Was het echt zo veel?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Of kwam dat door die 12 halve liter bier gisteren?
Ik kan het me voorstellen. Hopelijk trekt hij nu op met Emil. Samen tegen de rest.quote:
En nu cent raal affequote:
kater ?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
Wat is Paul stil momenteel, weet iemand waardoor dat misschien zou kunnen komen?
Hakim beet zijn tong af bij die laatste afscheidskus aan elkaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
Wat is Paul stil momenteel, weet iemand waardoor dat misschien zou kunnen komen?
Hij laat het in elk geval niet blijken met "oh wat heb ik een kater", zoals de rest van de loodsquote:Op maandag 24 februari 2014 13:41 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Was het echt zo veel?Heb ik helemaal gemist.
Oh jee Billy word aan de kant gezet.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Dottey het volgende:
Dat gezicht van Billy als Ruud tegen Nicolien zegt: Je bent best mijn type.. we hebben best veel gemeen!
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hakim beet zijn tong af bij die laatste afscheidskus aan elkaar.
Met een restant Krep Suzat na.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Kipfiletje met brocooli en bloemkool met een kilo aardappelen p.p.
Ook gezien, thanksquote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Het verhaal was duidelijk maar had wel iets explicieter mogen zijn over het steuken enzo.
Wat over blijft gewoon straks opbakken in koekenpanquote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Krep suzat toe!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En tot die tijd, veel kumbayaaaa...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef Joezi het volgende:
Nu weer een maand wachten op de nominatie perikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |