abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137087678
Grappig ,die diep bedroefde en gedempte stemming nou Hakkie weg is he ? ~O>
pi_137087680
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef ddww het volgende:

[..]

Vind je?
Ik vind Gio helemaal niks eigenlijk, zelfs niet scheinheilig. Gewoon een nul!
Hij is gewoon een schijnheilige laffe nul *)
pi_137087689
quote:

[..]

Vind je?
Zie hem nog zitten naast de open haard toen Hakim Isa treiterde tot op het bot :N
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 13:05:59 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137087698
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:02 schreef Grunge. het volgende:
Hij benoemde het feit dat Hakim niets heeft uitgevoerd.
Behalve elke avond zijn typering van vrouwelijke bewoners variėren. We hadden "grote kut", dat was eigenlijk nog een soort koosnaampje. Verder was er "vieze kut", "vuile kut", "biomarkt teef". En dan moest er nog iemand een bijbel en een aubergine in haar kut stoppen. Ik denk dat hij er daarbij vanuit ging dat deze dame in de categorie "grote kut" viel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_137087705
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef itsme het volgende:

[..]

Dat.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 24 februari 2014 @ 13:06:28 #56
422878 Lousje_88
Wil t graag geloven, maar...
pi_137087713
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Behalve elke avond zijn typering van vrouwelijke bewoners variėren. We hadden "grote kut", dat was eigenlijk nog een soort koosnaampje. Verder was er "vieze kut", "vuile kut", "biomarkt teef". En dan moest er nog iemand een bijbel en een aubergine in haar kut stoppen. Ik denk dat hij er daarbij vanuit ging dat deze dame in de categorie "grote kut" viel.
_O-
Waarom..?? Daarom..!!
pi_137087721
quote:

[..]

_O-
En dat meen ik echt oprecht!
pi_137087729
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef itsme het volgende:

[..]

typisch Nederlands poldermodel-opmerking ;)

*maar hij klopt wel, de opmerking dan*
verhip, een signature!
pi_137087740
Emiel is goed boos :D
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  maandag 24 februari 2014 @ 13:07:19 #60
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_137087742
quote:

[..]

En dit alles vaak terwijl hij opgebaard in bed lag om een uur of zeven in de avond.
  maandag 24 februari 2014 @ 13:07:32 #61
138448 PeZu
Suspended animation
pi_137087747
quote:

[..]

je vergeet paardebek :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_137087752
En staat Paul al op instorten nu zijn grote vriend weg is? Nee he?

Ik heb het idee dat opluchting in dat hok overheerst.
  maandag 24 februari 2014 @ 13:07:45 #63
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_137087753
quote:

[..]

Vind je?
En die gaat heel ver komen. Die ligt eigenlijk overal wel goed. Knuffelt met iedereen en iedereen wil wel met hem knuffelen en heeft iets over zich waardoor iedereen wel tegen hem aan wil lullen.
Er zijn op dit moment weinig bedreigingen voor hem.

Ik ben benieuwd of Joey hem zou kunnen bedreigen bij de dames.
pi_137087765
quote:

[..]

_O- :D
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  maandag 24 februari 2014 @ 13:08:15 #65
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_137087771
Waarom mensen hier Hakim blijven verdedigen, begrijp ik niet: hij bracht niets binnen, is samen met Paul verantwoordelijk voor het veels te snel leegraken van de kas, hij was achterbaks, onbetrouwbaar en door zijn gestook werd de sfeer er niet beter op. Kortom, wat betreft het hele Utopia idee, iets opbouwen, bracht hij niets met zich mee.

Tuurlijk, hij had soms wel geinige humor en wist voor spanningen en irritatie te zorgen. Maar dat hoort wat mij betreft eerder in een RLS als de Gouden Kooi. Als je alleen maar voor dat soort goedkope sensatie kijkt, ga dan Jersey Shore of iets dergelijks kijken.

Ik hoop dat er vanaf nu echt wat meer opgebouwd gaat worden. En ach, met figuren als Ruud, Billy en Andrea nog erin, heb je zeker nog wel het nodige gekonkel en sensatie.
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
  maandag 24 februari 2014 @ 13:08:17 #66
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_137087775
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:07 schreef Grunge. het volgende:

[..]

En dit alles vaak terwijl hij opgebaard in bed lag om een uur of zeven in de avond.
Toch wel knap. De laatste opgebaarde die ik zag, kon dat allemaal niet. :+
pi_137087777
G over Dre: Vannacht was ze bijna dood
RLS met 'achter gesloten deuren' de regie, oude tijden herleven.
Roddels, speurwerk, photofcks........wooooooooooooot
pi_137087778
Ruud: "Bil, je laat een spoor achter"
Billy: "Slakkenspoor"

_O-
🐱
  maandag 24 februari 2014 @ 13:08:36 #69
138448 PeZu
Suspended animation
pi_137087791
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:07 schreef marky het volgende:

[..]

En die gaat heel ver komen. Die ligt eigenlijk overal wel goed. Knuffelt met iedereen en iedereen wil wel met hem knuffelen en heeft iets over zich waardoor iedereen wel tegen hem aan wil lullen.

hij levert nik sop en joey heeft al goed de toon gezet door te zeggen dat dat niet kan dus denk niet dat gio heel lang blijft als hij niet gauw wat gaat doen
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_137087802
quote:

[..]

_O- _O- _O-
dat moet haast wel ja
  maandag 24 februari 2014 @ 13:09:16 #71
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_137087803
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
Emiel is goed boos :D
Ben ik de enige die vindt dat Emil zaken wel heel zwaar opneemt? Ik begrijp zijn punt, maar dat het zo zwaar wordt en hij er zo om kan huilen of boos om kan worden begrijp ik niet. Hij maakt het echt moeilijk voor zichzelf. Hij komt ook overmatig gestrest over wat zijn vriendin betreft, daarom is hij ook boos op de mensen die op hem gestemd hebben. Zij zou zich dan onnodig zorgen maken. Dat hoort toch bij zo'n programma, en niet te vergeten bij het leven?
pi_137087806
Billy is bang voor stemmen van Emil, wat een gemeende hug hahaha
Die kop van Emil ook :)
RLS met 'achter gesloten deuren' de regie, oude tijden herleven.
Roddels, speurwerk, photofcks........wooooooooooooot
pi_137087812
wat heeft aike tnt ingebracht behalve met pen en papiertjes sjouwen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_137087823
Emiel laat min of meer aan Billy doorschemeren dat ze niet bepaald snugger is :D
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_137087840
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:07 schreef marky het volgende:

[..]

Die gaat niet ver komen hoor, heeft zn eigen onkunde wel bewezen met die knal-party die hij zo goed helemaal alleen georganiseerd heeft ;)
Dré wordt beschermd door duistere machten/geesten. Gio niet... alle pijlen op Gio!!!
verhip, een signature!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')