ah yes ik vat um van uwesquote:Op maandag 24 februari 2014 13:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat Emil op deze manier achter de vele stemmen op hem komt.
Kan Ruud ff op Billy sabbelen dan heeft ze zo weer een ander kleur.quote:
Ik dank Uquote:Op maandag 24 februari 2014 13:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het verscheiden van Hakim in utopia.![]()
![]()
De pijlen niet op Gio. Wij kunnen het vinden maar Lot en Billie en ERG gaan er niet in mee. Paul heeft hij op een bepaalde manier een klik mee. Hij ligt op dit moment echt gewoon te goed in de groep.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef ddww het volgende:
[..]
Die gaat niet ver komen hoor, heeft zn eigen onkunde wel bewezen met die knal-party die hij zo goed helemaal alleen georganiseerd heeft
Dré wordt beschermd door duistere machten/geesten. Gio niet... alle pijlen op Gio!!!
Mooi zo.. want Emil dacht dat Hakim en Paul zijn beste vrienden waren!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy legt min of meer verkapt uit aan Emil, dat ze voor het karretje is gespannen
door Hakim door op hem te stemmen. Mooi.
Er blijven er nog genoeg over.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Beetje jammer wel, nu kan ik me niet meer ergeren aan die gozer
En niet te vergeten, zijn "troetelnaam" voor Isa ; paardenbek!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve elke avond zijn typering van vrouwelijke bewoners variëren. We hadden "grote kut", dat was eigenlijk nog een soort koosnaampje. Verder was er "vieze kut", "vuile kut", "biomarkt teef". En dan moest er nog iemand een bijbel en een aubergine in haar kut stoppen. Ik denk dat hij er daarbij vanuit ging dat deze dame in de categorie "grote kut" viel.
Hey, hey, hey!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:19 schreef asini het volgende:
Billy is net zo irritant als zo'n strontvlieg die zo'n knetterend geluid maakt tegen het raam en die je maar niet kwijt raakt.
Je kan verdomme geen stream aan zitten of die strontvlieg zit er weer doorheen te bleren![]()
Billy liegt door haar tanden en Emil weet dat echt wel in zijn hart en Paul is goed met Emil, dat kan ook niet anders want de opdracht om de toestellen te maken voor de Sportschool kan niet uitgevoerd worden zonder Paul.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Mooi zo.. want Emil dacht dat Hakim en Paul zijn beste vrienden waren!
Sterker nog, die dreiging is nu veel groter geworden.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef ansjovissie het volgende:
Billy durfde niet op Paul of Hakim te stemmen, als t zou mislukken was ze bang dat Lot en Billy uit elkaar werden gehaald.........nu janken..........hetzelfde dreigt nu dus ook
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen bij opsporing verzocht:
Dader oliebollenkraam-brand gezocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine! Ga direct kijken, thanks.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, ik vind dit net:
Dat heeft hij toch ook, op een nettere manier, gezegdquote:Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef zwellever het volgende:
[..]
Hij had gewoon moeten zeggen dat hij er uit vliegt omdat hij een vieze manipulerende rat is,die twee maanden geen reet heeft uit gevoerd.
Ja, was mooi, daar kreeg die rat nog affe een flinke schop na ...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
En we weten allemaal waar dat tot op heden toe heeft geleid .....quote:Op maandag 24 februari 2014 13:23 schreef Poolhond39 het volgende:
Aike heeft misschien fysiek niet veel gedaan, zij heeft in ieder geval diverse projecten 'gestuurd', de boekhouding gedaan, regelmatig gebeld.
Zullen we samen liedje gaan zingen van blijdschap??quote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wist dat ik het zou missen.
*Toch blij is
Hek! Happie komt terug!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn eerste dag zonder kalmeringsdruppels![]()
Een hoop irritatie bij veel mensen met haar stem, lach en woordsgebruik?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef schizolientje het volgende:
wat heeft aike tnt ingebracht behalve met pen en papiertjes sjouwen
Aike heeft het beste gedaan wat ze doen konquote:Op maandag 24 februari 2014 13:23 schreef Poolhond39 het volgende:
Aike heeft misschien fysiek niet veel gedaan, zij heeft in ieder geval diverse projecten 'gestuurd', de boekhouding gedaan, regelmatig gebeld.
Hakim heeft alleen maar gespeeld dat hij belangrijk was.
En nog maar eens die spuuglelijke sweatshirts promoten in de hoop dat Harold er tenminste nog IETS aan zal overhouden.quote:
Oh happie day,quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zullen we samen liedje gaan zingen van blijdschap??
Ow Happie day![]()
![]()
Shit, mijn hart sloeg over en ik ontkurkte de champagne al .....quote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hek! Happie komt terug!
geintje
Ik heb deze keer geen kopje kamille thee gezetquote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn eerste dag zonder kalmeringsdruppels![]()
ik vind zo'n sweater mooi, heb er daarom ook 1 gekochtquote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En nog maar eens die spuuglelijke sweatshirts promoten in de hoop dat Harold er tenminste nog IETS aan zal overhouden.
Tof tnx!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
En die doe je aan als je daar gaat eten natuurlijk ......quote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef martend het volgende:
[..]
ik vind zo'n sweater mooi, heb er daarom ook 1 gekocht
*Slaat op voor vanavond*quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
Hoop dat ik zo wakker word, net op tijd om te zien hoe Joey Nico er uit stemt.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit, mijn hart sloeg over en ik ontkurkte de champagne al .....
alsof het ontworpen is door ene kleuterquote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En nog maar eens die spuuglelijke sweatshirts promoten in de hoop dat Harold er tenminste nog IETS aan zal overhouden.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hek! Happie komt terug!
geintje
Bekentenis op een verkeerd moment van Billy.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy legt min of meer verkapt uit aan Emil, dat ze voor het karretje is gespannen
door Hakim door op hem te stemmen. Mooi.
Ik ook...gisteren nog 1 voor mijn dochter besteldquote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef martend het volgende:
[..]
ik vind zo'n sweater mooi, heb er daarom ook 1 gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |