nodig isquote:
Tja dat heb ik nou met Emil.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef lorrie03 het volgende:
snap niet dat die jim zo populair is
Ik vind het juist wel klasse hoe hij het doet. Duidelijke taal, zonder nare woorden. Daar kan Hakim nog wat van leren ... Oh wachtquote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef Miek37 het volgende:
Emil is een jaloers pisnichtquote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten denk ik, hij ligt niet echt lekker bij Emil ...... we gaan het zien.
Ik ook niet, maar schijnbaar omdat hij zo "rustig" en "niet aanwezig is" en dan op de momenten dat hij wel in beeld is gewoon zichzelf niet voor schut zet.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef lorrie03 het volgende:
snap niet dat die jim zo populair is
hoe keek rienk dan wel nietquote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Dottey het volgende:
Dat gezicht van Billy als Ruud tegen Nicolien zegt: Je bent best mijn type.. we hebben best veel gemeen!
Ik heb dat ook met Andrea.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef Joezi het volgende:
Emil wil het uitpraten met Jimmy
[..]
Dat heb ik nou met die Andrea
Als jullie nu allemaal de pest krijgen aan Emil dan wordt hier mijn nieuwe favo geboren, glitterbroekiequote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Emil is een jaloers pisnichtJim is een betere sporter. beetje mensen smijten in een glitterbroek kan ik ook
Nico zit zo niet in elkaar (denk ik) maar het zou wat zijn, als die vanavond met Ruud ging douchen e.d.quote:
Ik dacht even de lul dat zou kloppen maar bleek dat ik nul had geschreven.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:06 schreef ddww het volgende:
[..]
typisch Nederlands poldermodel-opmerking
*maar hij klopt wel, de opmerking dan*
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jullie nu allemaal de pest krijgen aan Emil dan wordt hier mijn nieuwe favo geboren, glitterbroekie
weet jij hoe spoilers werken ?quote:
Dacht dat vrouwen dit zo aantrekkelijk vonden? Ik deed het voor jullie hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 13:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dit mag best in een spoiler. Wat je al wel niet over hebt voor je five minutes of fame.
Ik neem aan dat je dat niet serieus meent.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen dit zo aantrekkelijk vonden? Ik deed het voor jullie hoor
En zonder (verdiende) rode baret. Blijf erbij dat het een faker is.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:57 schreef Burner82 het volgende:
Jimmy, rode baret zonder enige ruggengraat, humor etc etc..
Hakim er uit gestemd? dankzij haar 2 stemmen was hij gequote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef schizolientje het volgende:
Nou mij doe je er absoluut geen plezier mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je het voor jezelf deed, hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef dopfles1 het volgende:
Jimmy is toch de knuffelneger van Utopia?
Kom kom die hele club verteld wel vaker niet de waarheid. Behalve Rienk, maar die heeft een rare kijk op de waarheid.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:02 schreef Odaiba het volgende:
Jimmy je hebt wel met Joey over Emil gepraat. Dus ga dat gesprek niet camoufleren als een normaal gesprek...
Jimmy is altijd van het uitpraten, maar echt goed praten met iemand waarmee hij niet op 1 lijn kan hij niet, maar als het geen betrekking heeft op hem dan gaat hij lopen mediaten bij mensen die in een conflict zijn en waar hij eigenlijk niks mee te maken heeft...
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je het voor jezelf deed, hoor.
Daar is namelijk helemaal niks mis mee.
Die ligt in de kofferbak van een niet opvallende, gehuurde Slopel.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou die schimmelrat al opgepakt zijn met zijn bekentenissen van dierenmishandeling en handel in drugs?
zet hem even in de inkomstenquote:
Als je iets uit, krop je het toch juist niet op?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emil kropt wel alles op hé? Jezus wat een zeikerd.
Oude koeien uit de sloot halen....
Dat wel ja, dat bedoel ik ook met alles te zwaar zien. Sommige dingen zijn door anderen allang vergeten.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emil kropt wel alles op hé? Jezus wat een zeikerd.
Oude koeien uit de sloot halen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |