feestje hierquote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Joezi het volgende:
Wat een verdrietige stemming hangt hier zeg? Het is ook niet niks, onze lieve Hakim eruit. Ik wens jullie allemaal sterkte om dit verlies te verwerking.. Maar we moeten door he!
Ik moet je eerlijk zeggen, dat je vroeger wel eens op een subtielere wijzer je (voorkeuren en) afkeuringen liet merken.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Na het eten moet iedereen naar buiten.
Dan gaan ze de keet schimmelvrij maken.
Uhu de kastjes, bestekla, bestek, garde en schoonmaakdoekje. Nee de hygiene staat hoog in het vaandel daar.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]![]()
die kipzooi kleeft ook nog en dan alles aanraken
ik ben eigenlijk te emotioneel van vreugde...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Joezi het volgende:
Wat een verdrietige stemming hangt hier zeg? Het is ook niet niks, onze lieve Hakim eruit. Ik wens jullie allemaal sterkte om dit verlies te verwerking.. Maar we moeten door he!
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef Lousje_88 het volgende:
Wie is daar fluitend en druk bezig om Hakim z'n dna restjes weg te boenen??
Dankjewelquote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, ik vind dit net:
ku je niet je afspraak verzetten ?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef martend het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk te emotioneel van vreugde...
hij zegt 2x wat over eerlijkheid, duidelijk zat lijkt me zoquote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Het verhaal was duidelijk maar had wel iets explicieter mogen zijn over het steuken enzo.
Jeetje je had hem eens flink de wwarheid kunnen zeggen tijden dat huiskamerdiner.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef martend het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk te emotioneel van vreugde...
Blijven voeren tot ze echt knalt.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef renevanlaaren het volgende:
knalra is ook aan het knallen ze vreet nu brood
Die zweefteef heeft het daarbij in het begin ook over "vaste inwoners."quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Grunge. het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, ik vind dit net:
Dat is het hoogst haalbare aan knalaura.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Blijven voeren tot ze echt knalt.
Jij gaat daar ook eten toch? Doe je 'm aan?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef martend het volgende:
[..]
ik vind zo'n sweater mooi, heb er daarom ook 1 gekocht
Of kwam dat door die 12 halve liter bier gisteren?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Paul zit erbij alsof hij Hakim heeft begraven in plaats van uitgezwaaid.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
ku je niet je afspraak verzetten ?
naar vanavond ofzow
goedemiddag ! (vreugdedansje doet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |