Hij is gewoon een schijnheilige laffe nulquote:Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef ddww het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind Gio helemaal niks eigenlijk, zelfs niet scheinheilig. Gewoon een nul!
Zie hem nog zitten naast de open haard toen Hakim Isa treiterde tot op het botquote:Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef ddww het volgende:
[..]
Vind je?
Behalve elke avond zijn typering van vrouwelijke bewoners variėren. We hadden "grote kut", dat was eigenlijk nog een soort koosnaampje. Verder was er "vieze kut", "vuile kut", "biomarkt teef". En dan moest er nog iemand een bijbel en een aubergine in haar kut stoppen. Ik denk dat hij er daarbij vanuit ging dat deze dame in de categorie "grote kut" viel.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:02 schreef Grunge. het volgende:
Hij benoemde het feit dat Hakim niets heeft uitgevoerd.
Dat.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij is gewoon een schijnheilige laffe nul
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve elke avond zijn typering van vrouwelijke bewoners variėren. We hadden "grote kut", dat was eigenlijk nog een soort koosnaampje. Verder was er "vieze kut", "vuile kut", "biomarkt teef". En dan moest er nog iemand een bijbel en een aubergine in haar kut stoppen. Ik denk dat hij er daarbij vanuit ging dat deze dame in de categorie "grote kut" viel.
[..]
Behalve elke avond zijn typering van vrouwelijke bewoners variėren. We hadden "grote kut", dat was eigenlijk nog een soort koosnaampje. Verder was er "vieze kut", "vuile kut", "biomarkt teef". En dan moest er nog iemand een bijbel en een aubergine in haar kut stoppen. Ik denk dat hij er daarbij vanuit ging dat deze dame in de categorie "grote kut" viel.
typisch Nederlands poldermodel-opmerkingquote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij is gewoon een schijnheilige laffe nul
En dit alles vaak terwijl hij opgebaard in bed lag om een uur of zeven in de avond.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
je vergeet paardebekquote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
En die gaat heel ver komen. Die ligt eigenlijk overal wel goed. Knuffelt met iedereen en iedereen wil wel met hem knuffelen en heeft iets over zich waardoor iedereen wel tegen hem aan wil lullen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef ddww het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Toch wel knap. De laatste opgebaarde die ik zag, kon dat allemaal niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En dit alles vaak terwijl hij opgebaard in bed lag om een uur of zeven in de avond.
hij levert nik sop en joey heeft al goed de toon gezet door te zeggen dat dat niet kan dus denk niet dat gio heel lang blijft als hij niet gauw wat gaat doenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
En die gaat heel ver komen. Die ligt eigenlijk overal wel goed. Knuffelt met iedereen en iedereen wil wel met hem knuffelen en heeft iets over zich waardoor iedereen wel tegen hem aan wil lullen.
Er zijn op dit moment weinig bedreigingen voor hem.
Ik ben benieuwd of Joey hem zou kunnen bedreigen bij de dames.
[..]
Ben ik de enige die vindt dat Emil zaken wel heel zwaar opneemt? Ik begrijp zijn punt, maar dat het zo zwaar wordt en hij er zo om kan huilen of boos om kan worden begrijp ik niet. Hij maakt het echt moeilijk voor zichzelf. Hij komt ook overmatig gestrest over wat zijn vriendin betreft, daarom is hij ook boos op de mensen die op hem gestemd hebben. Zij zou zich dan onnodig zorgen maken. Dat hoort toch bij zo'n programma, en niet te vergeten bij het leven?quote:
Die gaat niet ver komen hoor, heeft zn eigen onkunde wel bewezen met die knal-party die hij zo goed helemaal alleen georganiseerd heeftquote:Op maandag 24 februari 2014 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
En die gaat heel ver komen. Die ligt eigenlijk overal wel goed. Knuffelt met iedereen en iedereen wil wel met hem knuffelen en heeft iets over zich waardoor iedereen wel tegen hem aan wil lullen.
Er zijn op dit moment weinig bedreigingen voor hem.
Ik ben benieuwd of Joey hem zou kunnen bedreigen bij de dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |