Nee hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoop dat ik zo wakker word, net op tijd om te zien hoe Joey Nico er uit stemt.
tuurlijk, Utopia experience all the wayquote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
En die doe je aan als je daar gaat eten natuurlijk ......
als tent/slaapzak?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook...gisteren nog 1 voor mijn dochter besteld
HOU ME TEGUH DAN HE! HOU ME TEGUH!!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Jonguhhhhh, jij bent altijd bezig tegen mij
klopt, paul moet hem afmaken, hakim komt hem halen voor 5 euroquote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef GekkePoes het volgende:
Zag ik dat goed? zijn autootje staat er nog.
Paul gaat hem voor Happie afmaken.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef GekkePoes het volgende:
Zag ik dat goed? zijn autootje staat er nog.
Kusje erop?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:23 schreef Poolhond39 het volgende:
Aike heeft misschien fysiek niet veel gedaan, zij heeft in ieder geval diverse projecten 'gestuurd', de boekhouding gedaan, regelmatig gebeld.
Volgens mij heeft hij al een plofkop gekregenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef ansjovissie het volgende:
Dat overvolle bord bij G, die gaat ook groeien als mens
Het is meer compulsief gedragquote:Op maandag 24 februari 2014 13:32 schreef Lyza666 het volgende:
Die zogenaamde smetvrees van Vanessa blijft ook hilarisch. Laat een mes op de grond pleuren, pakt hem op en gebruikt hem gewoon weer.
Snap overigens nog steeds niet waarom ze dan nooit mee eet.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh happie day,
when he was gone
When he was gone![]()
![]()
Ik zag gister hoe ze de kip bereiden en daarna alles in de keuken aanraakte zonder haar handen te wassen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:32 schreef Lyza666 het volgende:
Die zogenaamde smetvrees van Vanessa blijft ook hilarisch. Laat een mes op de grond pleuren, pakt hem op en gebruikt hem gewoon weer.
Snap overigens nog steeds niet waarom ze dan nooit mee eet.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zag gister hoe ze de kip bereiden en daarna alles in de keuken aanraakte zonder haar handen te wassen.
Vanass is nu Salmonessa.
De meesten vieren hier feest hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Joezi het volgende:
Wat een verdrietige stemming hangt hier zeg? Het is ook niet niks, onze lieve Hakim eruit. Ik wens jullie allemaal sterkte om dit verlies te verwerking.. Maar we moeten door he!
HIer net zo een, heb nog net meegekregen dat hij er uit gestemd werd. Heb Andrea nog zien huilen en toen ging de belquote:Op maandag 24 februari 2014 13:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
Bah, het vertrek van Hakim geweest.ik had visite.
Er zal wel minder gescholden worden nu hij naar huis is.zijn er videobeelden van zijn vertrek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |